jeg bor ca. 3 minutter fra bastianen, og falder tit i søvn til lydden af deres fester det er fint nok, men en dag kiggede jeg derover og jeg syntes eddermandeme osse ALLE var på stoffer på den hårde stil, det er osse fint med mig, men jeg syntes at mange af mennerskerne var smarte og hårde og det brydder jeg mig ikke om specialt ikke i kombination med stoffer.
jeg er ked af at christiania her bliver sammenlignet med de hårede stoffer, på DR text tv står der idag at de unge tager e på christiania og går på bastionen, ærgeligt sammenligning, men det sker da sikkert det sker alle stedder.
I nat har ukendte gærnings mænd smidt brandbumber ind på bastionen, jeg fik det af vide af min nabo, så jeg gik lige der over og kiggede, jeg stak lige hovedet ind der var ret sodet derinde, men jeg blev hurtigt smidt ud af politiets teknikere,
Fra et par dage sidden sad jeg og snakkede med en fortvivlet far som måtte på skade stuen med sin søn som havde fået en od af e og alcohol, og han var ikke den eneste han fortante at der lå mange og virkelig koksede rundt omkring.
min pointe er at folk er bekymrede, og det er en meget uheldigt at christiania sammenlignes med bastíonen den måtte for min skyl gerne lægge langt væk herfra, aller have noget bedre miljø, det er min opfattelse af den situation,
nu gik jeg lidt off-topic. hv doeneg
|