Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 apr 2024 23:28


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 114 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 10 maj 2013 02:51 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 nov 2010 17:43
Indlæg: 239
Woah du lukker meget lort ud Am-Ratt And. Så meget at jeg ikke har lysten eller energien til at besvare det. Kald mig venstreorienteret, uintelligent, snævertsynet eller hvad du vil; det er internettet og jeg gider ikke spilde min tid.

Også alligevel var det her så dumt, at jeg ikke kan lade være:
"Venstreorienterede har brug for racismen - ellers har de ingen foragtelig fjende at definere sig selv i modsætning til. (Det er naturligvis værre i nogle tilfælde end i andre)."
Hvad med f.eks. kapitalisme, fascisme, hetrosexisme? Jeg kan love dig for, at de fleste venstreorienterede personer i København er glade for, at vi ikke har noget nazist problem (som f.eks. Aarhus) og derfor bruger deres energi på andre ting. Der er mange venstreorienterede miljøer der koncentrere sig om kulturelle events i København, bl.a i form af koncerter, foredrag, kunst og fester. Det definerer i høj grad også venstrefløjen. Selvom det ikke indeholder en bestemt politisk konsensus, står venstrefløjen (eller ofte venstreorienterede miljøer) for en kæmpe del af den Københavnske undergrund, og har en stor del af skylden for, at vores dejlige by er så levende :peace:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 maj 2013 09:46 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 apr 2013 02:38
Indlæg: 34
Woah du lukker meget lort ud Am-Ratt And. Så meget at jeg ikke har lysten eller energien til at besvare det. Kald mig venstreorienteret, uintelligent, snævertsynet eller hvad du vil; det er internettet og jeg gider ikke spilde min tid.

Også alligevel var det her så dumt, at jeg ikke kan lade være:
"Venstreorienterede har brug for racismen - ellers har de ingen foragtelig fjende at definere sig selv i modsætning til. (Det er naturligvis værre i nogle tilfælde end i andre)."
Hvad med f.eks. kapitalisme, fascisme, hetrosexisme? Jeg kan love dig for, at de fleste venstreorienterede personer i København er glade for, at vi ikke har noget nazist problem (som f.eks. Aarhus) og derfor bruger deres energi på andre ting. Der er mange venstreorienterede miljøer der koncentrere sig om kulturelle events i København, bl.a i form af koncerter, foredrag, kunst og fester. Det definerer i høj grad også venstrefløjen. Selvom det ikke indeholder en bestemt politisk konsensus, står venstrefløjen (eller ofte venstreorienterede miljøer) for en kæmpe del af den Københavnske undergrund, og har en stor del af skylden for, at vores dejlige by er så levende :peace:

Okay, jeg giver dig ret: Venstreorienterede har ikke bare brug for racisme, men også for 'kapitalisme, fascisme og hetrosexisme'. :)

Der er i og for sig intet galt med fjendebilleder: Alle grupperinger bruger dem i større eller mindre grad. De opstår naturligt, når man mobiliserer indadtil og organiserer sig omkring én eller anden politisk sag. Mange venstreorienterede slår mig dog som utroligt ureflekterede i deres måde at pleje omgang med deres fjendebilleder på. De synes at have en ret ringe forståelse for logikken i det, som de kæmper imod. DF fremstår nærmest som nuancernes mestrer i sammenligning.

Min erfaring siger mig, at venstreorienterede ofte begynder at kalde andre for racister, hetrosexister eller fascister når de ikke gider at anstrenge sig for at finde ud af, hvorfor andre mener som de mener. De gider ikke at forstå, hvorfor alle mennesker ikke er venstreorienterede.

Dit indlæg ligger for øvrigt fint i tråd med den erfaring, da ovenstående pointe var sammenhængen for mit udsagn om, at 'venstreorienterede har brug for racisme'. En sammenhæng som du valgte at ignorere fuldstændig, for herefter at begynde at skrive om noget helt andet (og lige udnytte lejligheden til at kalde mig og mine udsagn for dumme. Man må jo bekæmpe fjenden med de midler man har til rådighed, ikke sandt ;) ).

Misforstå mig ikke. Jeg har intet som sådan imod venstreorienterede mennesker. Jeg forbeholder mig bare retten til at påpege den vanvittige måde, som venstreorienterede ofte argumenterer på.

