Jeg kaster hverken med brosten eller er 18 år, og ja, Dampe og Jørgensen blev anset som fantaster af mange fordi de forestillede sig at enevælden blev afskaffet. Det var utopisk den gang. Læs din danmarkshistorie [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Det eneste jeg siger er: kom med noget konstruktivt eller lad være med at sige noget overhovedet.
Jeg ser gerne dine indlæg herinde, men jeg gider ikke at høre en kritik af de folk der skriver herinde uanset deres politiske standpunkt, fra en der ikke selv bidrager til debatten. OK? Alle er velkomne til at farve debatten om de så er fascister, men ikke til at kalde folk herinde for hyklere, uden selv at ville komme med noget der kan ændre debatten i den retning som de selv ønsker. Se dét er vist hykleri?
Iøvrigt baserer jeg mine iagtagelser af dig på de ting du skriver herinde.
du skriver:
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Jeg syntes personligt at det er hykleri at "svine" hele det danske system, samtidigt med at vi alle går og nyder det's goder hver evigt eneste dag.
- Hér forsvarer du et system der bygger på tvang, derfor skrev jeg det jeg gjorde. Var det forkert af mig? Så sig endelig hvis jeg tager fejl.