Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 maj 2024 08:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 12 sep 2014 01:10 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 jul 2014 16:16
Indlæg: 16
Hej alle

Dette klip blev i dag optaget på Times Square i New York:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=QhllqmXxyXM

Hvad tænker i om dette?

Angrebene på de tre tårne i NY d. 11 september 2001 og Pentagon, er et følsomt emne for den brede befolkning. At hentyde til, at den offentlige forklaring og dermed grundlaget for en uendelig række af krige i mellemøsten, er en løgn skabt af dem som skal passe på os og varetage vores interesser, er mildt sagt et følsomt emne.

Den reaktion den almindelige vestlige borger får, når man hentyder til at dele af diverse regeringer i den vestlige verden, ikke spiller med åbne kort, er lidt den samme, som når man foreslår en religiøs, at Gud ikke måske ikke eksisterer.

Men hvordan opfatter folk herinde begivenhederne d. 11 september 2001?

_________________
en eller anden


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 sep 2014 08:02 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 jul 2014 16:16
Indlæg: 16
Video fra TV2 med Dr. Niels Harrit, som taler om nanotermit, som blev fundet i støvet fra ground zero - https://www.youtube.com/watch?v=YXYF5i_Slj8

Video fra TV2 med Ingeniør Frank Rasmussen, som taler om samme emne - https://www.youtube.com/watch?v=Oe1jyl4ZB28

_________________
en eller anden


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 sep 2014 17:12 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
Jeg opfatter dem som tragiske. Det er alt for meget som ikke hænger sammen omkring den dag til at jeg kan tro på det er 19 terrorister som koordinerede angrebet.
Jeg gider ikke gå i detaljer, men det stinker langt væk af en false flag handling.


_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 sep 2014 17:19 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
False flag, uden tvivl.. Har interesseret mig for emnet i mange år. Tror forresten emnet har været oppe og vende flere gange her på psy

Inb4: Sølvpapirshatte, reptiler og aliens.

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 sep 2014 20:51 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 jul 2014 16:16
Indlæg: 16
Jeg kunne ikke være mere enig. I alle udsagn. Jeg har selv været nysgerrig i mange år og fået mange ubehagelige åbenbaringer. Jeg kunne ikke lade være med at oprette tråden, en del af mig bliver lidt lettet når andre gør noget for at oplyse andre.

Jeg ser ikke fjernsyn, men kan godt fornemme på det hele at USA er ved at starte en ny krig og synes egentligt stadigvæk det er aktuelt og vigtig at tage op en gang i mellem.

_________________
en eller anden


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 sep 2014 02:14 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
wisemensay skrev:
Hvad tænker i om dette?


Den 11. september 2001 var jeg på vej ind i en bus omkring klokken 18, da det gik op for mig, at hele bussen sad og lyttede til chaufførens radio, som var skruet højt op, så alle kunne høre. I løbet af få minutter fik jeg forstået nogenlunde hvad der var sket, og min første tanke herefter var: Så, nu får han (Bush) sin krig! Nu har han prøvet at få hele vesten med på en invasion af Irak uden held, men efter dette her, vil alle gå med, fordi de vil være lammet af denne tragedie, og være rystende bange for terorister!
Grunden til at jeg tænkte sådan var at jeg hurtigt havde resoneret mig frem til, hvem der ville få størst glæde af flyangrebet mod World Trade Center. Det var ikke en lille gruppe ørken-muslimer.. det var naturligvis den amerikanske regering der ville få det som de så længe havde ønsket sig.

Hilsen Fanny

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 sep 2014 11:03 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 aug 2012 19:07
Indlæg: 770
Fanny skrev:
wisemensay skrev:
Hvad tænker i om dette?


Den 11. september 2001 var jeg på vej ind i en bus omkring klokken 18, da det gik op for mig, at hele bussen sad og lyttede til chaufførens radio, som var skruet højt op, så alle kunne høre. I løbet af få minutter fik jeg forstået nogenlunde hvad der var sket, og min første tanke herefter var: Så, nu får han (Bush) sin krig! Nu har han prøvet at få hele vesten med på en invasion af Irak uden held, men efter dette her, vil alle gå med, fordi de vil være lammet af denne tragedie, og være rystende bange for terorister!
Grunden til at jeg tænkte sådan var at jeg hurtigt havde resoneret mig frem til, hvem der ville få størst glæde af flyangrebet mod World Trade Center. Det var ikke en lille gruppe ørken-muslimer.. det var naturligvis den amerikanske regering der ville få det som de så længe havde ønsket sig.

Hilsen Fanny

Sådan havde jeg det osse.
Og da han lænede sig frem og jovialt lænede sin albue på talerstolen og sagde"Enten er i med os-eller osse er i imod os" rejste hårene sig på mit hoved.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 sep 2014 12:05 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2012 15:32
Indlæg: 658
False flag!!!

