Tid til en lille update.Så er der sket lidt igen.
Har fået købt en 125 w cfl med reflektor til det store skab. Tog 14 dage at få hjem pga restordre

Men den er hjemme

Der blev i går bestilt en ordenlig ventilator, i stedet for min 120mm pc blæser.
Købte 2 nye timere, og 6 mure spande til potter. Har boret drænhuller i dem allesammen.
For en måneds tid siden blev der spiret 10 frø (bagseed).
Udvalgte 5 planter derfra som blev plantet i 1 liters potter.
Fik en plante af en ven allerede inden jeg overhoved havde haft tanken om selv at skulle gro

Den stod i vinduskarmen det første stykke tid, og nu i skabet, og er på vej i blomst.
Igår blev de 5 små plantet om i de store potter, de ser fine ud. Og 2 af dem er blevet sat i det store skab.
Har pga af et par ikke så gennemtænkte handlinger været nød til at modificere mit lille skab så det blev højere. Havde ikke tænkt over størrelsen af spande i forhold til skabet, og havde nok lidt for travlt med at komme i gang med at plante om. Men sket er sket, og der står nu 2 planter i det lille skab. Og en plante i mit vindue som der desværre ikke er plads til i skabene

I det lille skab er der bare et par spare pærer for at holde liv i planterne. Mit budget har desværre ikke kunne række længere denne måned pga lidt uforudsete regninger. Det gør ikke det store for mig, gror for hyggens skyld her første gang. Men planterne lever og har haft det fint indtil videre

.
Jeg skal lige have læst lidt om billede upload, og så kommer der en håndfuld længe ventede billeder, dog fra i går da jeg først har haft kamera der
Tror det var alt for nu, billeder kommer i løbet af i aften!
Altid420!