Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 apr 2024 20:01


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 141 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 26 dec 2013 17:25 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 sep 2010 22:23
Indlæg: 337
Jeg stemte Danskernes Parti. Er jeg den eneste højreorienterede herinde ? :)

Er det ikke ham Daniel carlsens parti?
Mener bestemt han er nazist og blev smidt ud af DNSB fordi han er en klaphat..

Han er glødene racist, så der er vi enige, men du for det til at lyde som om DNSB er fornuftigt? Så vidt jeg ved er DNSB da mindst ligeså langt ude som danskernes parti, hvis ikke endnu mere?

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 dec 2013 18:29 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 jul 2013 18:25
Indlæg: 928
Geografisk sted: Midtjylland.
Nobe DNSB er absolut ikke fornuftige.

_________________
This is the life we chose, the life we lead.
And there is only one guarantee:
None of us will see heaven.
-John Rooney.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 dec 2013 21:40 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Jeg er højreorienteret, men ikke idiot. Hvorfor vil du dog stemme på et nazistisk parti?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 dec 2013 12:25 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jan 2013 17:55
Indlæg: 155
Såvidt jeg ved blev Daniel Carlsen ikke smidt ud af DNSB, men brød ud, sammen med en anden gruppe. For at skabe et mere "stuerent" parti, uden nazistiske symboler osv.
Om manden har ændret mening skal jeg ikke kunne sige. Men man burde dog ikke stole så meget på en person der offentligt har benægtet holocaust og vedkendt sig til en syg ideologi, som har kostet millioner af menneske liv.

Jeg er selv meget højreorienteret, nok hvad nogle herinde ville betegne som ekstremt. Men jeg ville aldrig kunne stemme på et parti der helt seriøst, vil smide alle "ikke-vestlige" ud af landet. Det er jo dummere end hvad godt er.

_________________
"There are some sins that you commit that you can't come back from, you know, no matter how hard you try. You just can't. It's like the devil is waiting for your body to quit. Because he knows, he knows that he already owns your soul. And then I think maybe there's no devil. You die... and God, he says, Nah, nah you can't come in. You have to leave now. You have to leave and go away and you have to be alone. You have to be alone forever."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jan 2014 20:29 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 feb 2003 02:01
Indlæg: 169
Jeg stemte Danskernes Parti. Er jeg den eneste højreorienterede herinde ? :)

Jeg stemte også på Danskernes parti.


Senest rettet af radon9 07 jan 2014 03:11, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 jan 2014 01:01 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5085
@radon9
Kan godt forstå ræsonnementet i organisme-tanken overført på nationer, alle har sin plads og berettigelse uanset klasse og funktion, fair nok, men hvorfor er det så vigtigt at eksludere andre fra at fungere i nationen/organismen? Hvorfor går solidariet indenfor nationen forud for solidaritet imellem mennesker? Og kan du ikke se det arbitære i at ringeagtede din indiske ven med Phd i fysik, ud fra din manglende følelse af spirituelt og biologisk indvikling?

Dit flaskesamler-eksempempel er simpelthen for dumt, til at jeg gider kommentere det yderligere. At de autonome skulle arbejde på vegne af 'systemet' og opnå fordelagtige poster på baggrund heraf, er også temmeligt langt ude.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 jan 2014 01:28 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jun 2007 21:49
Indlæg: 2185
Geografisk sted: up yours
ADVARSEL!!!

BRED LAST AF LAVINTELLIGENT LÅÅÅRD FORUDE :mrgreen:


Jeg stemte Danskernes Parti. Er jeg den eneste højreorienterede herinde ? :)

Jeg stemte også på Danskernes parti. Det mindst ringe parti.

Vi er i en omvæltningstid, hvor de "alternative/autonome" er blevet magthavernes villige talerør. Den danske underklasse oplever, lige nu, at deres land bliver stjålet. Tag flaskesamlerne i København, som oplever at horder af kinesere, sigøjnere og diverse afrikanere udkonkurrerer dem. Jeg ved, i griner, flaskesamlere er sølle eksistenser, de er ikke normale som os andre. Men i mine øjne er min eksistens indviklet i mine landsmænds både spirituelt og biologisk, alle har sin rolle og dermed deres eksistensberigtigelse, fra bums til boss. DERFOR er den mest ildelugtende bums til dansker mere værd end en indisk Phd´er i fysik.

Hvad de politisk korrekte siger er solidaritet er i virkeligheden klassehad og misundelse. Et solidarisk samfund er et hvor alle samfundslag er på samme hold, den danske smed, smeder for Danmark, sælgeren sælger for Danmark og lægen læger for Danmark.
Det vi ser i dag, er fagforeninger truer danske virksomheder på deres eksistens, virksomhederne derfor vælger at flytte til udlandet. Til gavn for hvem?

De eneste ægte revolutionære, den eneste trussel mod finanseliternes plyndringer og de eneste der siger magten imod, er nationalister/racister/nazister.
De "autonome" og lignende statsautoriserede pseudo-rebeller arbejder for systemet.
De har således solgt deres sjæl til højestbydende, belønningen kommer i form af: topstillinger i det offentlige, deres virksomheder får "venskabskontrakter" og endda håndtryk fra Prins Joachim som tak for veludført arbejde.

Du er ikke alene.

Eksternt link slettet.

_________________
Corporations cannot commit treason, nor be outlawed, nor excommunicated, for they have no souls. ~ Sir Edward Coke


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 jan 2014 02:10 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 feb 2012 22:32
Indlæg: 393
Haha jeg troede bare det med nynazister var en myte, hold da ooop :lol: :lol:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jan 2014 00:25 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 jun 2011 01:08
Indlæg: 310
Haha jeg troede bare det med nynazister var en myte, hold da ooop :lol: :lol:


kom til århus en dag...

