Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 02:05


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 114 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forfatter besked
Indlæg: 16 jun 2013 11:06 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 feb 2003 02:01
Indlæg: 169
Jaaa. Lad os alle komme så tæt på indavl som muligt, så vi kan få nogen stærke gener. Hold racerne adskilt. Perkere med perkere, kartofler med kartofler. Hvor ville det dog være forfærdeligt hvis racer og kulturer skulle mikses sammen. Vi danskere er jo specielle og bedre end udlændinge. Ser ingen grund til at vi skal blande os. Lad os bevare vores vikinge og jantelov traditioner, uden at skabe et mere nuanceret syn på omverdenen og menneskeheden.

Længe leve Johnny Hansen og DF.


1. "Jaaa. Lad os alle komme så tæt på indavl som muligt." Ved en avlsbestand på selv ganske få tusinde, er der sjældent problemer med indavl, forudsat at kulturen har regler eller normer omkring det.
http://en.wikipedia.org/wiki/World_population_estimates Det lader til at der indtil landbruget begyndte var 5-10 millioner mennesker på jorden.

2. "så vi kan få nogen stærke gener" Stærke gener opnås ved selektiv avl, indavl vil næppe hjælpe.

3. "Hvor ville det dog være forfærdeligt hvis racer og kulturer skulle mikses sammen" Jeg synes det er forfærdeligt når racer og kulturer uddør. Jeg synes også det er en smule ærgeligt når en eller anden pipfugl i amazonas uddør, men det er nu værre når det vedrører mennesker.

4."Vi danskere er jo specielle og bedre end udlændinge" Danskere er specielle, alle er specielle. Når alle bliver "mikset sammen" er der ingen der er specielle, der bliver bare en brun ensartet monokultur.
Hvad tror DU, det er der binder rig og fattig sammen, på en næsten konfliktløs måde, her i Danmark ?

5. "uden at skabe et mere nuanceret syn på omverdenen og menneskeheden." Jeg vil hellere se en nuanceret omverden og menneskehed, end se nuanceret på en ensartet menneskehed.

Alle jordens folkeslag, længe leve.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 jul 2013 17:54 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 jun 2008 16:03
Indlæg: 85
Hvad er det folk whiner over?! Det er jo slet og ret rigtigt. Der burde jo slet ikke ske noget ved det! Danmark er min religion. Mit flag. Fuck korset, det er sgu ikke det.
Jeg er super anti-religiøs. Mange folk forstår det ikke. Jeg har som udgangspunkt ikke noget i mod de folk, som dyrker religionen - men jeg har noget helt fundementalt imod ALLE!! religioner, men i sær islam (måske med undtagelse af Buddhismen, som jeg har en eller anden form for respekt for, men stadig ikke min kop te).
Men folk lægger sig bare ned og tager den hårdt bagfra, fordi deres gedekne... pædofil af en profet ikke må afbilledes. En halv verden går fuldstændig amok over sådan noget crap. Det fungerer jo ikke med vores samfund! Indvandring koster EKSTREME summer, og det går bare ikke op for folk hvilken byrde vi står med :( Det skærer mig i hjertet at se mit kære Danmark blive spoleret (delvist af danskere også).

Og nej, jeg er ikke racist!! (Den skal jo lige med hver gang, ellers tror folk jo det modsatte). Man burde have det som signatur....


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 mar 2014 16:46 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 mar 2014 14:00
Indlæg: 14
Dette ender galt.. Se realismen i øjene.
Det er her Ghettoerne kan vinde respekten tilbage og vise sig ligeglade overfor den her latterlige gruppes demonstration! Hold hovedet højt trop op og vis dem hvem der er størst..
Denne aktion er ikke bygget på andet end had og ligegyldighed der har stået på i alt for lang tid. Hvorfor hænge sig op på andres behov og religiøse forhold pga. der er blevet sat en afgrænsning for hvad der er okay for dem og med simple verber spørger om forståelse og respekt for deres VERDENS spredte religion!

.. Dette skal spredes, og lortet bør stoppes.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 mar 2014 18:00 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 jun 2010 17:13
Indlæg: 2690
Geografisk sted: over stok og sten
Hvad er det folk whiner over?! Det er jo slet og ret rigtigt. Der burde jo slet ikke ske noget ved det! Danmark er min religion. Mit flag. Fuck korset, det er sgu ikke det.
Jeg er super anti-religiøs. Mange folk forstår det ikke. Jeg har som udgangspunkt ikke noget i mod de folk, som dyrker religionen - men jeg har noget helt fundementalt imod ALLE!! religioner, men i sær islam (måske med undtagelse af Buddhismen, som jeg har en eller anden form for respekt for, men stadig ikke min kop te).
Men folk lægger sig bare ned og tager den hårdt bagfra, fordi deres gedekne... pædofil af en profet ikke må afbilledes. En halv verden går fuldstændig amok over sådan noget crap. Det fungerer jo ikke med vores samfund! Indvandring koster EKSTREME summer, og det går bare ikke op for folk hvilken byrde vi står med :( Det skærer mig i hjertet at se mit kære Danmark blive spoleret (delvist af danskere også).

