aliaarhus skrev:
dankdawg skrev:
aliaarhus skrev:
@dank: jeg er udmærket klar over forskellen - anede bare ikke hvad jeg skulle kalde det her topic, så det endte med det navn... blandt andet fordi jeg ikke tror det bliver gratis med det samme, men at det først bliver meget billigere og senere bliver det finanseret af kommunen, hvis der overhovedet sker noget på området.
Men folk kan vel også selv læse hvad der står på siden... så er det bare op til dem

ville bare promovere lortet.
Så du synes at folk skal arbejde mere så du kan køre gratis med bus? Den tid som de kunne bruge på at være sammen med deres familie eller hvad ved jeg, den skal bruges på arbejde pga. din asociale indstilling.
Hvad snakker du nu om?? Der er jo ingen der tvinger folk til at arbejde! Om folk arbejder eller ej, om de accepterer arbejdstidpunkterne eller ej og om de accepterer arbejdsforholdene eller ej er for helvede op til dem selv.
Jeg synes det er et fuldstændig latterligt argument du kommer med. Der er ingen der tvinger nogen til at arbejde mere end de har lyst - faktisk vil flere blive ansat (og arbejdsløsheden vil falde), hvis der er brug for mere arbejdskraft! Ingen siger at det er samme personer der skal tage sig af arbejdet resten af deres liv. Om de siger ja til flere arbejdstimer er op til dem selv.
Og om jeg har en asocial indstilling aner du INTET om.
Nej, de er ikke TVUNGET, men de er nødt til at arbejde mere for at få det samme ud af det, da de skal betale mere i skat så DU kan køre gratis i bus. Det er derfor jeg mener at det er en asocial holdning, fordi du synes det er OK at folk skal arbejde hårdere bare fordi du gerne så gratis busser. Er du med nu?
Det er simpel økonomi Ali. Og ja, jeg mener du er asocial når du vil have at andre skal betale for goder som du finder attråværdige. Hvad med at betale for dem selv?