Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2024 21:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: pis og lort
Indlæg: 11 sep 2002 10:09 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 apr 2001 01:01
Indlæg: 4843
[img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

[ 11 September 2002: Besked ændret af: Jensus ]


Top
 Profil  
 
 Titel: pis og lort
Indlæg: 11 sep 2002 10:14 
Offline
Psychedelia Gay Overlord

Tilmeldt: 13 maj 2001 01:01
Indlæg: 3406
Geografisk sted: Biløen
Nå nu du synes at Holocaust var så sjovt at gøre grin med Jensus, så kann du jo trykke her.


Top
 Profil  
 
 Titel: pis og lort
Indlæg: 11 sep 2002 10:51 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 mar 2002 02:01
Indlæg: 63
Geografisk sted: Home sweet home
Denne side har en glimrende måde at beskrive holocaust på:

Nazisploitation

[ 11 September 2002: Besked ændret af: DZscum ]


Top
 Profil  
 
 Titel: pis og lort
Indlæg: 11 sep 2002 14:39 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 sep 2002 01:01
Indlæg: 84
Geografisk sted: Århus - bøndernes hovedstad
Hah! Hør de idioter der råber og skriger om at vi alle skal sætte to stearinlys i vinduet for at vise følelser med ofrene.

Hvad så med at sætte et bål i haven hver dag for alle de børn der dør af sult, terror, o.l. i den tredje verden??

Hvorfor tænker folk kun på USA og ikke på resten af verden?

Jessuz!


Top
 Profil  
 
 Titel: pis og lort
Indlæg: 11 sep 2002 16:08 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 nov 2000 02:01
Indlæg: 1774
Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Jeg holder min kæft...i 1 minut!


Top
 Profil  
 
 Titel: pis og lort
Indlæg: 11 sep 2002 16:23 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Slam Bong har fat i noget...


Top
 Profil  
 
 Titel: pis og lort
Indlæg: 11 sep 2002 16:55 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 03 okt 2001 01:01
Indlæg: 584
og jeg vil bare opfodre folk til at dukke op til mindehøjtidligheden for årsdagen for en af de største terror aktioner i dette århundrede, kl 2100 ved den amarikanske ambassade

mindehøjtidlighed

og ja, dette høre nok hjemme i det politiske forum, men det gør hele den thread reel oxo.


Top
 Profil  
 
 Titel: pis og lort
Indlæg: 11 sep 2002 18:04 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 aug 2002 01:01
Indlæg: 26
Geografisk sted: ...heaven
...Selvfølgelig var det en tragedie, men 1. minuts stilhed for den imperalist stat.. ALDRIG I LIVET!


Top
 Profil  
 
 Titel: pis og lort
Indlæg: 11 sep 2002 18:11 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 apr 2001 01:01
Indlæg: 4843
[img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

[ 11 September 2002: Besked ændret af: Jensus ]


Top
 Profil  
 
 Titel: pis og lort
Indlæg: 11 sep 2002 18:15 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Hold kæft, hvor er du lam at høre på, Jensus...


Top
 Profil  
 
 Titel: pis og lort
Indlæg: 11 sep 2002 19:44 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 28 jun 2002 01:01
Indlæg: 136
Ku ikke have sagt det bedre Slam Bong.

I mine øjne har USA gravet deres egen grav.
Ikke fordi jeg synes det er iorden hvad der
er sket, jeg er modstander af alle former for krig og terror, hvor uskyldige mennesker bliver dræbt. Men man må se i øjnene at USA har skabt for mange fjender,som den over kapatilistiske politi betjent, der selv har massere af uskyldige drab på samvittigheden. Dog finder jeg det direkte usmagligt, at nogle ubegavede danske indvandere, som har boet det meste af deres liv i Danmark og kun kender til deres folks lidelser, gennem deres forældre og medierne, kører rundt i deres smarte bil, med deres smarte "Amerikanske" mærketøj og fejre sådan et terror angreb.Der er vist noget der ikke hænger sammen der.

Amnesia


Top
 Profil  
 
 Titel: pis og lort
Indlæg: 11 sep 2002 20:56 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 15 maj 2002 01:01
Indlæg: 245
Geografisk sted: København
Min dybeste medfølelse går ud til alle ofre, først i terrorangrebet og siden i USA's krig mod Osama Bin Laden, som krævede hele Afghanistan som gidsel og offer...

