Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 apr 2024 05:58


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: 03 jul 2002 14:04 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 03 okt 2001 01:01
Indlæg: 584
Hmm, fonky gut, jeg vil oxo meget gerne have en defination af autonome?
+

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
de autonome har så fucking ondt af dem selv


har de ondt af dem selv??? hvad i alverden snakker om du om????????????


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jul 2002 11:09 
Offline
Psychedelia Gay Overlord

Tilmeldt: 13 maj 2001 01:01
Indlæg: 3406
Geografisk sted: Biløen
Så kan det tilføjes at idag stod der i Urban at der ved razziaen i Baldersgade ikke blev beslaglagt så meget som en eneste ting der havde med de brune bude at gøre. Tankevækkende. Derudover, viser det sig at den såkaldet 'ufærdige bombe' er ...EN TIMER! I ved sådan en man kan bruge til planter eller akvarier. Derudover beslaglade politiet en mængde materiale, der stadigvæk havde politiets klistermærker på efter sidste gang de var blevet beslaglagt og panserne fik besked på at levere dem tilbage igen..haha.

Kan også lige sige at fra fortrolig kilde ved jeg at der efter politiets opfordring til at melde sig selv hvis man har handlet hos de brune bude, er 1 (een) person der har meldt sig.. en ung forvirret pige.

Jeg ser denne sag falde fra hinanden, og tror at den ender med at der bliver afsagt dom for det kg. hash + de 114.000 kr. og intet andet. Det virker slet ikke som om at politiet har en så stor sag som de giver sig ud for. Dermed forstærkes mistanken om politiske motiver også...hmm..følg med i sagen, den bliver mere og mere speget.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jul 2002 21:24 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 07 feb 2001 02:01
Indlæg: 237
Geografisk sted: beyond sanity
politiet gør sq da bare deres arbejde, udøver magt...fuck dem, man skal bare være ét skridt foran altid, nej det der er galt er sq da hele den måde vores samfund er bygget op på. lovgivede,udøvende og dømmende, se hvis nu bare...

ps: det er da direkte pinligt at kaste med (bro)sten, når man selv bor i...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jul 2002 09:07 
Offline
Psychedelia Gay Overlord

Tilmeldt: 13 maj 2001 01:01
Indlæg: 3406
Geografisk sted: Biløen
Politiet gør bare deres arbejde? Den holdning var jo det der førte til holocaust. Alle magtudøvere bør kunne holdes personligt ansvarlige. Det er sgudda forkert at man kan gemme sig bare fordi man er panser, embedsmand, osv.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jul 2002 19:16 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 30 maj 2002 01:01
Indlæg: 135
Geografisk sted: (København)
Når jeg ellers har styr på alle skruger i dén psykiske skæve-mekanisme, hvormed man bliver skæv som af hash ved tankens kraft, så har jeg personligt legaliseret hash; der skal tænkes i nye, magiske baner for at ændre samfundet uden at gentage alt lortet. Om disse nye baner handler EMMA-Forenings-Projektet, og Månedens EMMA-Rapport under FORENINGER på www.lyngposten.dk handler om legalisering af hash uden myndighedernes samtykke.

Bare så I er orienterede om, at der er ganske alternative måder at være "autonom", dvs. selvstændig, selvrådende, uafhængig, på. Måske...mere ægte autonome måder, når det kommer til stykket? Åh, ja. Jeg er en ÆGTE autonom. Jeg tror på mig selv!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 jul 2002 09:57 
Offline
Psychedelia Gay Overlord

Tilmeldt: 13 maj 2001 01:01
Indlæg: 3406
Geografisk sted: Biløen
Zannioy - fint nok at du er kværulantforrykt, men kan du ikke holde det på topic, istedet for at sabotere andre diskussioner der ikke lige handler om dig dig og dit latterligt store ego? Tak.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team