Hvilket minder mig om: Jeg har aldrig forstået den venstreorienterede besættelse af fascisme? Man hører og læser jo om Anti-Fascist-det ene og det andet i alle mulige sammenhæng. Hvis man konstant færdes blandt anti-fascister kunne man nemt forledes til at tro, at fascismen faktisk er en levende tilstedeværelse i vores samfund. Jeg tror imidlertid aldrig at jeg er stødt ind i nogen 'rigtige' fascister - dvs. folk der rent faktisk kalder sig selv for fascister. Jeg har aldrig stiftet bekendtskab med en fascistisk fraktion.

Er der virkelig et så udtalt behov for at nedkæmpe disse usynlige fascister?

En fascist er for øvrigt sådan én som ham her -

Billede

- 'fascisme' er ikke den universelle politiske holdning, som alle der ikke er venstreorienterede har.

Deus vult skrev:
Men hvorfor blive ved med at insistere på en opdeling af os? Har denne deling af nationer, kulturer, racer og religion nogensinde gjort godt for noget; ud over kapitalismen og vores konstante trang til at bekrige hindanden?


Opdelingen i nationer, kulturer, racer og religioner har medført udviklingen af mange smukke, distinkte og interessante traditioner. Den har medført udviklingen af sand forskellighed: Den poetiske Edda og den nordiske gudeverden er ligger f.eks. fjernt fra den kinesiske taoisme, der igen er noget helt andet end den old-græske filosofiske tradition, eller oprindelige shamanistiske kulturer i den sydamerikanske regnskov. Selv den moderne naturvidenskab er ikke et universalistisk menneskeligt fænomen, men er opstået under specifikke kulturelle forhold.

Denne forskellighed synes jeg selv er noget meget smukt og bevaringsværdigt.

At bekrige hinanden har menneskeheden nok altid gjort. Vi gør det bare i større, mere destruktiv skala i dag end tidligere. Ja, den kolde krig imellem to lige universalistiske ('almenmenneskelige') ideologier medførte endog en reel trussel om universal ødelæggelse (atomvåben).

Kapitalisme er på mange måder et post-Oplysnings-fænomen. Dvs. at kapitalismen først for alvor fik vind i sejlene efter de revolutionære slogans om universal menneskelig lighed var slået igennem, godt hjulpet på vej af det teknologiske fremskridt. Kapitalismen selv er altså et symptom på, at vi nedbryder grænser og i stigende grad tænker menneskeheden som et stort fællesskab.

Hvis du er utilfreds med kapitalismen vil jeg anbefale dig at overveje, hvorvidt det er klogt at tro på 'den store enhed' og det store menneskelige fællesskab. Kapitalismen selv er nemlig en version af dette ideal: Verden er bundet sammen af markedet, vi er alle lige som forbrugere, og menneskeheden har én fælles interesse, nemlig øget materiel velstand.

_________________
Om hvad taler de mange, naar de kommer sammen?
Om hvad taler de faa, naar de kommer sammen?
---
Læs mig: http://paria-konservatisme.blogspot.dk/


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 maj 2013 16:00 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2008 20:46
Indlæg: 638
Geografisk sted: København
Am-Ratt And: Jeg synes at det er skønt at se at du ikke træder ned på det personligt fornærmende plan og i stedet diskuterer emnet. Gå efter bolden folkens!

Angående debatten, så har jeg i en lang årerække betragtet mig selv som venstreorienteret. Det gjorde jeg fordi at jeg så mulige forbedringer i verden, og at mange venstreorienterede løsninger gav mening for mig. I den seneste tid er det ved at gå op for mig at dette venstreorienterede udgangspunkt har sat kraftige begrænsninger for min tænkning om verden. Det har så at sige puttet mine politiske holdninger ned i en kasse og har udelukket mig fra at give fremmede ideer en reel chance.

Denne kassetænkning ("de venstreorienterede har altid ret") har givet mig nogle fjendebilleder som har gjort det enormt let at afskrive kloge argumenter og tanker som værende "egoistisk" eller "racistisk", uden at de egentlig var et udtryk for hverken egoisme eller racisme. Problemet var simpelthen MIN manglende forståelse for deres verdenssyn. Derved har jeg legende let affærdiget protester fra frihedsindstillede mennesker og deres ret til frie valg og kategorisk afvist at der normalt opstå problemer når kulturer mødes (og hvis der er problemer er det helt sikkert KUN den ene kulturs skyld). Det er simpelthen at sætte ideologiske skyklapper for sit verdenssyn, og det finder i høj grad sted over hele det politiske spektrum.