Hvorfor kan USA tillade sig det?

Jeg håber så inderligt at George "Fucker" Bush og hans #1 groupie Tony "Fuckee" Blair får så mange klask i måsen, hvis de indleder et angreb mod hele Irak for at få ram på een person!

Men alle andre, de amerikanske soldater inklusive, måtte gerne gå fri... men fri verden for psykopatiske magthavere med den livsindstilling og 'respekt' for menneskeliv... jeg tror snarere det handler om respekt for $$$$$ ...

Hvem har så lidt hjerne at de sætter en marionet-dukke som George Bush til at trykke på knappen... når du ser ham tale kan du jo SE at nogle hvisker ham ordene i en øre-snegl... manden holder jo pause hvert 2. sekund... jeg har tit været i tvivl om han overhovedet var i live... hans øjne er helt døde.

Nå, det var lige mit sure opstød... men ang. 11 september, så bad ofrene nok ikke om det... men det gjorde fjolset de har stemt/snydt ind!!!

[ 11 September 2002: Besked ændret af: Zonker ]


Top
 Profil  
 
 Titel: pis og lort
Indlæg: 11 sep 2002 22:31 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 aug 2000 01:01
Indlæg: 1461
Geografisk sted: Sjælland
Hørt til jer alle! Undtagen Jensus' gavne ansigter..

Det er dog ikke alle amerikanere der er lige dumme. Her er f.eks nogle, der har tænkt lidt over hvorfor folk dog hader USA så meget.

Why do they hate us so much?

Jeg ved det.. jeg ved det .. jeg er en fucking link jockey. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Fred med jer alle! Gør noget uselvisk godt og karma politiet ved lade jer leve i fred.

*grouphug* hehe

Namaste
Ashoka


Top
 Profil  
 
 Titel: pis og lort
Indlæg: 11 sep 2002 23:04 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 17 jul 2000 01:01
Indlæg: 742
Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
ja jensus vis lidt respekt

min bedstefar døde faktisk også
kz lejer
(han fald ned fra vagt tårnet)

nu vil jeg ikke sige at holicoust er ren propaganda men det er fandme også puttet godt med smør på jeg har selv set kz lejerene og den med gas kammerene i brusekabinerne thor jeg ikke på
(sigøjner propaganda)

jøderne eller begrabet jøde,
nazisterne brugte ordet jøde som et begrab på udskud og roden til alt ondt for at samle befolkningen natiolistisk,lige som gamle mennesker på et plaje hjem der brokker sig over de unge og de arbejsløse,

jøder dræbt i polen MIN RØV MAND
de jøder der blev dræbt i polen blev dræbt at deres nabo'er som lavet plyninger og optøjer i jøde kvarterne fordi de vidste at nazisterne ikke kunne li dem.

så et program om det hvor jøder der lever i dag fortale om hvor grusomt det var at de mennesker de havde boet side om side med tog deres ting og slå ihjel fordi de havde changsen for nazisterne.
jaja propaganda fra bægge sider

jeg fatter ikke i kan side på jeres flade røv og komme med kommentar om hvor meget usa skulle bombes, hele den her bølge med at tænke på uhh de uskylide i de 3 lande, hved i hvad i aner ikke hvor mange penge de for og hvor lidt de gider selv at gøre for at få det til at køre roundt
borger krig og bevist overbefolknig til begranset resuser kan da ikke være usa skyld de giver jo i forvejen round håndet for at hjelpe men hva er takken.

prøv at tænk på

11 sep er åbenbart takken for usa sætte nationen på spil tilbage til anden verdens krig,

hvis ikke usa havde sat folk i land på stande normandiet så ville der ikke være et multietnisk samfund hvor islamsike funtamlister kunne gemme sig i og så havde der fandme ikke været nogle til at lave det angrab på wwc
hvad har i gjort for at stoppe jødernes undertykkelse af palistinenserne I DAG

det er altid nemmere at rive ned end at bygge op.


Top
 Profil  
 
 Titel: pis og lort
Indlæg: 12 sep 2002 01:49 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 03 jun 2002 01:01
Indlæg: 130
Geografisk sted: Danmark
HØRT!


