@Psycho: hæhæ
@Anima: javel ja.. men jeg vil gerne ha lov til at kalde dig komplet idiot og naiv, HVIS du tror, at USA brugte 75 milliarder dollars på at invadere et land (eller redde en befolkning, som du kalder det), uden at de vidste at de vil få pengene bonus. *host*olie*host*
sidder egentlig også og tænker, hvorfor Bush er begyndt at true diverse lande efter Irak. Vil han også befrie Irans befolkning, eller er det fordi han mener at de støtter terror som han mente at Irak havde masseødelæggelsesvåben?
Efter 11. september-episoden har han nærmest givet sig selv licens til at gå i krig, uden at der er nogen der siger noget til det.
Så når du siger, at frihed ikke kan gøres op i penge, så har du egentlig ret.. men jeg håber ikke du taler på USA's vejne, for så har du ikke ret, nej...
USA tørster efter olie. Her i Europa er vi begyndt at se på alternativer til at få f.eks. biler til at køre uden benzin. Men USA fortsætter jo med deres biler og satser på dem og olien i fremtiden - men har de nogensinde tænkt på, at olien på et tidspunkt bliver væk? Nah... Der er jo en grund til at USA ikke ville skrive under på CO2-aftalen, som mange lande har gjort. For hvis de gør det, så vil de ikke sælge så meget olie - og kan de ikke sælge så meget olie, så kan de ikke tjene penge. Og kan de ikke tjene penge, så kan de ikke gå i krig for mere olie.
Som du kan se, så er olie centrum for dem... og det er netop olien der vil refundere de 75 milliarder dollars som er brugt til denne krig.
Fatter ikke at jeg sidder og diskuterer det her igen, men det her er min sidste post herinde.
|