Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 maj 2024 11:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: 19 sep 2011 20:34 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Cubensis skrev:
Citat:
Lad nu være med at pådutte partier en mening de ikke har. Du ville nok hellere ikke bryde dig om hvis jeg skrev:

"Liberal Alliance vil kun tale om en velfærdsstat indtil de har muligheden for at sænke skatterne yderligere og komme tættere på deres hemmelige mål om en minimalstat."


Modsat dig, så tør jeg godt være ærlig og sige JA selvfølgelig er der minimalstatstilhængere i LA, endda anarkister der har indset at det er bedre at trække i den rigtige retning, end at brænde deres stemmesedler. Både LA, DF og EL finder du i det udkantspolitiske danmark og selvfølgelig findes der mindre moderate elementer i alle 3 partier. Hold nu op med at male sådan en rosenrødt billede af noget der i sagens natur er mere broget og knap så kønt. Jeg angriber ikke ELs erklærede mål her, men enkeltpersoners udtalelser.

Citat:
"I det hele taget synes jeg artiklen vinkler sagen en hel del, da Enhedslistens kanditater ikke støtter PFLP og FARC's metoder, men har støttet en revudering af terrorlovgivningen (som jeg også anser som et brud på retssikkerheden hvilket LA jo heldigvis også er enige i)."


Det kunne jeg sagtens forestille mig du syntes, du ser jo også verden gennem venstrefløjens briller, ligesom jeg ser verden med liberale briller, det ville klæde dig og skærpe din argumentation at erkende at også DU er biased.. Jeg ved jeg er!

Citat:
"Men når bare de kan bruges til politisk smudskastning, er alverdens tåbelige paragraffer åbenbart helt kosher."


Ligesom når EL bruger den europæiske menneskerettighedsdomstols kendelser til at slå DF i skallen med, når de samtidig helt åbenlyst vil skide på f.eks. artikel 17 i FNs menneskerettighedskonvention? EL kan sgu heller ikke sige sig fri for at cherrypicke paragraffer og kendelser der hjælper deres sag samtidig med at de ignorerer andre.


Jeg skrev faktisk også at der var tilhængere af FARC og PFLP i Enhedslisten og hvis jeg ikke udtrykte mig klart nok så gør jeg det her. Det er bare langt fra størstedelen af partiet der er det.

Jeg ved udmærket godt at jeg ikke er objektiv. Du giver ligeså lidt udtryk for det som jeg gør.

Jeg har ikke tid til at finde artikel 17 i FN's menneskerettighedskonvention, så det ved jeg ikke om er korrekt. Desuden er jeg ret overbevist om at FN's menneskerettighedskonventioner, modsat den danske terrorlovgivning, ikke er tåbelige paragraffer.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team