Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 apr 2024 04:09


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 10 jun 2002 22:30 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 20 sep 2000 01:01
Indlæg: 1339
http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=167222

hvor skal de nu få penge til benzin til deres molotovs? gg

godt de ikke er de eneste brune bude [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jun 2002 00:05 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 apr 2001 01:01
Indlæg: 1149
Det er en farce! Hele kollektivet i Baldersgade er blevet ramt, og kollektivisterne anholdt. Derudover er computere og politisk materiale blevet konfiskeret, og dette er så vidt jeg ved ikke normal procedure ved en HASH-razzia..?

Vi må erkende at vi står overfor et politi der kører en politisk kampagne mod det venstreradikale miljø, og det er fandme en skam at det skal gå ud over leveringen af hash.

Peace,
Tias.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jun 2002 02:35 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 03 okt 2001 01:01
Indlæg: 584
tias, din hippie, de skide autoer har sq da fortjent det!!!

vie rjo alle heroin pushere, for at finansere, verdensrevo'en her i overmorgen!!!!!!!!!!!!!!!!!

/me der begynder at overveje at tulle i seng


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jun 2002 08:22 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jul 2000 01:01
Indlæg: 1492
Geografisk sted: Someplace!
Tias U said it dud !!!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jun 2002 09:29 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 29 maj 2001 01:01
Indlæg: 1867
Jeg er enig med at anklage hele kollektivet for hash handel og bombefremstilling er forkert, men det er der jo heller ikke nogen der gør?!

[ 11 Juni 2002: Besked ændret af: Narkohund ]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jun 2002 09:52 
Offline
Psychedelia Gay Overlord

Tilmeldt: 13 maj 2001 01:01
Indlæg: 3406
Geografisk sted: Biløen
Hmm, der er fundet (ikke i Baldersgade) : 1 kg hash, 114.000 kr. i cash. Man kommer ind i folks huse og holder dem op med pistoler (en af mine veninder deler tilfældigvis lejlighed med en af de anholdte), smadrer døren og roder alting igennem. Hvis ikke de kommer op med noget bedre end den lille fangst, så har de sgu ikke fået meget ud af de 7 måneders efterforskning.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jun 2002 10:45 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 apr 2001 01:01
Indlæg: 1149
Zikterion>> Det er næsten bedre end den gang de stormede ungdomshuset, tog alle de stearinlys sat på flasker de kunne finde, og sagde at de havde fundet molotov cocktails... Ja, I tog vores belysning, tak skal I have.. Men det sørgeligste er sq da at de lyver til pressen og dermed den brede befolkning for at skabe antipati mod en gruppe der ikke kan lide dem...

Peace,
Tias


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jun 2002 14:04 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 03 okt 2001 01:01
Indlæg: 584
Yep, den med ungeren var direkte underholdende, især detaljen med at tim bed en af betjentene.....

ej, det virker som om en ret klar kampagne, om 1.5 måned er der de første demo'er mod formandskabet, så det er ret prefect timet, for en miskrediterings opreration..........

altså baldersgade og afa som brune bude.......... selvom jeg på mange måder ikke har meget til overs for afa.......såååårrrr dem som brune bude......LOL

/me der er lidt mere ædru nu, end da han skrev den sidste post....


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jun 2002 22:41 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 31 jan 2001 02:01
Indlæg: 850
Geografisk sted: dfdf
okey vidste nu ikke at man brugte kemikalier til at belysning.

fat det,det var til bomber mod det land deres forælder har brugt deres angisht sved til at bygge op, nå nej de autonome er børn af bistans kliænter deres eneste kam er ikke i mod fri hed og ligehed mellem mennesker,neeeej det dersku for at få mere i bistand


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jun 2002 22:46 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 31 jan 2001 02:01
Indlæg: 850
Geografisk sted: dfdf
men ja det er da fuckt de er blevet busted de har min sympati,
efter som jeg har fået af vide at de ikke var autonome.

ellers ville jeg heller købe hash af en nazi end af en autonom.
selv om begge de 2 politiske værdner er fuckt op


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jun 2002 23:07 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 20 okt 2001 01:01
Indlæg: 2694
Geografisk sted: Påskeland
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af guffe:
fat det,det var til bomber mod det land deres forælder har brugt deres angisht sved til at bygge op<HR></BLOCKQUOTE>

Haha - den var god. Var det et vand-land deres forældre byggede op med deres sved?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jun 2002 09:27 
Offline
Psychedelia Gay Overlord

Tilmeldt: 13 maj 2001 01:01
Indlæg: 3406
Geografisk sted: Biløen
lol@zara


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jun 2002 14:55 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 03 okt 2001 01:01
Indlæg: 584
Guffe for helved...........LOL!!!!!!!!!!!!!!!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jun 2002 16:07 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 apr 2001 01:01
Indlæg: 1149
Guffe, jeg har sagt det i vores tidligere debatter, og jeg siger det nu; På så simpel en måde at du forhåbentligt forstår det denne gang: Du. Er. En. Idiot.

