Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2024 12:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 15 okt 2003 09:14 
Offline
Psychedelia Gay Overlord

Tilmeldt: 13 maj 2001 01:01
Indlæg: 3406
Geografisk sted: Biløen
tryk dog hér din nar

Venstre kunne lære lidt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 okt 2003 09:32 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 sep 2001 01:01
Indlæg: 2921
Geografisk sted: Danmark
Det kommer vist til at tage tid før de fjolser i vores regeringen fatter det. Medmindre selvfølgelig det går op for dem at de faktisk kan tjene penge på det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 okt 2003 09:46 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 dec 2001 02:01
Indlæg: 1989
Geografisk sted: Danmark
Man sq tro at Venstre kun tænkte med Venstre hjernehalvdel imens de så fjernsyn [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
La os håbe der kommer noget mere debat i fjernsynet etc. Ellers må vi sq skabe noget omkring det!

For nu er jeg sq snart træt af at Staten skal sige at jeg gør noget ulovligt i mit eget land! [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

[ 15 Oktober 2003: Besked ændret af: Astral ]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 okt 2003 10:29 
Offline
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 maj 2003 01:01
Indlæg: 2633
Geografisk sted: Acidophilic environments
Helt i orden! Efter Holland legaliserede det, er flere lande begyndt at tage det til efterretning og overvejelse.

Bare nogle år endnu, så tror jeg på at man kan ryge offentligt som det passer en.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 okt 2003 17:38 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 17 jul 2000 01:01
Indlæg: 742
Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
jeg thor det sker efter staden er væk,


hver gang der er tale om legalisering så ser man nogle fulde arbejdsløse grønlæder der sidder og råber fri hash i en skur vogn ude på staden,

jeg thor mere på en legalisering i jubbiérnes navn la os få nogle begavet mennesker frem i nogle jakke set med nogle sweet phillies i kæften samt et godt job og ikke en flok autonome der ikke fatter en skid

iøvrigt så går vensteres ungdom ind for fri cannabis

så hvis det er den samme regering som vi har nu stadig sidder der om 30 så for vi aligevel legaliseres cannabissen [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

staden har brugt over 30 år og de har ikke udrettet en skid hvad legalisering angåner,
jeg syntes personligt at de gøre mere skade end gavn det gælder også ham oldtids fjolset fra hampe partiet

men når staden er væk så bare vent til der går penge i lortet inde på borgen så skal vi nok se venstre lave en holdnings skifte,

kunne lige se pia k med en joint i munden stå med danebrugs flag ude i en hamp mark hvor der så står for neden
( DANSK PRODUCERET )

[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 15 Oktober 2003: Besked ændret af: NOSTALGIC ]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 okt 2003 10:10 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 apr 2001 01:01
Indlæg: 4843
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af NOSTALGIC:

kunne lige se pia k med en joint i munden stå med danebrugs flag ude i en hamp mark hvor der så står for neden
( DANSK PRODUCERET )

[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
<HR></BLOCKQUOTE>

Hver mand sine lyster [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 okt 2003 00:54 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 apr 2001 01:01
Indlæg: 1149
Det var da på tide... Ikke bare SUF og SFU, men også VU og KU vil legalisere den fede - Hvorfor tager partierne ikke og lytter til deres ungdom for EN fucking gangs skyld?

[ 28 Oktober 2003: Besked ændret af: Tias ]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 okt 2003 09:54 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jul 2000 01:01
Indlæg: 1492
Geografisk sted: Someplace!
I foråret talte de inde på borgen om fri hash i forbindelse med et forslag fremsat af enhedslisten! I den debat fremkom der et udsagn der kun kunne tolkes hen til at slesvig-holstein "tillader" hash: Nogen som kender noget til det som berlingske kalder at se gennem fingre med ? Kan det købes legalt dernede ller tar de bare ikke folks klumper !


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 okt 2003 14:03 
Offline
Administrerende Direktør
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 nov 2001 02:01
Indlæg: 2033
Radikal Ungdom stillede til partiets årsmøde et forslag omhandlende partiets holdning til cannabis... Det blev senere belsuttet at Det Radikale Venstre, ligesom ungdomsorganisationen, går ind for fri cannabis [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 30 okt 2003 08:54 
Offline
Psychedelia Gay Overlord

Tilmeldt: 13 maj 2001 01:01
Indlæg: 3406
Geografisk sted: Biløen
I følge regeringens nye "kampen mod narko" udkast, så kan hash ikke tillades fordi det ville være imod FNs anti-narkokonvention, som Danmark har forpligtet sig til at overholde. Endnu en grund til at være imod lorte-FN.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 okt 2003 09:31 
Tias - desværre så jeg forleden dag i tv i prg. indefra at Sossernes unge ikke vil arbejde for en legalisering - tværdimod vil de have loven fulgt til punkt og prikke

Saiko-Pod - det er rigtigt at de radikales landsmøde har vedtaget de støtter fri hash - men Marianne Jeltved har erklæret og hver hun eller resten af folketingsgruppen vil arbejde for forslaget i folketinget citat "... hun vil heller forlade formandsposten end at arbejde for fri hash - det overskrider mine grænser....."

VU støtter tanken om fri hash - men moderpartiet vil ikke støtte forslaget og alle tidligere VUer der har støttet fri hash - ændre holdning så snart de bliver valgt til folketinget

Det set desværre ud til at vores folkevalgte lever i en åndelig middelalder og chancen for at vi legalisere hamp indenfor de nærmeste år er nok lige så stor som at Sverige skulle åbne et HampeMonopol

Vi kan kun håbe på at hollænderne - tyskerne og englænderne kommer igang med en ægte legalisering af måske hjemmedyrkning - i første omgang - ellers kan vi ikke åbne en seriøs debat med politikerne

Jeg kan ikke tror vi får fri hash/hamp under nogen former før om mindst 10 år - desværre


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 31 okt 2003 12:51 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 apr 2001 01:01
Indlæg: 1149
Pænt ærgeligt, Bwana... SFU'erne plejer ellers at have hovedet skruet nogenlunde ordentligt på.

Situationen i Slesvig-Holsten er sådan at man ser gennem fingre med det meste besiddelse, da loven i den bestemte delstat er at man GERNE må bære op til 30 gram hash til eget forbrug. Større besiddelse og salg er naturligvis ulovligt, men den ulovlige handel blomstrer som følge af den frie lovgivning. Den eneste undtagelse er nær grænsen, hvor tolderne tager deres arbejde ret alvorligt :?

/Tias.

_________________
Problemer med misbrug af stoffer? Giftlinje, hjælp osv. her.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team