Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 apr 2024 05:02


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 14 feb 2012 20:43 
Offline
Psychedelia Gay Overlord

Tilmeldt: 13 maj 2001 01:01
Indlæg: 3406
Geografisk sted: Biløen
Jeg søgte og kunne ikke finde noget om dette arrangement herinde. Jeg beklager, hvis der allerede er en tråd, men tænkte at det kunne have interesse.

Link til FB event

Citat:

Saturday, 31 March 2012
13:00 until 16:00


Start foran Station City på Halmtovet 20 i København. Derefter forskydning til Christiansborg Slotsplads.

**VIGTIG MEDDELELSE: Dette er en demonstration for FRIHEDEN til at indtage og forhandle narkotika og ikke en demo FOR narkotika. Under demonstrationen vil der desuden ikke blive indtaget andet end postevand.**

Forbuddet imod narkotika har mange skadevirkninger og er ganske umoralsk.

Som voksent menneske må det være sådan, at man selv er ansvarlig for sin krop, og det man putter i den. Det skal politiet ikke blande sig i.

Desuden er narkotikaforbuddet en kilde til død, kriminalitet og generel elendighed i hele Danmark. Ca. halvdelen af alle indbrud udføres af narkomaner, der skal skaffe penge til unaturligt dyrt stof og Københavns gader præges alt for ofte af vold og skyderier mellem narkohandlere.

Forbuddet imod alkohol skabte i 20'ernes og 30'ernes USA masser af bandevold, død og elendighed, så man opgav det efter 13 år. Vi har kæmpet imod narkotika i over 40 år med samme resultater.

Var det ikke på tide at stoppe?

Kom og vis din utilfredshed med den krænkende "Lov om euforiserende stoffer" den 31. marts kl. 13! :-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 feb 2012 20:57 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2754
Jeg kan ikke selv den dag, men rigtigt godt initiativ!

Jeg håber, hovedparten af demonstranterne blir udgjort af mere "sobre" mennesker end alle de hashhoveder, der plejer at være til demonstrationer for fri cannabis. Ved demonstrationer for fri cannabis tror jeg ofte, budskabet blir hæmmet af at så mange af deltagerne skal gå rundt og indtage stoffer. Det er godt at høre, der ikke skal indtages andet end postevand på dagen :)

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 feb 2012 21:31 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 okt 2009 23:55
Indlæg: 118
Mon ikke, at jeg i en kaffe-smøgrus får smuttet til den demo.. Har længere ventet på en "almen narko"-demo i stedet for de typiske hashdemoer. Mon Justin Bieber Fan Club igen slår et smut forbi?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 feb 2012 21:59 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 12 mar 2008 12:31
Indlæg: 2055
Skide godt initiativ!

Det ligger dog samme dag som der er demo i Aarhus og det ligger noget højere på min prioriteringsliste, desværre.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 feb 2012 16:21 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2008 20:46
Indlæg: 638
Geografisk sted: København
Skide godt initiativ!

Det ligger dog samme dag som der er demo i Aarhus og det ligger noget højere på min prioriteringsliste, desværre.


See you there!

Ærgeligt med dette overlap..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 feb 2012 16:52 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 nov 2008 11:51
Indlæg: 1219
Er det den samme demo som foregår i Århus, Fjas? Hvis ja, har du så noget mere info?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 feb 2012 17:04 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 maj 2011 00:40
Indlæg: 886
Geografisk sted: hasselager
Er det den samme demo som foregår i Århus, Fjas? Hvis ja, har du så noget mere info?


nej det er English Defence League og Danish Defence League sammen med afdelinger fra andre lande der kommer for at demonstrere og så svarer Antifa igen med en moddemonstration. altså racister mod antifascister.
man regner med at ca 1500 fra hver side kommer. im coming too

_________________
En erigeret penis er ret vulgær, en slap er ikke særlig sexet ...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 feb 2012 17:17 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2008 20:46
Indlæg: 638
Geografisk sted: København
man regner med at ca 1500 fra hver side kommer.

Der kommer uden tvivl til at være gigantisk overtal af antifascister! Den største nazidemo siden 2. verdenskrig var på 300 mennesker, og den talte også mange udenlandske sympatisører..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 feb 2012 17:22 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 maj 2011 00:40
Indlæg: 886
Geografisk sted: hasselager
man regner med at ca 1500 fra hver side kommer.

Der kommer uden tvivl til at være gigantisk overtal af antifascister! Den største nazidemo siden 2. verdenskrig var på 300 mennesker, og den talte også mange udenlandske sympatisører..


det er ikke sikkert, demoen i århus blev lagt strategisk godt af DDL og EDL.
der er nemlig en tilsvarende demo i tyskland som gør at Antifascister fra tyskland holder sig i hjemlandet og derfor mindre modstand i århus

PS: lad os hellere starte en anden tråd om Århus for mangfoldighed demoen i stedet for at crashe den her tråd med OT

_________________
En erigeret penis er ret vulgær, en slap er ikke særlig sexet ...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 feb 2012 17:22 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 mar 2010 22:33
Indlæg: 434
Geografisk sted: syd for kosmos
Jeg kommer!

_________________
Jeg ved præcis hvor vi skal hen.. øhh 150 grader mod nordvest, eller nærmere omvendt! Jeg putter det her varmometer i munden og ser at pulsen er 2 millioner grader .. og og jeg er ikk rigtig klog!

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 mar 2012 13:55 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2006 13:54
Indlæg: 1816
Geografisk sted: Fælledparken :P
Solidt initiativ - jeg kommer helt sikkert! :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 mar 2012 17:45 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
Det kunne da godt være jeg skulle få flyveren til at lande i kbh den dag!

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 mar 2012 11:36 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 nov 2011 10:20
Indlæg: 539
Geografisk sted: Lyngfryd
Mon ikke, at jeg i en kaffe-smøgrus får smuttet til den demo.. Har længere ventet på en "almen narko"-demo i stedet for de typiske hashdemoer. Mon Justin Bieber Fan Club igen slår et smut forbi?

Havde jeg helt glemt, det sgu morsomt da fri hash demoen mødte justin bieber paraden :D
OT: I'll be there

_________________
NH: At være på spanden. Det er iøvrigt en gammelt dansk udtryk, der stammer fra når bønderne var løbet tør for jointpapir og derfor var nødt til at sidde ude i markerne og ryge på zinkspande og overskårne colaflasker. - Bubber


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team