Top
 Profil  
 
 Titel: pis og lort
Indlæg: 12 sep 2002 11:04 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 sep 2002 01:01
Indlæg: 84
Geografisk sted: Århus - bøndernes hovedstad
IKKE HØRT!

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> jeg fatter ikke i kan side på jeres flade røv og komme med kommentar om hvor meget usa skulle bombes, hele den her bølge med at tænke på uhh de uskylide i de 3 lande, hved i hvad i aner ikke hvor mange penge de for og hvor lidt de gider selv at gøre for at få det til at køre roundt
borger krig og bevist overbefolknig til begranset resuser kan da ikke være usa skyld de giver jo i forvejen round håndet for at hjelpe men hva er takken <HR></BLOCKQUOTE>

Hvad sker der for dig?? Nu skal vi lægge os pænt ned på jorden og undskylde overfor storebror USA fordi vi ikke har værdsat hans offervilje og hjælpegerninger!!?

Fint, fint, Europa og USA producerer så sindssygt meget at en lille omstrukturering (få procentdele) af produktionsapparatet ville gøre at vi kunne brødføde/give tøj til alle dem der dør hvert sekund i den tredje verden. Det ville ikke kunne mærkes på vores levestandard at denne omstrukturering sker, og desuden ville det hjælpe på arbejdsløsheden - hvorfor sker sådan noget ikke? Ren og skær konservatisme-skræk eller...? Tænk på den næste gang du tænker smukt på USA's godvillige hjælp [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: pis og lort
Indlæg: 13 sep 2002 08:12 
Offline
Relativistisk båthorn

Tilmeldt: 18 maj 2002 01:01
Indlæg: 2521
Faldt din far virkelig ned fra tårnet Morphos? *lol*, sikke en sort kommentar [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Alene tanken om en kz-lejr er da skrækkelig. OGSÅ selvom den muligvis ikke havde gas-brusebad (hvordan kan du tvivle på det egentlig?)

Jeg synes ikke usa er hovedproblemet i sig selv, men grådighed ER derimod. Grådighed i usa, europa, afrika, asien, australien, mellemøsten, ja grådighed overalt er problemet.
En warlord som Præsident Mugabe der slagter hvide landmænd er skrækkelig. Saddam Hussein startede med at angribe Kuwait så ham kan jeg ikke respektere. Bush lukker bare retorik ud og gør så alligevel hvad der passer ham og det kan jeg heller ikke respektere.

Men af 2 onder vil jeg hellere ta' mine chancer med usa end med irak. For alt andet lige, så er der stadig bedre minoritets-beskyttelse i usa end mange andre steder. Feks stener man ikke kvinder, der bli'r gravide uden for ægteskabet, ihjel i usa. Der er relativ fri ytringsret for befolkningen og man kan trods alt stemme på lederen af landet (kun indirekte godt nok, men med en ayatollah har befolkningen slet intet at sku' ha' sagt og det er værre).

Alt det der med børn der sulter i den 3. verden er ikke kun usa's skyld, det er ligeså meget vores skyld. Vesten sidder på smøret og det er vi alle med til at holde på. Tænk på hvordan i bruger jeres penge...de fleste går sikkert til jer selv, så puritanismen kan i stikke op...for at sige det lidt hårdt.
Fakta er at vi stort set er kolde overfor om der er en million flere eller færre børn i afrika (ihvertfald hvis det betyder at vi skal betale mere i skat, eller proppe os med lidt mindre junkfood)
Ulandshjælp er kun symbolsk så vi har go' samvittighed, men reelt er de fattige overladt til sig selv.
Folk vil godt gi' nogle gamle trøjer og et par sko, men går hjælpen det mindste ud over levestandarden så siger de fleste nej. Det er lidt sørgeligt at et land med fedme-epidemi som Danmark skærer ned på den lille hjælp der var til de fattige sultne og tørstige.
Kun en samlet verden kan blive en harmonisk verden.