Der er ikke blevet fundet nogen bomber i ungdomshuset for nyligt og det bliver der heller aldrigt. Da politiet sagde de havde fundet Molotov-cocktail granater, så LØJ de ligeud - Det eneste de havde fundet var tomme flasker, med et stearinlys ovenpå, der blev brugt som lampe. Det var, som det også er nu, en skræmmekampagne der skal ødelægge de venstreradikales rygte i folkets øjne. Svinsk men sandt.

Peace,
Tias.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jun 2002 17:39 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 apr 2002 01:01
Indlæg: 326
Geografisk sted: Århus V.
Grunden var vel mest det forestående EU topmøde i KBH.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jun 2002 18:28 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 03 okt 2001 01:01
Indlæg: 584
Jeg er sikker på at det var bomber!!!!
personligt, er ejg sq da pisse sur over at de konfiskerdee de 33 molo'er jeg havde liggende der!!!!

og mine 435 brosten!!!!

Guffe lad os forenes i kampen for at skyde pansere auto og nazi med en jagt riffel!!!

derefter tager vi deres bistands forældre op af en mur og nakker hele bundtet!

oxo en kendt sang siger det så godt:
Spark en flipper, tæv svinet halvt ihjel, han skal aldrig mere have bistandshjælp!!!


DØ ALLE MENNESKER DER ER MENNEKSER!!!!!

dvs alle der ikke er min eller guffe!!!!!!!11

GUFFE VI MÅ FORENENS I KAMPEN FOR EN REN VERDEN!§!!!!! DØD OVER ALLE KUN NÅR VI ER ALENE MED VORES HAMP PLANTER KAN VI FORENES MED JENSUS I VORES REGISTEDE HOMOSEKSUELLE PARTNER SKAB!!!!

GUFFE JEG ELSKER DIG !!!!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jun 2002 20:13 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 apr 2001 01:01
Indlæg: 1149
Umm.. Og jeg troede JEG var skæv... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Nu må I opføre jer ordentligt, ellers ryger vi sikkert lukt over i Fuck, Hvor er jeg Blæst [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Peace,
Tias.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jun 2002 21:08 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 30 maj 2002 01:01
Indlæg: 135
Geografisk sted: (København)
Det er for dårligt at politiet lyver; forvrængning af sandheden om en gruppe mennesker er manipulation med deres identitet; det kan være ret krævende at bekæmpe en manipuleret identitet.

Men nogle af unger-rødderne virker ret indelukkede i deres eget type-fællesskab; det dér feministiske noia - har de flirte-fobi eller hvad? Hm. Det har rigtig mange kvinder måske efterhånden...måske er unger-rødderne mere normale, end de selv tror?

Jeg forsøgte at sige - på ret insisterende kunstneriske måde - til dem, at det nok er bedre at bruge list og kreativ tænkning, men jeg var som sædavnlig den anderledes, outtrerede, bizarre..."hvad politisk er der i det?"...og "udgjorde en sikkerheds-risiko for dem", fordi jeg havde skrevet nogle breve til politiet, og jeg tror ikke, de opfattede - uden konkrete oplysninger om dem.

Mother Chaos...hvor maskulint brostens-insisterende vil du være? FUCKING TANKENS KRAFT, Mother Chaos, den undervurderer du måske - og se, det var fatalt!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jul 2002 06:32 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 17 jun 2002 01:01
Indlæg: 155
Geografisk sted: danmark
de autonome har så fucking ondt af dem selv... hvis de kunne lade være med at lave al den ståhej, hver gang der var det mindste, at brokke sig over samfundsmæssigt, så kunne de også sagtens få lov at bo i deres huse rundt omkring.. jeg syntes heller ikke om politiet, men jeg kaster heller ikke sten efter dem, hver gang jeg ser dem.. derfor er det ikke min lejlighed der bliver ryddet for køller, kæder og brosten hver anden uge.. opfør jer ordentligt og hold jeres kæft! tak..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jul 2002 10:57 
Offline
Psychedelia Gay Overlord

Tilmeldt: 13 maj 2001 01:01
Indlæg: 3406
Geografisk sted: Biløen
Fonky, kan du ikke bare selv holde kæft, når du tydeligvis ikke aner hvad du taler om? Du ved jo ikke engang hvad 'autonome' er? gør du?


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team