Et meget stærkt eksempel på dette problem er Anti-Fascistisk Aktion og deres fascistoide aktioner.

Et andet eksempel på problemet er i denne debat. Prøv at tænk over hvorfor at det er at Am-Ratt føler det nødvendigt at skrive, at han intet har imod Islam. Han har jo på intet tidspunkt givet udtryk for sådan en modvilje. Det virker tvært imod som om at han er nødt til at beskytte sig imod andres fordomme.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 maj 2013 15:32 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 apr 2013 02:38
Indlæg: 34
Lille Rødhætte: Din oplevelse er nærmest identisk med min. Jeg er også ex-venstreorienteret.

Der egentlig ikke rigtig noget at tilføje. Dit udsagn

Et meget stærkt eksempel på dette problem er Anti-Fascistisk Aktion og deres fascistoide aktioner.

mindede mig bare om følgende citat:

Citat:
The fascists of the future will be called anti-fascists

-Winston Churchill

Jeg er ingen stor Churchill-fan, men her havde han nu fat i noget af det rigtige.

_________________
Om hvad taler de mange, naar de kommer sammen?
Om hvad taler de faa, naar de kommer sammen?
---
Læs mig: http://paria-konservatisme.blogspot.dk/


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 maj 2013 18:45 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 feb 2003 02:01
Indlæg: 169
Min oplevelse, som racebevidst nationalist, er at systemets højtråbende heppekor, dominerer alt omkring mig. På arbejdet eller hvor man iøvrigt færdes i det offentlige rum, hører man dem kæfte op med deres udskamning af dem som tør at åbne munden for at sige sandheden. Andre gange bliver man fyret fra sit arbejde, smidt ud af fagforeningen, retsforfulgt osv.

Det som giver mig håb er, at jeg oftere og oftere på arbejdet oplever at vi er nogle der fanger hinandens blik. Hvis man ser udover sådan en forsamling der er igang med at fortærre systemets danskfjendtlige propaganda, da ser jeg ofte et mønster. Kvinder nikker med hovedet, det samme gør de uhygiejniske typer og de dovne brokhoveder som er dygtigst til at få chefen til at lægge de svære opgaver over på nogen andre.

Hvem er det så hvis blik jeg møder? Det er MÆND, heterosexuelle, har kone og børn, det er dem som tager overarbejdet uden brok selvom de andre(dem med de rigtige EU-godkendte meninger) forlængst er smuttet hjem foran fjernsynet, det er dem som passer en lille virksomhed i fritiden udover fuldtidsarbejdet, det er dem som betaler mere i skat end de selv og deres familier for igen, det er mine folk og jeg er som dem.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 maj 2013 20:20 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2008 20:46
Indlæg: 638
Geografisk sted: København
Jeg er ked af at du oplever problemer pga. dine holdninger.

Desværre må jeg nok skrive at det du skriver også er et ret godt eksempel på selvhævdelse via fjendebilleder. Det er godt at høre at du kan arbejde hårdt (og ærgeligt hvis din kolleger ikke gør), men det virker som om at du fokuserer meget på arbitrere træk i din bedømmelse af mennesker. Hvorfor er hudfarven, kønnet og seksualiteten så centralt for at være et godt menneske? Er du sikker på at det ikke er fordi at du selv er en etnisk dansk, heteroseksuel mand? Eller er du sikker på at du ikke har lavet din dom på baggrund af nogle rådne æbler, og resten derefter virker som en selvopfyldende profeti?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 maj 2013 21:48 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 feb 2003 02:01
Indlæg: 169
Jeg er ked af at du oplever problemer pga. dine holdninger.

Desværre må jeg nok skrive at det du skriver også er et ret godt eksempel på selvhævdelse via fjendebilleder. Det er godt at høre at du kan arbejde hårdt (og ærgeligt hvis din kolleger ikke gør), men det virker som om at du fokuserer meget på arbitrere træk i din bedømmelse af mennesker. Hvorfor er hudfarven, kønnet og seksualiteten så centralt for at være et godt menneske? Er du sikker på at det ikke er fordi at du selv er en etnisk dansk, heteroseksuel mand? Eller er du sikker på at du ikke har lavet din dom på baggrund af nogle rådne æbler, og resten derefter virker som en selvopfyldende profeti?