Og nej, jeg er ikke racist!! (Den skal jo lige med hver gang, ellers tror folk jo det modsatte). Man burde have det som signatur....


dit kære danmark ? jeg brækker mig. det er da et fint stykke land ja, men fordi her ikke skulle være danskere længere vil det stadig være et fint stykke land :D
jeg syntes ikke vi skal lukke grænserne, tværtigmod syntes jeg at alle lande skulle invitere alle til at bo hos dem hvis de ville, vores gener bliver da også bedre og stærkere når vi blandes så langt væk fra vores "stamtavle" som muligt ikke ? ? ?

drop lande drop grænser drop national stolthed. vær hellere stolt over den race du er som alle racer burde være, de har jo i deres område klaret sig godt og været den dominerende siden de stadig er der den dag i dag, siden de klarede den. Men drop det der med landegrænser.
jeg tror ikke på at verden bliver et lykkeligt sted så længe grådige leder vil eje mere land og bekrige flere lande. jeg tror på at verden ville fungere bedre hvis vi alle så os som et stort folk der skulle hjælpe hvor de svageste syge og fattige var, istedet for at bruge pengende på krig.

istedet for at kalde det danmark sverige tyskland os.v så skulle det hedde verden.. jordens folk. de burde alle samarbejde uanset hvad de troede på af religion, ikke bekrige hinanden men sørge for overall at gøre det her til et bedre sted for os alle, og smide pengende i den retning hvis vi altså virkelig har brug for valuta.

mennesket skal ikke begrænses.. det skal rejse hvorhen det vil, og leve hvor det vil
at begrænse det er sindsyge efter min mening.

_________________
Because Im a faggot alright
Skal du have et gok i nøden din skidespræller ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 mar 2014 18:48 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 feb 2010 23:28
Indlæg: 797
Geografisk sted: øen
lol vidiris, det lyder moralsk skide godt :D men jeg tror ikke at du har gennemtænkt konsekvenserne, og jeg vil næsten vædde med at hvis det kom til stykket så var du ikke helt klar til at flytte på gaden og bo som en fattig mand i et fattigt og ødelagt skod land , for det er hva det ville ende med i løbet af ingen tid

bidrager du med noget til velgørenhed?

ontopic

det er bare tom snak for at blive set, om de så var 200 eller 300 så ville de ikke turde at gå ind i nogen rigtig ghetto, de ved godt at ghettoer er fyldt med bandefolk med våben som ikke er bange for at bruge dem, 100 mand mod et par automat våben på hjemmebane er ikke gode odd's

kan godt forstå hva de er sure over, men det de har tænkt sig at gøre og at man ved de ikke har nosser til at udføre det alligevel er fanme en joke


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 mar 2014 00:30 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 jun 2010 17:13
Indlæg: 2690
Geografisk sted: over stok og sten
du læser vist ikke hvad jeg skriver, hvordan ville globalt samarbejde og nedlagte landegrænser føre til at jeg skulle bo sammen med en fattig mand på gaden :D ? i den tid jeg lever ville det alligevel ikke kunne lade sig gøre. jeg siger jo ikke at det kunne fungere hvis det skete sådan "bum" men at det var en plan man burde arbejde sig hen imod, hvis man tror at verden kan komme til at fungere for os mennesker - som det køre nu er man godt nok naiv.

hvad syntes du da vi skulle gøre crime ? iøvrigt syntes jeg ikke det vedkommer dig om jeg giver penge til noget eller hvad jeg giver penge til.

i mine øjne er folk der råber DANMAAAARK allerede inavlet nok til at de kunne kyles i havet og glemmes i alt evighed. VEEEERRDEN !! se hvor godt det lyder... nu føler jeg mig god

_________________
Because Im a faggot alright
Skal du have et gok i nøden din skidespræller ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 mar 2014 00:57 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 jul 2009 15:39
Indlæg: 973
Citat:
dit kære danmark ? jeg brækker mig. det er da et fint stykke land ja, men fordi her ikke skulle være danskere længere vil det stadig være et fint stykke land :D
jeg syntes ikke vi skal lukke grænserne, tværtigmod syntes jeg at alle lande skulle invitere alle til at bo hos dem hvis de ville, vores gener bliver da også bedre og stærkere når vi blandes så langt væk fra vores "stamtavle" som muligt ikke ? ? ?

drop lande drop grænser drop national stolthed. vær hellere stolt over den race du er som alle racer burde være, de har jo i deres område klaret sig godt og været den dominerende siden de stadig er der den dag i dag, siden de klarede den. Men drop det der med landegrænser.
jeg tror ikke på at verden bliver et lykkeligt sted så længe grådige leder vil eje mere land og bekrige flere lande. jeg tror på at verden ville fungere bedre hvis vi alle så os som et stort folk der skulle hjælpe hvor de svageste syge og fattige var, istedet for at bruge pengende på krig.

istedet for at kalde det danmark sverige tyskland os.v så skulle det hedde verden.. jordens folk. de burde alle samarbejde uanset hvad de troede på af religion, ikke bekrige hinanden men sørge for overall at gøre det her til et bedre sted for os alle, og smide pengende i den retning hvis vi altså virkelig har brug for valuta.

mennesket skal ikke begrænses.. det skal rejse hvorhen det vil, og leve hvor det vil
at begrænse det er sindsyge efter min mening.


