Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 08:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej folkens

Jeg har på den sidste måned røget en del weed/hash... de første 3-5 gange røg jeg grøn, som virkede helt fint... så begyndte jeg så at ryge noget brunt/hash en dag... De sidste 3 gange jeg har røget det, har jeg fået en strammende hovedpine efter min high.... det starter nogen gange lidt fra nakken af.... Skal jeg være bekymret?

Btw.. får stort set også altid ret høj puls af at ryge weed/hash... det gør mig tit vildt paranoia.. hvilket bare giver mig højere puls... er dette normalt?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Put noget mindre i dine joints og drik evt. noget sodavand hvis du får det mærkeligt.

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Verdens navle
mrc123 skrev:
Hej folkens

Jeg har på den sidste måned røget en del weed/hash... de første 3-5 gange røg jeg grøn, som virkede helt fint... så begyndte jeg så at ryge noget brunt/hash en dag... De sidste 3 gange jeg har røget det, har jeg fået en strammende hovedpine efter min high.... det starter nogen gange lidt fra nakken af.... Skal jeg være bekymret?

Btw.. får stort set også altid ret høj puls af at ryge weed/hash... det gør mig tit vildt paranoia.. hvilket bare giver mig højere puls... er dette normalt?

Det med pulsen oplever vi alle. Det er bare noget, som du skal lade være, at tænke. Det ender nemt i en ond cirkel. Med hensyn til hovedpine er det kun noget, jeg får dagen efter, hvis jeg har røget rigtig meget. Men det kommer nok også an på kvaliteten. Jo dårligere kvalitet, jo mere hovedpine.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nørrebronx
Husk også at lufte godt ud, især hvis du sover i samme værelse som du ryger.

Jeg kan også selv komme til at døje med hovedpine, men som der også bliver sagt ovenfor, så kan jeg forebygge ved at drikke rigeligt væske, lige rejse mig og strække kroppen ind i mellem, samt lufte ud.

Vh WP

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hanguk
Jeg har noget som hedder upper crossed syndrome i min højre side, som egentlig bare skyldes en svag muskulatur (kan formindskes ved styrketræning) og det er meget normalt at nakke smerter kan give hovedpine. Man hører ofte at Cannabis styrker éns smerter, men også det stik modsatte og det er sikkert forskelligt fra person til person.
Det kan også bare være tobakken hvis du ikke ryger cigaretter til dagligt, siden du siger at det først opstod efter du prøvede Hash?

Dedikeret medlem

Det er lidt af et long shot, men efter jeg har været i terapi, har jeg ikke rigtig haft hovedpine i et år. Hvor jeg før havde det flere gange om ugen. Det gælder med eller uden hashen. Men ellers så mad og drikke, og nok med søvn.

Dedikeret medlem

må jeg foreslå dig at gå tilbage til at ryge grønt igen så :) og gerne uden tobak.. og ryg så i små mængder..
go ryger

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]