Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 apr 2024 18:38


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 28 dec 2012 18:15 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 19 dec 2012 22:22
Indlæg: 6
SSShhh...


Senest rettet af Intet0012234 29 dec 2012 00:22, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 dec 2012 18:35 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 apr 2009 20:39
Indlæg: 1416
Geografisk sted: Strawberry Fields
Den største vælgergruppe for Liberal Alliance, er faktisk unge mennesker: "LA balancerer således på spærregrænsen blandt vælgerne over 55 år, mens der bliver større og større sandsynlighed for, at man stemmer på LA, jo yngre man er. Det stik modsatte er tilfældet med Socialdemokratiet. Jo ældre man er, jo større er sandsynligheden for, at man stemmer på S, selvom tendensen er knap så udtalt som med LA." http://www.altinget.dk/artikel/unge-sva ... l-alliance

Get your facts straight.

Og hvis du kun har fået 1500kr for en måneds fuldtidsarbejde, så er du blevet snydt. Det er simpelthen ikke lovligt. Jeg vil anbefale dig, at forhøre dig hos den lokale retshjælp, og høre, om der er en chance for, at du kan få de penge du er blevet snydt for: http://www.domstol.dk/saadangoerdu/raad ... %A6lp.aspx

Og hvad med du begynder på en uddannelse? Du kan få SU + SU lån, som kan give dig en passende levestandard. Du er stadig ung, det er vigtigt for dig at få en uddannelse nu.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 dec 2012 18:44 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 19 dec 2012 22:22
Indlæg: 6
Shh..


Senest rettet af Intet0012234 29 dec 2012 00:22, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 dec 2012 18:44 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 19 dec 2012 22:22
Indlæg: 6
Sh!


Senest rettet af Intet0012234 29 dec 2012 00:22, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 dec 2012 19:23 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 apr 2009 13:09
Indlæg: 633
Citat:
Hvad ville du gøre i min situation? Fortsætte med at arbejde fuldtid for 1500 kr/måneden og sulte – eller gå på kontanthjælp og overleve?


viewtopic.php?f=31&t=43044&p=591889&hilit=Trope+%C3%B8#p591681

Det ville jeg gøre i din situation.

Måske det også kunne få dig til at få øjene op for hvor fucking heldig du har været, i stedet for at give Liberal Alliance skylden for at du har en lorte arbejdsgiver, og har haft en 'hård' opvækst? (Set med danske briller)
Jeg mener, hvis du som dansker kan rende rundt på en trope-ø, i mens du får en gratis uddannelse, som du ovenikøbet får penge for at tage, (Som i øvrigt nok ligger langt over den gennemsnitlige løn i det pågældende land) OG samtidig gør sig til offer for den behandling samfundet og des borgere har givet en, så er man i mine øjne satme godt nok en hykler.
Der kan selvfølgelig ligge meget mere i det, end lige hvad du skriver her, som jeg selvfølgelig ikke kan tage med i overvejelserne.
Men er din største forhindring på din vej, i virkeligheden ikke dit pessimistiske syn på samfundet, rige, Liberal Alliance og din arbejdsgiver? Det motivere jo trodsalt ikke ligefrem en til at komme videre. Tvært i mod, for de ting findes altså stort set alle steder i samfundet. Og bare fordi man kører mercedes gør da bestemt ikke en til et dårligt menneske. Som der desværre også gjorde sig gældende i din mors trafikulykke, er det ofte mere sikkert at køre en dyr bil. Og er man så et dårligt menneske fordi man godt kan lide at køre i en sikker bil?

Måske du er en af mange 100.000 danskere, der har en lille vinter-depression? (Spist lidt D-vitaminer.)

EDIT: Så først dit svar, efter jeg postede den her.
Men eftersom du har fået job som telefonsælger, og kun har tjent 1.500,- må man næsten gå ud fra at du er provisionlønnet. Derfor er det vel meget normalt at ens løn i starten er meget lav, og derefter gradvist bygger sig op i takt med dine færdigheder indenfor salg udvikler sig. Spar så nogle penge op, når du engang har en ordenlig løn, og benyt dig derefter af mit råd.

_________________
Har festen varet for længe? Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm. Tryk på mig!


Senest rettet af Rellek 28 dec 2012 19:26, rettet i alt 2 gange.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 dec 2012 19:27 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 28 okt 2011 10:37
Indlæg: 1231
Jeg har det lidt sådan med politik, at lad nu politik som udgangspunkt handle om, hvad du (dit parti) vil gøre for befolkningen - frem for at pege fingre og brokke sig over hvad andre gør - det bliver jeg nemlig temlig træt af på kort tid.

Plus som Morten er inde på fakta - ikke postulater.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 dec 2012 21:17 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 jul 2009 15:39
Indlæg: 973
Hvorfor skulle rige mennesker ikke stemme LA? I skylder ikke hinanden noget
Velfærden blev da nok også opbygget gennem egoisme og ikke godhjertethed. Folk kæmpede for et andet systen så de, eller deres børn, kunne nyde frugterne af det, og folk kæmper for at bevare det nuværende, også for at nyde frugterne af det.

