Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 maj 2025 12:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: ekstrabladet
Junior medlem

Geografisk sted: København
Jeg ved ikke om dette er det rette sted at skrive det.........men jeg må ud med det.
Jeg Vil opfordre alle til at boykotte eb..jeg var på Bastionen da de var derude men nægtede at tale med dem på trods af deres sædvanlige løgnagtige udsagn om hvad artiklen drejede sig om.........men det korte af det lange er at de kommer ud på et sted hvor vi normalt har fred og ro og laver en sensations historie om stoffer.....virkeligt godt gået [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]
Men en ting vil jeg sige...længe leve tlf med kamera.....så glemmer man ikke deres ansigt [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
se min Quote, siger jeg bare [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Administrerende Direktør
Brugeravatar

@Ali

Din signatur [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Btw... Jeg kan ikke have ondt i røven over at Ekstra Bladet skriver om stoffer på Bastionen... Artiklen er jo bare én ud af mange. Så længe det er ulovligt at sælge stoffer i DK vil der være fokus på de steder, hvor der bliver solgt/indtaget/whatever...

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Signatur, selvfølgelig.. hvor kom Quote fra overhovedet?! Idiot *smækker sig selv på panden*

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af aliaarhus:
Signatur, selvfølgelig.. hvor kom Quote fra overhovedet?! Idiot *smækker sig selv på panden*<HR></BLOCKQUOTE>

En quote er sådan en dér ^ [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Aalborg
Jeg boykotter både EB og B.T., hvad jeg har gjort konsekvent hele sommeren, men det er mere noget med, at jeg nu er blevet for moden til deres niveau.

[ 29 September 2003: Besked ændret af: -=Golden Ego=- ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
jeg bor ca. 3 minutter fra bastianen, og falder tit i søvn til lydden af deres fester det er fint nok, men en dag kiggede jeg derover og jeg syntes eddermandeme osse ALLE var på stoffer på den hårde stil, det er osse fint med mig, men jeg syntes at mange af mennerskerne var smarte og hårde og det brydder jeg mig ikke om specialt ikke i kombination med stoffer.

jeg er ked af at christiania her bliver sammenlignet med de hårede stoffer, på DR text tv står der idag at de unge tager e på christiania og går på bastionen, ærgeligt sammenligning, men det sker da sikkert det sker alle stedder.

I nat har ukendte gærnings mænd smidt brandbumber ind på bastionen, jeg fik det af vide af min nabo, så jeg gik lige der over og kiggede, jeg stak lige hovedet ind der var ret sodet derinde, men jeg blev hurtigt smidt ud af politiets teknikere,

Fra et par dage sidden sad jeg og snakkede med en fortvivlet far som måtte på skade stuen med sin søn som havde fået en od af e og alcohol, og han var ikke den eneste han fortante at der lå mange og virkelig koksede rundt omkring.

min pointe er at folk er bekymrede, og det er en meget uheldigt at christiania sammenlignes med bastíonen den måtte for min skyl gerne lægge langt væk herfra, aller have noget bedre miljø, det er min opfattelse af den situation,

nu gik jeg lidt off-topic. hv doeneg

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
til det med sladderbladene den meníng har jeg vidst ytret nok

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]