Jeg mener faktisk ikke at "de andre" besidder en intrinsisk ondskab. Vi meler blot hver vores kage i et nulsumsspil (thi der er kun et Danmark). Sagt med andre ord: Det er fuldtud forståeligt at muhamedanerne, udnytter Danmarks svaghed. Det er danskernes, incl. min egen, svaghed der er min "fjende" ikke muhamedanerne eller deres ekspansionslyst.

Det har regnet - men regnen gav grøde,
det har stormet - men stormen gjorde stærk.
Som de tro'de, at skoven alt var øde,
så de vårkraftens spirende værk.
For de gamle, som faldt,
er der ny overalt,
de vil møde, hver gang der bliver kaldt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 maj 2013 23:35 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 nov 2010 17:43
Indlæg: 239
Men er du ikke enormt generaliserende? Jeg arbejder sammen med flere "muhamedanere", der er hårdtarbejdende, dygtige, velintegreret og betaler skat. Jeg vil skide på, om de har tørklæde, ikke spiser svinekød eller drikker øl: Sålænge de ikke pådutter andre deres holdninger eller meninger, er det deres personlige valg hvordan de vil leve. Er det ikke det, der er så smukt ved vesten? At vi har frihed til at vælge? Du lyder som en, der bor langt ude på landet, radon, eller i hvert fald som en, der aldrig omgås indvandrere. De fleste mennesker med holdninger som dine, er paradoksalt nok dem, der aldrig har kontakt til indvandrere. Du vil opleve at indvandrere kan være ligeså dejlige og varme som alle os andre, og du vil opleve at vi ikke er så forskellige som du tror, os mennesker. We are one!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 maj 2013 14:52 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 feb 2003 02:01
Indlæg: 169
Men er du ikke enormt generaliserende? Jeg arbejder sammen med flere "muhamedanere", der er hårdtarbejdende, dygtige, velintegreret og betaler skat. Jeg vil skide på, om de har tørklæde, ikke spiser svinekød eller drikker øl: Sålænge de ikke pådutter andre deres holdninger eller meninger, er det deres personlige valg hvordan de vil leve. Er det ikke det, der er så smukt ved vesten? At vi har frihed til at vælge? Du lyder som en, der bor langt ude på landet, radon, eller i hvert fald som en, der aldrig omgås indvandrere. De fleste mennesker med holdninger som dine, er paradoksalt nok dem, der aldrig har kontakt til indvandrere. Du vil opleve at indvandrere kan være ligeså dejlige og varme som alle os andre, og du vil opleve at vi ikke er så forskellige som du tror, os mennesker. We are one!


Jeg mener ikke at have sagt at muhamedanere ikke er "hårdtarbejdene", "dygtige" eller "betaler skat". Sagen er dog den at de ikke er på mit team. Muhamedanerne arbejder både "hårdt" og "dygtigt" på at underlægge sig Danmark. Rent faktisk var det en af mine favoritkolleger, som er muhamedansk, intelligent og flittig, som hjalp mig til at åbne øjnene for Danmarks mulige skæbne.

Hvad angår min adresse, så bor jeg i Brøndby. Min kone og jeg møder dagligt de racefremmede kulturberigere som forsøgte at "forulempe" hende for et par år siden.

Jeg selv gik til spejder på Nørrebro, det var gode tider. De gode tider sluttede da ulveunger, ja fucking ulveunger, blev tævet flere gange ved højlys dag, af muhamedanere. Dengang var jeg stadig en kujon, så jeg valgte at stoppe som spejderleder da jeg ikke kunne stå inde for børnenes sikkerhed, på vej til og fra spejdermøder.

