Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 maj 2025 12:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Da Danmark officielt er i krig, er det nu strafbart at udbrede propaganda for eller samle penge ind til den irakiske stat: Artikel fra Information
Det er efter min mening en ekstremt dårlig joke at Danmark er officielt krigsførende nation - i en mere end tvivlsom angrebskrig. Jeg er sikker på at Sælen og Olfert Fischer nok skal gøre udslaget i den lamme krig.

Insane psychedelia user!

Det er jo sindssygt langt ude... [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Kan i så lade være med at sprede alt den anti vestlige propagande! eller i holder måske med terroristerne? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Anima, tag lige en gloer her, "It's funny because it's true" som man siger.
www.jensus.netfirms.com/militarism_terrorism.gif

(copy/paste i en ny browser)

[ 26 Marts 2003: Besked ændret af: ~Jensus~ ]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Nu tror alle danske irakkere sikkert, at de kan opføre sig som det passer dem. [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
hvad skal det betyde kenn?

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af ~Jensus~:
Anima, tag lige en gloer her, "It's funny because it's true" som man siger.
www.jensus.netfirms.com/militarism_terrorism.gif

(copy/paste i en ny browser)

[ 26 Marts 2003: Besked ændret af: ~Jensus~ ]
<HR></BLOCKQUOTE>

Det virker ikke Jensus... din lille terrorist [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

dank: Nu går de sikkert og tror der er hellig krig her.

Jensus: Ved militarisme har begge parter en chance for at gøre noget. Hvis landets leder ikke gør noget for sit folk, er han jo nok en dårlig leder?

Insane psychedelia user!

Kenn_aab, jeg tror du skal holde dig fra bongen, fordi jeg fatter ærligt talt ikke hvad du snakker om, og det bliver ikke bedre af din mangel på argumenter.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Af Jensus: Anima, tag lige en gloer her, "It's funny because it's true" som man siger. www.jensus.netfirms.com/militarism_terrorism.gif

Jeg tror bare du skal blande dig uden om, hvad jeg laver.

In our memories
Brugeravatar

I er så kære og sjove [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Gider ikke til at forklare det.

Psychedelia Gay Overlord

Kenn, hvad fanden snakker du om? De irakere der er i DK er stort set alle sammen FLYGTNINGE fra Saddam Hussein. Hvis du skal sige sådan noget pjat, så hav i det mindste noget information at basere det på istedet for bare at spytte sådan noget lort ud. Tænk dig dog lidt om.

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af dankdawg:
Kenn, hvad fanden snakker du om? De irakere der er i DK er stort set alle sammen FLYGTNINGE fra Saddam Hussein. Hvis du skal sige sådan noget pjat, så hav i det mindste noget information at basere det på istedet for bare at spytte sådan noget lort ud. Tænk dig dog lidt om.<HR></BLOCKQUOTE>

Det passer altså ikke, så entydigt er det ikke...

Der findes faktisk Irakere i Danmark som også er for krigen... og de snakker meget nedladende om Danmark og USA og vesten som helhed...

Psychedelia Gay Overlord

Kenn, hvis du skriver sådan noget pjat, så SKAL du forklare det. Du kan ikke bare spytte galde ud, og så undlade at begrunde det.

Anima -> det er der sikkert, men eftersom de fleste irakere i DK er flygtninge, så er der næppe så mange af dem er de største Saddam Hussein fans.

Derudover, så er min personlige mening at folk mås ige lige hvad de vil, ligegyldigt hvor dumt det er. Jeg går f.eks. også ind for at nazister skal have fuld ytringsfrihed. Så skulle der sidde nogen irakere med lyst til at hylde Saddam, så må de da gerne det for min skyld, så læneg det kun er ord vi taler om.

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af dankdawg:
Kenn, hvis du skriver sådan noget pjat, så SKAL du forklare det. Du kan ikke bare spytte galde ud, og så undlade at begrunde det.

Anima -> det er der sikkert, men eftersom de fleste irakere i DK er flygtninge, så er der næppe så mange af dem er de største Saddam Hussein fans.

Derudover, så er min personlige mening at folk mås ige lige hvad de vil, ligegyldigt hvor dumt det er. Jeg går f.eks. også ind for at nazister skal have fuld ytringsfrihed. Så skulle der sidde nogen irakere med lyst til at hylde Saddam, så må de da gerne det for min skyld, så læneg det kun er ord vi taler om.
<HR></BLOCKQUOTE>

Nå, så går du måske også ind for at fundamentalistiske Muslimer skal have lov til at prædike om at slå Jøder, hvide og kristne ihjel og hjernevaske unge muslimer til at tro at ved at gøre den slags
handlinger så får de 72 jomfruer af Allah når du kommer i paradis....

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Så i fx ham der stod og råbte at amerikanerne bare skulle smutte hjem, da de kom med nødhjælp? Uhhh.. en god beating ville være på sin plads der!

Insane psychedelia user!

@Kenn: Hvad fanden regner du med ? Hvis vi blev angrebet af tyskerne og de fx. skød din mor, tror du så selv at du ville være taknemmelig for hjælp fra tyskland ?

Psychedelia Gay Overlord

Jeg går ind for ytringsfrihed. Så længe at man ikke udfører en handling kan jeg ikke se at det kan være skadeligt.
Begår man derimod et overgreb på en anden person, så er det jo klart en forbrydelse. Men det er ord altså ikke.

Anima, du spreder jo også et budskab om had og død overfor muslimer. Men det tillader jeg da herinde som moderator, selv om du tydeligvis er en blanding af et meget hadefuldt menneske, en religiøs fanatiker og en neo-konservativ. Men jeg synes da alligevel at du skal have lov til at ytre dig, selv om du er forkert på den.

Kenn & Anima, i har nok mere til fælles med fascisten Saddam Hussein hvis i går ind for begrænsning af ytringsfriheden.

MVH

Dedikeret medlem
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af ~Jensus~:
@Kenn: Hvad fanden regner du med ? Hvis vi blev angrebet af tyskerne og de fx. skød din mor, tror du så selv at du ville være taknemmelig for hjælp fra tyskland ?<HR></BLOCKQUOTE>

Øh Jensus? Jeg går ud fra du mener ham den gamle gut, der mistede sin søn?

Det er ikke ham jeg taler om.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]