_________________
BZ!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 jan 2014 22:10 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 aug 2004 11:26
Indlæg: 2208
Nationalism does nothing but teach you how to hate people that you never met. And all of a sudden you take pride in accomplishments you had no part in whatsoever. - Doug stanhope.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 feb 2014 00:38 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 sep 2010 20:28
Indlæg: 82
Jeg er medlem af Liberal Alliances Ungdom. Mange af os har anarkistiske tendenser, men det er måske en måde at kæmpe imod statsmagten indefra i stedet for at farve vores hår og sætte os på en bænk og drikke Dansk Pilsner :P Så jeg kalder mig egentlig anarkokapitalist. Det er godt og intelligent selskab og det er sgu meget sjovt at hoppe i jakkesættet og drikke champagne og ryge cigar, selvom man egentlig bare er en drengerøv fra landet af :D

EDIT: Hader i mig nu? :peace:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 feb 2014 02:07 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 jul 2013 18:25
Indlæg: 928
Geografisk sted: Midtjylland.
Jeg hader dig ikke 8)

_________________
This is the life we chose, the life we lead.
And there is only one guarantee:
None of us will see heaven.
-John Rooney.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 feb 2014 02:43 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Jeg hader dig heller ikke, ven. Er der lækre kællinger, der er klar på en frisk fyr fra Aarhus til jeres møder, eller er de ligeså grimme som dem hos SFU? Hvis der er, har i sikret jer et nyt medlem.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 feb 2014 03:08 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 jul 2009 15:39
Indlæg: 973
Politik og kællinger :stop: Kig hellere på facebook, jeg oprettede lige en konto og der er jo masser! Man adder en "ven" og så får man adgang til ca. 50 nye kællinger, men pas på, den du adder får også adgang til dine kællinger :P sjovt lavet

_________________
Seriøs leg.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 mar 2014 13:28 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 sep 2010 20:28
Indlæg: 82
Jeg hader dig heller ikke, ven. Er der lækre kællinger, der er klar på en frisk fyr fra Aarhus til jeres møder, eller er de ligeså grimme som dem hos SFU? Hvis der er, har i sikret jer et nyt medlem.

Jeg vil sige, at der ikke er mange kællinger blandt de onde ultraliberalister, som i øvrigt hader kvinder og spiser kontanthjælpsmodtagere til morgenmad, men kvaliteten af dem der er der er høj :lol:
Der er landsmøde nu på lørdag (aKa jakkesæt og joints-fest :cheers: ) og tror fordelingen af drenge og piger er 110/40, hvilket er overraskende mange piger. Aarhus lokalforening er nice, det er ikke så længe siden de fik egne lokaler. Jeg kommer der selv når jeg kan, desværre arbejder jeg tirsdage og torsdage, hvor alle tingene foregår, så det bliver for det meste kun til fester :P


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 mar 2014 02:49 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 jul 2009 15:39
Indlæg: 973
Hmm, måske man skulle komme forbi. Med T-shirt, jeans og en molotov

_________________
Seriøs leg.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 mar 2014 11:49 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2013 11:34
Indlæg: 67
Jeg stemmer på det parti der kæmper mest for fri hash, ellers kommer jeg bare til at sidde i sofaen og sige fuck that shit.

Jeg har mistet troen på al demokrati, diktatur og hvad man ellers kan finde på at kalde de forskellige styringsformer. Anarki begynder faktisk at lyde okay.

_________________
"We can't stop here! This is bat country!" - Raoul Duke, Fear and Loathing in Las Vegas


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 mar 2014 12:42 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 sep 2010 20:28
Indlæg: 82
Hmm, måske man skulle komme forbi. Med T-shirt, jeans og en molotov

Det tror jeg, at Nr. Uttrup Skole, som vi låner til formålet, vil blive rigtig ked af. Hvorfor så voldelig? Det får du intet godt ud af. :peace:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 mar 2014 12:49 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 sep 2010 20:28
Indlæg: 82
Jeg stemmer på det parti der kæmper mest for fri hash, ellers kommer jeg bare til at sidde i sofaen og sige fuck that shit.

Jeg har mistet troen på al demokrati, diktatur og hvad man ellers kan finde på at kalde de forskellige styringsformer. Anarki begynder faktisk at lyde okay.

Der er jo partier på begge sider, som taler for en legalisering. Enhedslisten og et par socialdemokrater vil have en statsstyret løsning med en vild beskatning som pengemaskine til staten, hvor Liberal Alliance som altid melder ud, at de ikke vil blande sig i, hvad folk putter i munden. Færre forbud og adfærdsregulerende afgifter.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 mar 2014 15:18 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 jan 2007 21:33
Indlæg: 280
Geografisk sted: the Land of Ooo
Jeg stemmer på det parti der kæmper mest for fri hash, ellers kommer jeg bare til at sidde i sofaen og sige fuck that shit.

Jeg har mistet troen på al demokrati, diktatur og hvad man ellers kan finde på at kalde de forskellige styringsformer. Anarki begynder faktisk at lyde okay.

Der er jo partier på begge sider, som taler for en legalisering. Enhedslisten og et par socialdemokrater vil have en statsstyret løsning med en vild beskatning som pengemaskine til staten, hvor Liberal Alliance som altid melder ud, at de ikke vil blande sig i, hvad folk putter i munden. Færre forbud og adfærdsregulerende afgifter.


Well.. Pengene vil jo i sidste ende gå til dig og mig.

Jeg vil håbe at de nævnte partier kan finde ud af at arbejde sammen, på tværs af blokkene, om en legalisering. Så er prisen sgu ligegyldig for mig, jeg betaler gerne det dobbelte, hvis jeg er garanteret en god kvalitet og ved hvad der er i.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 141 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team