I din situation ville jeg gøre hvad der var bedst for mig. Simplify maaan :) og held og lykke med det hele

_________________
Seriøs leg.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 dec 2012 00:24 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 19 dec 2012 22:22
Indlæg: 6
Haha- i er nogle dejlige mennesker ;-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 dec 2012 00:58 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 sep 2009 14:02
Indlæg: 938
Og du er vidst lidt psykotisk, Emil

_________________
there is someone in my head and it's not me


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 dec 2012 02:21 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 19 dec 2012 22:22
Indlæg: 6
Og hvad får dig til at sige det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 dec 2012 09:16 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2454
Geografisk sted: Sjælland
Og du er vidst lidt psykotisk, Emil


Nej, han er bare for fattig til at have en spindoktor. Bare prøv at høre Joachim B. Olsen, når han nu og da står frem og ævler om eller andet uden der er nogen der har fat i kraven på ham og fortæller ham hvad han skal sige.

EmilDiurhuus: Hvad blev der af din første post? Jeg fik aldrig rigtig nærlæst dit... ehm... politiske manifest. Jeg er med Fso her. Fortæl os hvordan du vil forbedre samfundet hvis du får vores opbakning. Det er vel den du er kommet for.

_________________
All perverts may not be marijuana smokers, but practically all marijuana smokers are perverts.
Colonel Garland Williams, former head of U.S. Narcotics Enforcement


Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jan 2013 16:38 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 sep 2009 14:02
Indlæg: 938
Og hvad får dig til at sige det?

Dårligt humør fra min side, psykotisk opførsel fra din. No, intet ondt ment, du er nok ikke psykotisk, din tråd er bare irriterende useriøs.

_________________
there is someone in my head and it's not me


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 feb 2013 14:35 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 27 feb 2012 00:30
Indlæg: 99
.


Senest rettet af Rophe 21 aug 2013 22:50, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 feb 2013 14:43 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 jul 2006 18:25
Indlæg: 727
Geografisk sted: den sorte muld
hvilken tråd rophe? din bolleven slettede jo alt hvad han kunne for at skjule sin idioti.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 feb 2013 14:43 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 18 nov 2009 21:47
Indlæg: 354
:lol:
Du er en nar, Samuel Caldwell, så hold dig dog væk fra hans tråd fucking hashoman fådignuetlivshitomg


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 feb 2013 14:51 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 28 okt 2011 10:37
Indlæg: 1231
hvilken tråd rophe? din bolleven slettede jo alt hvad han kunne for at skjule sin idioti.

:lol:

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 feb 2013 15:18 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
Gotta love bollevenner!

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 feb 2013 17:24 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 apr 2009 20:39
Indlæg: 1416
Geografisk sted: Strawberry Fields
Rophe <3 Emil


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 feb 2013 17:56 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Rophe and Emil, sitting in a tree - K.i.s.s.i.n.g !!

Straight to offtopic!!

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 feb 2013 19:54 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 jul 2009 15:39
Indlæg: 973
Citat:
Hvad ville du gøre i min situation? Fortsætte med at arbejde fuldtid for 1500 kr/måneden og sulte – eller gå på kontanthjælp og overleve?


http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.p ... B8#p591681

Det ville jeg gøre i din situation.

Måske det også kunne få dig til at få øjene op for hvor fucking heldig du har været, i stedet for at give Liberal Alliance skylden for at du har en lorte arbejdsgiver, og har haft en 'hård' opvækst? (Set med danske briller)
Jeg mener, hvis du som dansker kan rende rundt på en trope-ø, i mens du får en gratis uddannelse, som du ovenikøbet får penge for at tage, (Som i øvrigt nok ligger langt over den gennemsnitlige løn i det pågældende land) OG samtidig gør sig til offer for den behandling samfundet og des borgere har givet en, så er man i mine øjne satme godt nok en hykler.
Der kan selvfølgelig ligge meget mere i det, end lige hvad du skriver her, som jeg selvfølgelig ikke kan tage med i overvejelserne.
Men er din største forhindring på din vej, i virkeligheden ikke dit pessimistiske syn på samfundet, rige, Liberal Alliance og din arbejdsgiver? Det motivere jo trodsalt ikke ligefrem en til at komme videre. Tvært i mod, for de ting findes altså stort set alle steder i samfundet. Og bare fordi man kører mercedes gør da bestemt ikke en til et dårligt menneske. Som der desværre også gjorde sig gældende i din mors trafikulykke, er det ofte mere sikkert at køre en dyr bil. Og er man så et dårligt menneske fordi man godt kan lide at køre i en sikker bil?

Måske du er en af mange 100.000 danskere, der har en lille vinter-depression? (Spist lidt D-vitaminer.)

EDIT: Så først dit svar, efter jeg postede den her.
Men eftersom du har fået job som telefonsælger, og kun har tjent 1.500,- må man næsten gå ud fra at du er provisionlønnet. Derfor er det vel meget normalt at ens løn i starten er meget lav, og derefter gradvist bygger sig op i takt med dine færdigheder indenfor salg udvikler sig. Spar så nogle penge op, når du engang har en ordenlig løn, og benyt dig derefter af mit råd.


Taknemlighed er for hunde


_________________
Seriøs leg.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team