Ken O'Keefe spytter sandheden filterløst i dette interview



Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 sep 2014 13:52 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 jul 2014 16:16
Indlæg: 16
knarkdrengen skrev:
False flag!!!

Ken O'Keefe spytter sandheden filterløst i dette interview



Kenneth O'Keefe er en af de skarpeste hjerner jeg har hørt tale, sammen med Peter Joseph. Han er genial.

_________________
en eller anden


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 sep 2014 13:53 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 jul 2014 16:16
Indlæg: 16
Psykofreak skrev:
Fanny skrev:
wisemensay skrev:
Hvad tænker i om dette?


Den 11. september 2001 var jeg på vej ind i en bus omkring klokken 18, da det gik op for mig, at hele bussen sad og lyttede til chaufførens radio, som var skruet højt op, så alle kunne høre. I løbet af få minutter fik jeg forstået nogenlunde hvad der var sket, og min første tanke herefter var: Så, nu får han (Bush) sin krig! Nu har han prøvet at få hele vesten med på en invasion af Irak uden held, men efter dette her, vil alle gå med, fordi de vil være lammet af denne tragedie, og være rystende bange for terorister!
Grunden til at jeg tænkte sådan var at jeg hurtigt havde resoneret mig frem til, hvem der ville få størst glæde af flyangrebet mod World Trade Center. Det var ikke en lille gruppe ørken-muslimer.. det var naturligvis den amerikanske regering der ville få det som de så længe havde ønsket sig.

Hilsen Fanny

Sådan havde jeg det osse.
Og da han lænede sig frem og jovialt lænede sin albue på talerstolen og sagde"Enten er i med os-eller osse er i imod os" rejste hårene sig på mit hoved.


Det har du ret i. Det der var endnu mere hårejsene, var reaktionerne fra publikummet, som stort set udelukkende bestod af journalister, heppende som tyskere i 40erne.

_________________
en eller anden


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 sep 2014 14:35 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Det der er mest uforstående i hele denne sag er, at hele den såkaldte vestlige verden hoppede på den. Jo jo, der var da masser af folk som råbte op om stats-terrorisme lige fra starten, men de blev hurtigt hængt ud som konspirations-fanatikere, der troede på reptiler og ufoer, og blev ikke taget alvorligt inden for mainstream folket. Selv her på psychedelia har tonen været direkte mobbende over for dem som postede videoer, der satte spørgsmålstegn til det der skete med World trade Centeret, og det har fået mange til at holde kæft om det. Nu da den "normale" del af befolkningen endelig er ved at blive klar over, at der er noget galt bløder tonen op, og dem der før blev hængt ud som konspirationsfreaks begynder at kunne sige "det var jo det jeg sagde" uden at blive gjort til grin.

Jeg bliver så træt af folk der er bange for at stikke ud, og som ikke tør sige andet end det som resten af verden råber op om.

Hilsen Fanny

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 sep 2014 15:53 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 jul 2014 16:16
Indlæg: 16
Fanny skrev:
Det der er mest uforstående i hele denne sag er, at hele den såkaldte vestlige verden hoppede på den. Jo jo, der var da masser af folk som råbte op om stats-terrorisme lige fra starten, men de blev hurtigt hængt ud som konspirations-fanatikere, der troede på reptiler og ufoer, og blev ikke taget alvorligt inden for mainstream folket. Selv her på psychedelia har tonen været direkte mobbende over for dem som postede videoer, der satte spørgsmålstegn til det der skete med World trade Centeret, og det har fået mange til at holde kæft om det. Nu da den "normale" del af befolkningen endelig er ved at blive klar over, at der er noget galt bløder tonen op, og dem der før blev hængt ud som konspirationsfreaks begynder at kunne sige "det var jo det jeg sagde" uden at blive gjort til grin.

Jeg bliver så træt af folk der er bange for at stikke ud, og som ikke tør sige andet end det som resten af verden råber op om.

Hilsen Fanny


Jeg tror det hænger meget sammen med at, hvis folk skal indse at bygningerne blev revet ned med det formål, at starte et had og dermed retfærdiggøre en krig (ligesom Hitler gjorde før han invaderede Polen), så skal de vende op og ned på hele deres verden.

Det vil sige, meget af det de har lært i skolen, i fjernsynet, avisen og af deres forældre, er bygget på en løgn. Altså skal man indse, at den måde man tror verden hænger sammen på, ikke passer i virkeligheden.

Jeg kan da selv huske da jeg så Zeitgeist - The Movie for første gang. Min hjerne kørte på højtryk i en måned. Hvis man giver sig selv lov til at tro på disse ting, skal man vende op og ned på meget.

