<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Jeg tager ikke hensyn til landets love da jeg ikke selv har valgt dem men er blevet plaseret i et system som jeg ikke er helt enig med altser jeg gør sku som det passer mig dog tager jeg meget hensyn til andre menesker da jeg vil alle det bedste
Igen, forstår jeg dig godt, problemet er bare at hvis alle gjorde sådan, hvad så? Hvis nu der ikke var demokrati og Dankdawg fik lov til at udleve alle sine perverse fantasier fordi "Han har lyst til det, og ikke er enig i loven om at det er forbudt at gennemkneppe småbørn - Eller noget"?
Her forleden mødte jeg f.eks en mand der hvor jeg arbejder, der stod ved kassen og skulle til at betale sine varer - han står og snakker i mobiltelefon, så jeg gør ham venligt og stille opmærksom på at dankortmaskinen kan bryde sammen hvis man taler i mobiltelefon i nærheden af den. Som svar får jeg "du holder bare din kæft og forsvinder" hvorefter han taler videre - Jeg ryster bare på skuldrene og skal til at gå videre, hvorefter han siger at vi "krafteddermame må slukke vores lort så han kan snakke i mobiltelefon, og havde det stået til ham havde jeg fandme fået nogle tæsk og var blevet fyret for at forstyrre kunderne".. Ja, jeg spørger bare! [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
hov et svar til hvor går grænsen, det er iorden at straffe overgreb og vold med kantant afregning, men ikke hvis det er noget med det offentlige men hvis der kom en tyv i mit hjem så tror jeg godt jeg ved hvad der ville ske
Lidt selvmodsigende ikke? Overgeb og vold er i orden at straffe med kontant afregning............. Men også hvis der kommer en tyv [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]