Jeg er dog glad for at du mener at jeg lyder som en der bor på landet, hvis du derved mener at jeg ikke lyder som en hjernevasket slapsvans ;)

Etnopluralisme 4 the win.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 maj 2013 16:13 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 nov 2010 17:43
Indlæg: 239
Hjernevasket slapsvans... Så kom de tunge argumenter på bordet. "Muhamedanerne arbejder både "hårdt" og "dygtigt" på at underlægge sig Danmark". Det her er bare en gang propaganda. Som nævnt, jeg omgås en del indvandrere, der er vestlige på alle måder, bortset fra deres brune hudfarve, venner som kollegaer. Og også dem som ikke er så vestlige, bidrager stadigvæk til samfundet, og lader mig spise bacon og drikke øl som jeg har lyst. De accepterer det samfund de bor i, men har lavet deres egne personlige valg. Det har de ret til i forhold til grundloven. Det er så at sige, præcis hvad et vestlig individ skal og har ret til at gøre. Mine indvandre kollegaer er glad for det danske samfund, som de bidrager til og på ingen måde forsøger at underlægge. Har du et belæg for dine udsang? Altså udover dine egen smålighed? Spar mig for en personlig smøre om, hvordan din ven engang fik bank på Nørrebro. Der er helt sikkert nogle indvandrere der forsøge at underlægge det danske samfund, der er altid rådne kar imellem, men jeg tror i høj grad det handler om sociale problemer. Problemet er, at du generaliserer vanvittig meget, og lader personlige dårlige oplevelser diktere dit menneskesyn. Du skærer alle mennesker med et hvis udseende over med en kam. Der er mange indvandrere (specielt Iranere), der er meget anti-islamistiske og generelt meget vestlige i deres væren. Hvordan kan de ikke være "på dit team"? Fordi de er brune? Eller fordi de ikke har læst H.C. Andersen som små? Jeg ser radikale muslimer som en ligeså stor trussel mod Danmark, som højreekstremister, der også er imod alt hvad dette dejlige land ellers står for. Dine holdninger bygger, som altid med jer højrefjolser, på frygt og had. Jeg er ked af, at du er så bange. Det må frygtelig hårdt og det er spild af energi.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 maj 2013 17:38 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 feb 2003 02:01
Indlæg: 169
[quote="KRK » 23 maj 2013 16:13"Spar mig for en personlig smøre om, hvordan din ven engang fik bank på Nørrebro. .[/quote]

Det var ikke mine venner der fik bank på Nørrebro, det var danske børn, ulveunger, som jeg som spejderleder, havde et ANSVAR (kender du det ord?) for. Din nedladende holdning overfor ulveunger som bliver overfaldet, gør mig ærligt talt rasende.

Det sødt af dine brune venner at de tillader dig at spise svinekød og drikke øl, husk nu at udtrykke din taknemmelighed. Min datter skal før eller siden i børnehave eller i vuggestue, der er det dog muhamedanerne der er i overtal, derfor er svinekød forbudt. Stort set ALLE daginstitutioner er underlagt muhamedanernes halalregime.

KRK kan desuden spare sin uærlige bekymring for om jeg er bange. Jeg er vred og parat.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 maj 2013 17:45 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 feb 2003 02:01
Indlæg: 169
bla bla bla bla bla Som nævnt, jeg omgås en del indvandrere, der er vestlige på alle måder, bortset fra deres brune hudfarve, venner som kollegaer. bla bla bla bla bla bla Spar mig for en personlig smøre om bla bla bla


lol


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 maj 2013 20:34 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2008 20:46
Indlæg: 638
Geografisk sted: København
Religion der bevæger sig ud over det personlige har længe været et problem, hvordan det end kommer til udtryk. Har man et sæt religiøse regler der kræver at alle omkring en gør det samme som en selv, må man selv søge et andet sted hen. Hvad enten man er kristen, muslim eller scientolog.

Det forfærdeligt at børn bliver udsat for vold, uden tvivl. Men mine anekdoter siger at det er familiefædre, rockeraspiranter og politiet man skal være bange for. Hvad gør vi nu?

Der findes rådne æbler i alle kurve og i virkeligheden er vi alle på samme hold. I stedet for at smide folk ud og isolere os (hvem er 'os' egentligt?), bør vi forsøge at forbedre verden til det punkt at ind/udvandring kun kommer til at ske pga. lyst til og interesse for fremmede kulturer. Så undgår vi problemet med at folk der har VIDT forskellige verdenssyn at leve under samme regler.