Det er dog svært at kigge på Bygning 7. Se den falde ned i frit fald, som skulle være følgerne af en kontorbrænd og stadigvæk tænke, at de tingene nok hænger sammen sådan som de snakkende hoveder på tv fortæller.

_________________
en eller anden


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 sep 2014 16:19 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
wisemensay skrev:
Fanny skrev:
Det der er mest uforstående i hele denne sag er, at hele den såkaldte vestlige verden hoppede på den. Jo jo, der var da masser af folk som råbte op om stats-terrorisme lige fra starten, men de blev hurtigt hængt ud som konspirations-fanatikere, der troede på reptiler og ufoer, og blev ikke taget alvorligt inden for mainstream folket. Selv her på psychedelia har tonen været direkte mobbende over for dem som postede videoer, der satte spørgsmålstegn til det der skete med World trade Centeret, og det har fået mange til at holde kæft om det. Nu da den "normale" del af befolkningen endelig er ved at blive klar over, at der er noget galt bløder tonen op, og dem der før blev hængt ud som konspirationsfreaks begynder at kunne sige "det var jo det jeg sagde" uden at blive gjort til grin.

Jeg bliver så træt af folk der er bange for at stikke ud, og som ikke tør sige andet end det som resten af verden råber op om.

Hilsen Fanny


Jeg tror det hænger meget sammen med at, hvis folk skal indse at bygningerne blev revet ned med det formål, at starte et had og dermed retfærdiggøre en krig (ligesom Hitler gjorde før han invaderede Polen), så skal de vende op og ned på hele deres verden.


Hvorfor skulle dét også være formålet? Jeg tror det ville være en god idé, at skille tingene ad, sådan at selve spørgsmålet omkring 9/11 må stå alene. Formålet kan intet gennemsnitligt menneske kende til, for så skulle vedkommende kende til agendaen. Og ikke mindst, hvem det er der ønsker noget - javist, det er et inside job, men hvem er insiderne så? At tro det skulle være bushregeringen, er en kende naivt.

Og enig - det er svært at åbne op for folk, når det handler om at vende hele deres opfattelse af verden. Men den går begge veje, for 'truthers' er mindst lige så sheeple minded, og har en fuldstændig fasttømret opfattelse, som man ikke kan røre ved. Det får jeg tit selv at mærke, når jeg forsøger at åbne op for, at hele det her konspirations system i virkeligheden er langt mere kompliceret, end hvad der er den populære opfattelse af det.

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 sep 2014 16:26 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 jul 2014 16:16
Indlæg: 16
Shambhala skrev:
wisemensay skrev:
Fanny skrev:
Det der er mest uforstående i hele denne sag er, at hele den såkaldte vestlige verden hoppede på den. Jo jo, der var da masser af folk som råbte op om stats-terrorisme lige fra starten, men de blev hurtigt hængt ud som konspirations-fanatikere, der troede på reptiler og ufoer, og blev ikke taget alvorligt inden for mainstream folket. Selv her på psychedelia har tonen været direkte mobbende over for dem som postede videoer, der satte spørgsmålstegn til det der skete med World trade Centeret, og det har fået mange til at holde kæft om det. Nu da den "normale" del af befolkningen endelig er ved at blive klar over, at der er noget galt bløder tonen op, og dem der før blev hængt ud som konspirationsfreaks begynder at kunne sige "det var jo det jeg sagde" uden at blive gjort til grin.

Jeg bliver så træt af folk der er bange for at stikke ud, og som ikke tør sige andet end det som resten af verden råber op om.

Hilsen Fanny


Jeg tror det hænger meget sammen med at, hvis folk skal indse at bygningerne blev revet ned med det formål, at starte et had og dermed retfærdiggøre en krig (ligesom Hitler gjorde før han invaderede Polen), så skal de vende op og ned på hele deres verden.


Hvorfor skulle dét også være formålet? Jeg tror det ville være en god idé, at skille tingene ad, sådan at selve spørgsmålet omkring 9/11 må stå alene. Formålet kan intet gennemsnitligt menneske kende til, for så skulle vedkommende kende til agendaen. Og ikke mindst, hvem det er der ønsker noget - javist, det er et inside job, men hvem er insiderne så? At tro det skulle være bushregeringen, er en kende naivt.

Og enig - det er svært at åbne op for folk, når det handler om at vende hele deres opfattelse af verden. Men den går begge veje, for 'truthers' er mindst lige så sheeple minded, og har en fuldstændig fasttømret opfattelse, som man ikke kan røre ved. Det får jeg tit selv at mærke, når jeg forsøger at åbne op for, at hele det her konspirations system i virkeligheden er langt mere kompliceret, end hvad der er den populære opfattelse af det.


