Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 15:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: 100W?
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Det mørke jylland...
Kan en 100W (glødepære godt nok) bruges til at dyrke?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Nej.
Du kunne jo evt. prøve at læse lidt om det.

Titel:
Dedikeret medlem

ti nefalygter(røde) ville give et bedre resultat.. suppler evt med fem fyrfadelys, helst med vanillie duft....

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden
lis skrev:
ti nefalygter(røde) ville give et bedre resultat.. suppler evt med fem fyrfadelys, helst med vanillie duft....

Hvad med jordbær? Er det godt nok? :D

For jeg har nogle jordbær lys, og vil gerne bruge dem til at gro med 8)

Titel:
Dedikeret medlem

sikkert, prøv dig frem.... alt kan lade sig gøre, jeg har haft 2 meter høje planter med lårtykke topskud dyrket i et kælderrum med 23 alterlys som eneste lyskilde.....

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Tro det eller ej, jeg har 2 X Bubblegum,2 X White Russian, 1 Skunk Mix, 1 meget lille pot under 4 lysstofrør og 4 sparepærer. Det er ikke waist-size buds :P

"In many shamanic societies, if you came to a medicine person complaining of being disheartened, dispirited, or depressed, they would ask one of four questions: When did you stop dancing? When did you stop singing? When did you stop being enchanted by stories? When did you stop finding comfort in the sweet territory of silence?"
-Gabrielle Roth

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Some where in Dk
Etherlungs skrev:
Tro det eller ej, jeg har 2 X Bubblegum,2 X White Russian, 1 Skunk Mix, 1 meget lille pot under 4 lysstofrør og 4 sparepærer. Det er ikke waist-size buds :P

Blomstrer du dem under det?
Hvis det er tilfældet vil jeg mene det er lidt i underkanten, men hvis du kan er det jo kun godt... :P

-Fluffy

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Det mørke jylland...
Tror jeg har fattet budskabet nu.. ingen grund til at gøre mig mere til grin vel drenge?

Titel:
Medlem

dokat: nej det går naturligvis ikke men !!

første gang jeg groede skunk havede jeg et lille skab og jeg haved ikke råd til det helt store derfor benyttede jeg en phillips 160W pære af mærker MLR den er en slags glødtråd men det er en anden form for gas der er i (de bruges altid på hospitalerne over deres planter). den benytter en alm.E26 fatning men det skal helst være en porcelæn eller bakelit da de alm kun kan tage 40-60W. jeg var bange for at det ikke var nok så på siderne af skabet haved jeg lysstofrør dem som man benytter til akvariem, alså ikke dem man normalt benytter i skolen.
Jeg kender ikke rigtig prisen på mlr pære pt. men den gang kostede de ikke mere end 150-200kr. fordelen er at der ikke skal bruges starter osv.som de andre kræver. det er en super fin begynder lampe.

hvis du er i tvivl kan du altid læse hampedyrkenshåndbog, den vil også lære dig en del om lys generelt,gødning osv.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]