Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 03:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Cooltube
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har lavet lidt om på topic og vil istedet hører om der er nogle med et godt tysk som kan bekræfte at min ide til køb af grej er fornuftigt nok..

1 x 400 Watt MH Bausatz Cool Tube
3 x Steckerkabel ca. 2m lang
1 x Stromkabel flexibel lfm.
1 x Eisenkette Victor lfm.
1 x Easy Rolls Lampenaufhängung
1 x Aktivkohlefilter 400cbm/h ø125
1 x Rohrlüfter LTI 345 cbm/h ø125
1 x PVC ø 125 mm lfm.
1 x Befestigungsmanschette ø 125 mm
3 x Schlauchschelle ø 110-130 mm
1 x Zeitschaltuhr digital HBT 100
1 x Dimmer ETX 0,2 - 2,5 A
1 x Min-Max-Thermo-Hygrometer digi.
1 x Greisinger pH-Messgerät
1 x Pollensieb 200µm lfm
1 x Pollensieb 100µm lfm
1 x Pollensieb 48µm lfm
1 x Piecemaker Poket-Press

http://www.hanfburg.de

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Okay jeg bruger lige mit tidligere topic..

Jeg er en nød til engelsk, er der nogle der kan fortælle mig hvad det her betyder:

Low-priced lamp kit for the self assembly. Been suitable by active temperature heat sink (cool tube) particularly for restrained breed areas. The set contains: high-quality Vossloh & Schwabe connecting armature (VSA), cool tube high-quality mark shining means (Sylvania SHP TS) and attachment hook. After manufacturer data no MH shining means can be operated in this armature. We recommend therefore the employment by venture Sunmaster MH shining means particularly for the employment in sodium the VSAs were designed. Note: Lamp kits should be attached only by authorized technical personnel! Recommended accessories (in the set do not contain):

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

z0unds skrev:
Low-priced lamp kit for the self assembly. Been suitable by active temperature heat sink (cool tube) particularly for restrained breed areas. The set contains: high-quality Vossloh & Schwabe connecting armature (VSA), cool tube high-quality mark shining means (Sylvania SHP TS) and attachment hook. After manufacturer data no MH shining means can be operated in this armature. We recommend therefore the employment by venture Sunmaster MH shining means particularly for the employment in sodium the VSAs were designed. Note: Lamp kits should be attached only by authorized technical personnel! Recommended accessories (in the set do not contain):

(Underligt engelsk ... men stadig ...)

"Lavpris lampesæt der skal samles selv. Udstyret med aktiv køleribbe (cool tube) og er velegnet til lukkede dyrkningsrum. Sættet indeholder: højkvalitets Vossloh & Schwabe armatur, cool tube, højkvalitets Sylvania SHP TS [pære formodentlig, måske reflektor - Malkaivan] og krog til at hænge på. Efter producentens oplysninger kan MH []Metal Halide - Malkavian]ikke bruges i dette armatur [de mener helt sikkert ballasten her ]. Vi anbefaler derfor anvendelsen af Venture Sunmaster MH der kan anvendes til de VSA som er designet dertil. Note: lampesættene bør kun tilsluttes af autoriserede elektrikere. Anbefalet tilbehør ......."

Det vigtige er nok at bemærke at du ikke både kan bruge MH og HPS lamper i udstyret (du kan sagtens få ballasts, der understøtter begge dele, men denne model gør så ikke).

Titel: doh
Junior medlem
Brugeravatar

det er americansk :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Lækkert du gad at tage dig tid til det Malkavian, det sætter jeg sgu pris på..

Ja, det er lidt underligt engelsk fordi det er oversat fra Babel fish.. ;>

men okay så blev jeg da klar over at det nok ikke lige er den jeg skal have fat i.. :7

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

z0unds skrev:
Lækkert du gad at tage dig tid til det Malkavian, det sætter jeg sgu pris på..

Ja, det er lidt underligt engelsk fordi det er oversat fra Babel fish.. ;>

men okay så blev jeg da klar over at det nok ikke lige er den jeg skal have fat i.. :7

Ha ha, babelfish. Det forklarer jo alt, for det var altså ikke lige 13-tals engelsk :)

Check f.eks. http://www.rygegrej.dk/ for HPS udstyr. Det er da i det mindste på dansk. Jeg mener ikke han har MH pærer, men dem kan du købe andre steder, til gengæld har han udmærkede ballaster i mange prislejer (og fatninger, reflektorer, osv.).

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Malkavian:

Har godt nok tjekket rygegrej.dk ud, men jeg syntes alligevel der er lidt penge at spare hvis jeg kunne finde en udenlandsk forhandler som ligger inde med en masse og sikre leveringer..

men forfanden jeg kender ikke andet end haufburg.de

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]