Formålet er som altid pengene. Ligesom olieindustrien helt forståeligt ikke er interesseret i at biler skal kunne køre på CO2, eller har medicinalindustrien er interesseret i at mennesker er syge, er vågenindustrien, bankindustrien og olieindustrien selvfølgelig interesseret i der skal være krig og dermed lånes penge. Om det hænger sådan sammen med 9/11 aner jeg som du selv siger ikke, men det er et meget godt bud på et formål synes jeg.

Man kan holde mange ting skjult. Som jeg nævnte før mht 2. verdenskrig, så vidste de almindelige tyskere intet om KZ-lejre, eller i det hele taget hvor sindsygt hele styret var. Hele tyskland var ikke sindsyge, ligesom hele den vestlige verden ikke er det. Vi ved hvad vi får at vide fra fjernsynet og thats it.

_________________
en eller anden


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 sep 2014 20:00 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2454
Geografisk sted: Sjælland
Hvis det gaar op for den brede befolkning at langt de fleste af os bare gerne vil leve i fred og fordragelighed, saa ryger bunden ud af den kaempe industri det er at slaa andre mennesker ihjel. Derfor har vi brug for lidt hjaelp til at hade hinanden. Ligesom naar hele vesten bliver gejlet op til at elske maend i dametoej, bare for at pisse russerne af.

_________________
All perverts may not be marijuana smokers, but practically all marijuana smokers are perverts.
Colonel Garland Williams, former head of U.S. Narcotics Enforcement


Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 sep 2014 22:10 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 jul 2014 16:16
Indlæg: 16
Bubber skrev:
Hvis det gaar op for den brede befolkning at langt de fleste af os bare gerne vil leve i fred og fordragelighed, saa ryger bunden ud af den kaempe industri det er at slaa andre mennesker ihjel. Derfor har vi brug for lidt hjaelp til at hade hinanden. Ligesom naar hele vesten bliver gejlet op til at elske maend i dametoej, bare for at pisse russerne af.


Ja hvis vi ikke hader "de andre" er det svært at starte en krig op. Uanset hvor anderledes deres kultur og syn på kvinder og børn er.

Jeg tror i bund og grund man forsøger at skabe et konstant fjendebillede, for at vesten ikke får slappe muskler, så at sige...

_________________
en eller anden


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 sep 2014 22:25 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2454
Geografisk sted: Sjælland
Jeg tror ikke det handler saa meget om slappe muskler, det handler om at krig er en pisse god forrentning. Og en lige saa god maade at begranse borgernes rettigheder. Vi har er jo blevet traenet til at acceptere at blive filmet hvor som helst efter de to fly der. Alle vinder. Paa naer de 99%.

_________________
All perverts may not be marijuana smokers, but practically all marijuana smokers are perverts.
Colonel Garland Williams, former head of U.S. Narcotics Enforcement


Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 sep 2014 07:23 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 jul 2014 16:16
Indlæg: 16
Bubber skrev:
Jeg tror ikke det handler saa meget om slappe muskler, det handler om at krig er en pisse god forrentning. Og en lige saa god maade at begranse borgernes rettigheder. Vi har er jo blevet traenet til at acceptere at blive filmet hvor som helst efter de to fly der. Alle vinder. Paa naer de 99%.


Men tilgengæld tjener de resterende en masse penge og det elsker de :-)

Mener de rigeste 1% ejer 40% af alle værdier i verden. Man kunne jo håbe på, at de kom i gavehumør en dag...

_________________
en eller anden


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 sep 2014 08:16 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 jun 2010 17:13
Indlæg: 2690
Geografisk sted: over stok og sten
11sep er bare et es i ærmet.

jeg var vist omkring 10 år da det skete og læste i min jumbo bog og fattede ikke en skid, jeg var pisse sur over at børne1eren var aflyst pga de 2 tårne. Men den dag idag er jeg er ikke overrasket over at usa kunne finde på at begå et massemord på deres eget folk, alle store magter bliver betændte før eller siden så længe så enorme ansvar hviler på så få eller i nogle tilfælde et enkelt menneske.

når jeg snakker om sådan noget her bliver jeg altid i humør til denne her video


_________________
Because Im a faggot alright
Skal du have et gok i nøden din skidespræller ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 sep 2014 14:52 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
$9000 hver? Hvor tit? Hver dag, hver uge eller hver måned? $9000 er i nogle lande nok penge til at leve et helt liv.

Jeg synes ikke lige at jeg kan se hvorfor at det skal nævnes at vi bor godt i Danmark? Det har ingenting at gøre med trådens indhold.

Og så er det sgu for nemt at sige "blame the jews". Der er ingen herinde der har gjort det før du bragte det på banen.


Alt i alt, så synes jeg dit indlæg er rimelig off-topic. Det virker meget som et stråmandsargument i mine øjne.

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team