2 planter, begge Nirvana Bubblelicious i et skab på 50x80 cm
1 200 w cfl til grow
1 250 w cfl til blomstring.
Blev sat i blomst i går efter 11 ugers veggetid. De er blevet toppet en to-tre gange hver. jeg synes i al ydmyghed ikke at det ser helt tosset ud.
Mit spørgsmål er om det er for sent til at jeg ville få noget ud af at sætte et SCROG net op? De fylder jo stort set hele arealet allerede. Jeg ved heller ikke om mit skab overhovedet er stort nok til, at jeg ville kunne få noget ud af SCRoG? Jeg har jo et meget lille areal, men til gengæld masser af plads i højden (men da jeg dyrker CFL, er svaret mellem scrog eller ej vel ikke så ligetil selv om jeg har masser af højde?) Jeg har jo fået gjort planterne ret jævne i højden, men jeg er alligevel bange for at de to toppe til venstre i billedet render fra resten.
Hvad siger I?
Generelle kommentarer, tips og tricks er også velkomne. Det er kun mit andet grow. Jeg har dog allerede lært af mine fejltagelser i første grow, hvor jeg ikke havde ventilation på planterne og heller ikke toppede (fordi det var autoer). Jeg endte med to KÆMPE topskud som der desværre var mug i.