+1!

_________________
Seriøs leg.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 mar 2014 16:14 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 jul 2013 18:25
Indlæg: 928
Geografisk sted: Midtjylland.
du læser vist ikke hvad jeg skriver, hvordan ville globalt samarbejde og nedlagte landegrænser føre til at jeg skulle bo sammen med en fattig mand på gaden :D ? i den tid jeg lever ville det alligevel ikke kunne lade sig gøre. jeg siger jo ikke at det kunne fungere hvis det skete sådan "bum" men at det var en plan man burde arbejde sig hen imod, hvis man tror at verden kan komme til at fungere for os mennesker - som det køre nu er man godt nok naiv.

hvad syntes du da vi skulle gøre crime ? iøvrigt syntes jeg ikke det vedkommer dig om jeg giver penge til noget eller hvad jeg giver penge til.

i mine øjne er folk der råber DANMAAAARK allerede inavlet nok til at de kunne kyles i havet og glemmes i alt evighed. VEEEERRDEN !! se hvor godt det lyder... nu føler jeg mig god

Du er velkommen til at flytte til et andet land, hvis du ikke gider at bo i Danmark.
Er træt af dit svinen Danmark til og dem det er stolte af at være Danskere!

_________________
This is the life we chose, the life we lead.
And there is only one guarantee:
None of us will see heaven.
-John Rooney.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 mar 2014 16:20 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 jun 2010 17:13
Indlæg: 2690
Geografisk sted: over stok og sten
det er et fint stykke land, her er en temperatur jeg bryder mig godt om.. jeg bliver sgu !
men samtidig har jeg ikke noget imod at 9 ud af 10 af os f.eks er mørke i huden. det fint med mig.

hvordan har du det egentlig med folk der er mørke i huden geo ?

noget jeg virkelig kan grine stort over er de indavlede bønder der på facebook laver post som (DE OVERTAGER DANMARK LANGSOMT !!) os.v.. :lol: hahahaha - det er sådan nogle der gør danskere til et pinligt folk, self findes der sådanne idioter i alle lande, men os der har det så godt ? baah.
de skulle skamme sig.

Udkantsdanmark er satme bange for nye ting du, jeg ser det slet ikke som national stolthed, men ren frygt. de skælver for det ukendte. men verden forandre sig, sådan er det.

_________________
Because Im a faggot alright
Skal du have et gok i nøden din skidespræller ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 mar 2014 16:22 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 jul 2013 18:25
Indlæg: 928
Geografisk sted: Midtjylland.
Du vrøvler igen.
At nogle ikke kan lide folk der er mørke i huden (børnehaveretorik imo), gør ikke Danmark til et dårligt sted.
Kendet ikke nogen så intolerant som dig, så stik piben ind!

_________________
This is the life we chose, the life we lead.
And there is only one guarantee:
None of us will see heaven.
-John Rooney.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 mar 2014 16:25 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 jun 2010 17:13
Indlæg: 2690
Geografisk sted: over stok og sten
mjoo det gør da heller ikke danmark til et bedre sted syntes du ?

_________________
Because Im a faggot alright
Skal du have et gok i nøden din skidespræller ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 mar 2014 16:28 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 jul 2013 18:25
Indlæg: 928
Geografisk sted: Midtjylland.
Der er helt ærligt ting jeg går høje op i, end om bent og esther ikke kan lide mørke mennesker :)
Mon ikke også der er en muslim eller to, der ikke kan lide de hvide?

_________________
This is the life we chose, the life we lead.
And there is only one guarantee:
None of us will see heaven.
-John Rooney.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 mar 2014 16:32 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 jun 2010 17:13
Indlæg: 2690
Geografisk sted: over stok og sten
Jo men har heller ikke sagt at de er bedre end bent og esther, som sagt den slags mennesker findes over hele kloden, og er til skamme for deres land.

men nu bliver den her snak godt nok dum, skriv en pm hvis du vil snakke videre eller få du bare dit sidste ord her, det ok du må godt :P

_________________
Because Im a faggot alright
Skal du have et gok i nøden din skidespræller ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 mar 2014 16:55 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 dec 2004 14:22
Indlæg: 2447
Geografisk sted: Schwiez
Og tak til Gearløs og viridis for at gøre vores forum mere interessant at læse.

_________________
Magien, er dig selv.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 114 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team