Et godt sted at starte er at droppe protektionisme og erobringskrige.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 maj 2013 21:51 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 sep 2010 22:23
Indlæg: 337
Hey jeg gider ikke diskutere længere, da det ikke virker som om nogen af os for overbevist hindanen om noget som helst. Vi har vel bare forskellige holdninger, sådan er det. Jeg tror bare vi har haft forskellige oplevelser med indvandre, og nogen tar det lidt mere tungt end andre... og generaliesere meget mere end andre... eller sådan noget.
ON TOPIC; Er der nogen der ved om DDL nogensinde fik lavet deres demo´er/provokationer????

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 maj 2013 22:28 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 feb 2003 02:01
Indlæg: 169
@ johs DDL laver jævnligt aktioner, her på lørdag sker der vist noget har jeg hørt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 maj 2013 22:34 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 jun 2009 15:37
Indlæg: 229
Skal vi nu spørge dig hvad det er der sker? Hvorefter du svarer at det er alt for hemmeligt og farligt til at du kan sige noget?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 maj 2013 13:15 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 feb 2003 02:01
Indlæg: 169
Skal vi nu spørge dig hvad det er der sker? Hvorefter du svarer at det er alt for hemmeligt og farligt til at du kan sige noget?


Jeg fortæller det kun fordi det her er en hemmelig narkologe. Iøvrigt er jeg ikke i ddl, kender bare nogle. Der er en demo mod moskeer på rådhuspladsen KBH. søndag kl. 10, ikke lørdag som jeg tidligere skrev. Deltager ikke selv, forventer at det ender med fiasko eller kaos.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 maj 2013 14:08 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 sep 2010 22:23
Indlæg: 337
Skal vi nu spørge dig hvad det er der sker? Hvorefter du svarer at det er alt for hemmeligt og farligt til at du kan sige noget?


Jeg fortæller det kun fordi det her er en hemmelig narkologe. Iøvrigt er jeg ikke i ddl, kender bare nogle. Der er en demo mod moskeer på rådhuspladsen KBH. søndag kl. 10, ikke lørdag som jeg tidligere skrev. Deltager ikke selv, forventer at det ender med fiasko eller kaos.

Den demo du snakker om er lavet af ´´nej til moskeer i danmark´´ facebook gruppe, ikke DDL. Der kommer sikkert nogle DDl´er alligevel, de har jo mere eller mindre samme holdning.
Hvis nogen af jer her på siden har lyst til at deltage i demoen, synes jeg i burde tage op og besøge en moske inden, så i ved hvad i demonstrere imod. jeg har været i en moske i silkeborg, og de var ekstremt flinke.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 maj 2013 14:32 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 dec 2012 21:46
Indlæg: 266
Ahaahahahahahahahaahhaaha radon, du er syg, virkelig :D Har stødt på mennesker som dig, både på nationen og i grupper for racistiske demoer på facebook, og det lort, der kommer ud af jer, er så til grin, at jeg føler mig for god til overhovedet at kommentere på det. "Muhamedanere forsøger at underlægge Danmark" siger alt. Hvor har jeg ondt af din datter. Du er en gammel, paranoid stodder.

Folk som dig er giftige, og stod det til mig, blev I smidt ad helvedes til, og det siger jeg som 100 % raceren dansker. Lol. Mine børn skal ikke vokse op i et samfund, hvor de er tvunget til at se og høre på folk som dig og din kone fra Vestegnen, som du sikkert har trænet godt. Og ja, jeg går ind for tolerance og frihed, folk som dig modarbejder det, og er for forstyrrede til, at man kan nå jer, så derfor er jeg stor tilhænger af, at I skrider. Det er ikke fascistisk: dine holdninger er ikke naturlige, legitime holdninger.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 maj 2013 15:58 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 feb 2003 02:01
Indlæg: 169
Sverige brænder på femte nat, en har lige fået hugget hovedet af. Er det mig der er syg? er det mig der er giftig ?

Er det en absurd tanke at muhamedanerne er ved at underlægge sig Danmark ? Hvis man er et snævertsynet "højrefjols" så følger man med i, hvad der sker i den store verden. Danmark er ikke det eneste land der gennemgår denne forandring. Læs om Thailand, Mindanao som efter en blodig religionskrig løsriver sig fra Philipinerne, Nigeria og Mali.


Senest rettet af radon9 25 maj 2013 16:37, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 114 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team