Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 apr 2024 23:35


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 02 aug 2002 00:00 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 20 sep 2000 01:01
Indlæg: 1339
http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=172312


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 aug 2002 05:17 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 03 okt 2001 01:01
Indlæg: 584
øhhhh

linket er fucked...........


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 aug 2002 09:41 
Offline
Psychedelia Gay Overlord

Tilmeldt: 13 maj 2001 01:01
Indlæg: 3406
Geografisk sted: Biløen
Uanset al min foragt for Moses H. Så er han i sin gode ret til at demonstrere ifølge vor grundlov. Modstanden mod den slags må komme fra folket, ikke fra staten. Det skal de ikke blande sig i. At Politiet så bruger 600 mand til at beskytte ham er msåke lige i overkanten. Jeg har tit stået overfor bøller på gaden i moddemonstrationer imod Nazister, og der har sgu da sjældent været mere end 50 pansere i alt. Og de har som regel brugt deres kræfter på at beskytte nazierne...Så måske skulle man drosle lidt ned for beskyttelsen af sådan en tosse, så han kan tage konsekvensen af at gå ind i et område hvor jan ikke er ønsket og sprede sit hadefulde budskab?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 aug 2002 13:55 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 03 okt 2001 01:01
Indlæg: 584
så nu virkede linket sq....

og, tjaaa., jeg vil ihvertfald være at finde dansende rundt der. Håber ikke at pan'erne vil slås for det fjols, det ville være neder hvis et fedt arrangement som det her skulle ende i kampe [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

btw: se evt:
gadefest

[ 02 2002: Besked ændret af: Zikterion ]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 aug 2002 18:34 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 sep 2001 01:01
Indlæg: 2921
Geografisk sted: Danmark
Moses Hansen vil forresten ud og demonstrere mod filmen "Life of Brian" når den får repremiere i Palads (århus) d. 13 september. Jeg tror jeg vil ud og moone ham [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 aug 2002 07:19 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 maj 2002 01:01
Indlæg: 262
Geografisk sted: Kbh. Nv.
Den mand er da nok så medieliderlig at det er helt utroligt..
Det er sandt nok at han har ret til at demonstrere, men 600 politibetjente? Helt ærligt...Læg også mærke til hvordan ytringsfriheden bliver brugt.. Det er okay at en mand, og hans 1000"disciple" Demonstrerer med nedladende budskaber midt i byen, men halvdelen (eller hvor meget det nu er) af danmarks befolkning er imod EU, og dog må vi ikke demonstrere....Nogen der sagde ytringsfrihed?
-Mathias..
ps. tror også at jeg vil age ned og se ham idag... har fået at vide at der er rigtig hygli! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 aug 2002 09:39 
Offline
Psychedelia Gay Overlord

Tilmeldt: 13 maj 2001 01:01
Indlæg: 3406
Geografisk sted: Biløen
Det er interessant at se, at når det er Moses Hansen der demonstrerer/forkynder, så stiller politiet op med 600 mand, men når det er anti-EU demonstrationer, så prøver de at forbyde folk at demonstrerer på bestemte steder...hvilket iøvrigt er grundlovsstridigt. (lad mig slå fast at jeg ikke er EU modstander, men er tilhænger af at grundloven overholdes) .
Jeg synes at det indtil videre har været en god måde demonstrationerne imod Moses H. er foregået på. Sådan skal det gøres, følg efter ham, overdøv ham, men lad være med at slå ham. Det er vigtigt at folk der bor i et område, viser at de ikke vil have den slags indskrænkede fundamentalister i deres område.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 aug 2002 19:33 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 03 okt 2001 01:01
Indlæg: 584
fuck panserne kørte i nul tolerance idag!

det var da stressende af de gider være i så meget zero tolerance humør på sådan et fjols!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 aug 2002 09:20 
Offline
Psychedelia Gay Overlord

Tilmeldt: 13 maj 2001 01:01
Indlæg: 3406
Geografisk sted: Biløen
Han går jo bare sammen med 20-30 mennesker bag en mur af politi. Han får sgudda ikke forkyndet en skid derinde bag panserne?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 aug 2002 23:22 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 03 okt 2001 01:01
Indlæg: 584
jeg kan så repotere at jeres udsendte medarbejders kat, blev sigtigt for blufærdighedskrænkelse i forbindelse med dagens optag, da den åbenbart stillede sig op på en skraldebil og blottede deres rektale dele for en chokeret moses [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

(og nogle horny'ie kvindelige betjente, der lavede en god stripsearch på dem [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] )


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 aug 2002 15:56 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 sep 2001 01:01
Indlæg: 2921
Geografisk sted: Danmark
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 aug 2002 01:11 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 sep 2001 01:01
Indlæg: 798
Geografisk sted: Århus
Så tænk over politiet, hvis man nu havde valgt at være en betjent, kan de så ikke bare sige nej til at beskytte ham ? Jeg mener hvis jeg nu hader gutten og syntes han er en nar - har jeg ikke ret til at sige nej til det ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 aug 2002 00:11 
Offline
Psychedelia Gay Overlord

Tilmeldt: 13 maj 2001 01:01
Indlæg: 3406
Geografisk sted: Biløen
Politi-betjente kan ikke sige nej, de er sgu nød til at gøre det de får besked på. Hvis du vil sige nej, så må du finde et andet job.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 sep 2002 17:41 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 jan 2002 02:01
Indlæg: 506
lad dog bare manden gøre som han vil.. han siger han vil demonstrere til han bliver slået ihjel, så kan politiet da bare lade være med at beskytte ham.. så slipper vi for at bruge en masse skatekroner på at beskytte MH, hvis han skulle gå hen og komme slemt til skade


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 sep 2002 20:01 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 aug 2002 01:01
Indlæg: 26
Geografisk sted: ...heaven
"...... han siger han vil demonstrere til han bliver slået ihjel...."
[får gode ideér]
Hvorfor ikke?!!? [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team