Bush er godt nok en nar når han i nat i FN sagde at usa vil gå uden om FN hvis FN si'r nej til irak-angreb. Hvis usa startede med at respektere FN ville vi ha' taget et vigtigt skridt. En verdensdomstol som selv usa ikke vovede at hæve sig over. Det ville være gavnligt (men irak sku' selvfølgelig OGSÅ følge FN's regler, lige for lige)


Top
 Profil  
 
 Titel: pis og lort
Indlæg: 13 sep 2002 09:49 
Offline
Psychedelia Gay Overlord

Tilmeldt: 13 maj 2001 01:01
Indlæg: 3406
Geografisk sted: Biløen
Morphos -->
Øh, stort set hele Polens jødiske befolkning blev udslettet sammen med en del bøsser, sigøjnere, kommunister, humanister og andre anderledes tænkende.

Du er en fucking racist din nar, og du spreder revisionist/nazi-propaganda.

Dette er sidste gang jeg svarer på et indlæg fra dig, da jeg ellers bliver så vred at det ender med at det går helt galt, og det gavner vist ikke dette forum.

TÆNK AT DU KAN HÅNE DE MILLIONER AF MENNESKER DER DØDE UNDER FORFÆRDELIGE FORHOLD, DIN MØGFORKÆLEDE MIDDELKLASSE-BITCH.

Som i kan se, det er vist bedst at jeg ikke diskuterer med Morphos/Guffe mere [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: pis og lort
Indlæg: 13 sep 2002 18:38 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 17 jul 2000 01:01
Indlæg: 742
Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af dankdawg:
Morphos -->
Øh, stort set hele Polens jødiske befolkning blev udslettet sammen med en del bøsser, sigøjnere, kommunister, humanister og andre anderledes tænkende.

Du er en fucking racist din nar, og du spreder revisionist/nazi-propaganda.

Dette er sidste gang jeg svarer på et indlæg fra dig, da jeg ellers bliver så vred at det ender med at det går helt galt, og det gavner vist ikke dette forum.

TÆNK AT DU KAN HÅNE DE MILLIONER AF MENNESKER DER DØDE UNDER FORFÆRDELIGE FORHOLD, DIN MØGFORKÆLEDE MIDDELKLASSE-BITCH.

Som i kan se, det er vist bedst at jeg ikke diskuterer med Morphos/Guffe mere [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]
<HR></BLOCKQUOTE>


lol
hved du hvordan klorgas fungere ???

jeg har selv set de steder der og det ligner ikke gaskammrea, ingen windur i men huller i vækken så soldaterne kunne kigge ind på dem mens de var i bad
(gassen ville sive ud)

okey den her er lavet kun til dag fordi du opfattet min for resistisk det var ikke ment sådan men nu kan du filisofere lidt over den her

jeg tjener 6000 i ugen men har kun 5000 hver 14 dag og nu vil du ha at jeg skal arbeje mere for at betale andres underskud hell now!!!!!

hvis man foder en rotte så går der en uge så er der 10 rotter mere at fodere jeg gider fandme ikke at betale den regning jeg tager alt det sort arbejde jeg kan ud over mit almindlige arbejde arbejde

vi skulle lave en nordisk union med norge findland island england (ikk sværige) med fælles mønt og så blande FOLKET til et rige/magt i stedet for at la os overrande og lidt efter lidt blive til sigøjer i vorres eget land som vi i tidernes morgen selv har dyrkket fra et golt hede landskab til et moderne samfund vi skal ikke smide de verdier væk som vorres forfædere har kæmpet for at bygge op
men for meget er i vejen største delen af den danske befolkning er efter kommer af de svæklinge som vikningerne efter lod på stranden men vi er nogen tilbage som stammer fra dem der vændte tilbage fra togterne i udlandet

DET ER DE 10% DER STEMTE PÅ DANSK FOLKEPATI
det lægger i vorres gener

hvor mange jøder kan der være i en skoda ???

er demokrati ikke dejlig alle har ret til at have deres mening [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 13 September 2002: Besked ændret af: morphos ]


Top
 Profil  
 
 Titel: pis og lort
Indlæg: 13 sep 2002 18:50 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 17 jul 2000 01:01
Indlæg: 742
Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
lige en ting mere lidt over et år siden døde ca 3000 ved en terror handling,
og det eneste du fukosere på er de dårlige ting ved usa hvorfor det er det,
fordi dine venner også gøre det måske ???

jeg mener ikke jeg har set en post hvor du har værret "POSITIV" hvad angår usa prøv at tænk på alle de herlige ting de har givet os
fks. internet - forskning udvikling ovs


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team