Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 maj 2025 12:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland
jeg sad tidligere på dagen, og bandede alle buschauffører langt ind i helvede, fordi min bus var forsinket, og kom pludselig til at tænke på en artikel af Anders Lund Madsen der var i Tjeck for et par måneder siden.

læs artiklen her: http://www.tjeck.dk/index.php?article=437

med det her vil jeg bare sige at vi sgu egentlig har det godt her i Danmark! så næste gang du brokker dig over at du har det hårdt, så tænk på artiklen, og sig til dig selv at vi egentlig har det godt her hjemme i vores fredelige lille land! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

[ 24 Februar 2003: Besked ændret af: miss84 ]

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Hej Miss,
det er udtryk for at 'nøjes' med noget, hvis man bare siger 'nåja, det kunne være værre'. Hvis verden skal blive et bedre sted, må man stille krav til sine omgivelser. Ellers ender man som en tåbelig slave. Men hey! Det kunne være meget værre.

D

Medlem

Geografisk sted: Farum !
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> Hej Miss,
det er udtryk for at 'nøjes' med noget, hvis man bare siger 'nåja, det kunne være værre'. Hvis verden skal blive et bedre sted, må man stille krav til sine omgivelser. Ellers ender man som en tåbelig slave. Men hey! Det kunne være meget værre. <HR></BLOCKQUOTE>

Jeg med glæde "nøjes" med det jeg har hvis det så kunne hjælpe alle de fattige lidt utopisk men man har jo lov at ønske [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
unskyld... Offtopic: Fuck jeg er træt buschauffører, de er fandme 10x værre en pansere... sådan nogen sure svin der forpester ens hverdag med deres arrogante magt-pis, bare fordi de kører rundt i en bus og kan bestemme hvem der skal med. De skulle fandme slæbes efter deres egen bus [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

er der ingen bus-chauffører der vil have dig med op at køre eller hvad?? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Jeg har hadet buschefører lige siden at han lavede et 380 rul med busen en frostklar morgen med mig inden i !!! Det var fandeme et mirakkel at ingen kom slemt til skade [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Haha, stunt-buschauffører! Gang i den [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Jo de vil gerne have mig med op... der er bare altid pis med dem, så må man ikke synge i deres bus, så må man ikke sidde med benene oppe på bagsædet, eller have walkman på eller stille sin taske på sædet ved siden af sig.

Relativistisk båthorn

Jeg har kørt bus (som chauffør) [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

altså jeg kan godt forstå at de ikke vil have at du sidder med fødderne oppe på sæderne, og nu kender jeg ikke lige din sangstemme, men jeg kan også forstå at de ikke vil have visse mennesker til at synge i bussen [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
men de kan sgu da ikke bestemme om du må høre discman eller ej!!!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]