Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 15:19


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 27 mar 2017 19:55 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 feb 2016 16:43
Indlæg: 36
Jeg har søgt rundt i nogle timer i dag både herinde og meget på udenlandske boards for at høre om der er nogle der har haft nogle gode oplevelser de vil dele med indtagelse af cannabis oralt. Når jeg googler omrking triprapport om ovenstående så er det bare det ene bad trip efter det næste der dukker op eller ture på hospitalet fordi folk har ædt for meget...

Så er der nogle herinde der vil dele en GOD oplevelse med oral indtagelse af cannabis, gerne en lille "triprapport" om hvad der skete. Jeg håber selv på at få en god griner på og fråder på og gå en tur i skoven og bare nyde det smukke vejr med nogle venner på guldkakao eller hashkage til sommer så del jeres oplevelse KUN hvis den er god jeg har læst for mange dårlige rapporter omkring det.

Jeg regner med at bruge mellem 0.2-0.3g god ryger pr kop som selvfølgelig smeltes sammen med enten smør eller fløde (38%) i en gryde og til sidst tilføjer kakao og det indtages på tom mave
BTW: ingen af os indtager cannabis til dagligt for mit vedkommende er det over 2½ år siden og de andre ca. 1 år så vi har alle lav tolerance. Men del gerne jeres GODE oplevelser :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 mar 2017 20:44 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2454
Geografisk sted: Sjælland
Jeg har haft mange gode oplevelser med oralt indtag af hash/pot/whatever. Som regel, som du selv siger ude i naturen med gode venner. Mange af de dårlige oplevelser andre har tror jeg simpelthen bunder i for store doseringer. Det har jeg også selv oplevet, simpelthen at være så knokle skæv at jeg ikke kan finde ud af noget, men det er aldrig gået rigtig galt. Ikke noget en cola og en time på sofaen ikke kan kurere. I de rette doser, så er det fandeme sjovt at drikke en kop guldkakao og tage på eventyr. Sidste efterår lå vi i telt, en 5-6 kammerater og fiskede og drak bajere som man nu gør når det er weekend. En kammerat havde taget et kæmpe topskud med, som han lavede chai på (mens vi sang med på Tuxen's udødelige "Nu skal vi lave potchai, og vi skal være skæve og høje"). Vi drak skidtet, og begyndte at tage på en tur ud over markerne, til et mosehul, med træer omkring, som vi kæmpede os hele vejen omkring. Alt i alt en tur på et par timer, gennem meterhøje brændenælder og mudder. Det var et mørkt og fascinerende sted, hvor alt på en eller anden måde fremstod som i forfald, og gav det en følelse af at være i tæt kontakt med fortiden. Den meget intense og på en eller anden måde meditative skævhed jeg får ud af at spise det, synes jeg passer perfekt til sådan noget. En anden gang, drak vi igen chai, en kammerat og mig. Det var vinter, men rigtig meget sne og vi tog på den vildeste vandretur ud gennem landskabet. Pakket ind i bunker af tøj og så skæv at jeg måtte trække mig gennem sneen mens jeg tænkte "hvis jeg sætter mig ned nu så dør jeg hvis jeg sætter mig ned nu så dør jeg..." Jeg havde det fint imens, det var mere en konstatering, og så blev jeg ved med at gå gennem sneen, mens jeg bare nød det bakkede landskab, der var fuldstændig dækket af uberørt sne.

En mere meh historie til afslutning kunne være dengang jeg smed 0.7 g hash i en gryde spaghetti og kødsauce, og så den samme DVD hele eftermiddagen fordi jeg ikke kunne overskue at skifte den. I retrospekt virker det bare som spild af hash.

_________________
All perverts may not be marijuana smokers, but practically all marijuana smokers are perverts.
Colonel Garland Williams, former head of U.S. Narcotics Enforcement


Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 mar 2017 20:56 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 feb 2016 16:43
Indlæg: 36
Haha fantastisk historie lyder virkelig sjovt og hyggeligt specielt det med naturen, jeg elsker også du beskriver det som at gå på "eventyr" hehe for det er nemlig sådan det skal være! et adventure med sine gode venner ude i den smukke natur i et vejr som vi har haft i dag ville være en fantastisk oplevelse jeg har dog aldrig spist cannabis før men røget en del "misbrug" fra jeg var 16-20 men nu har jeg været røgfri i over 2½ år og næsten 3 år når jeg til sommer skal drikke guldkakao med nogle gode venner så jeg glæder mig til at opleve endnu et fantastisk eventyr :) <3


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 mar 2017 20:57 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 jan 2015 01:26
Indlæg: 52
Har kun lavet firecrackers en gang, det varede virkelig længe. Det var ganske ok.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 mar 2017 22:49 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 feb 2016 16:43
Indlæg: 36
Mange tak for dit gode råd. Så bliver det nok 0.15 jeg vil prøve, det lyder bare vildt synes jeg for hvis man tager en nold på 0.1 det er jo ingenting men hvis du siger at det bør være nok så må jeg jo prøve det :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 mar 2017 02:16 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 feb 2009 19:21
Indlæg: 1379
Har kun haft gode oplevelser med oralt indtag, men jeg har da prøvet at ryge mig så skæv jeg kun kunne være svimmel og sove. Hvis i skal ud i naturen, ville jeg selv foretrække småkager, med store chokolade stykker, og masser af sukker og fedt i (0.15g lyder som en god dosis til hver småkage, og så et par stykker med til hver, så man ikke løber tør). Synes ikke nødvendigvis det er en god idé at være på tom mave når man indtager det oralt, det skal nok komme, og ellers kan man supplere med en backup joint - mad giver god energi til trippet, og især hvis i skal ud og på eventyr.

_________________
Tilgiv Tilbliv


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 mar 2017 08:53 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2747
Så længe dosis holdes nede har jeg heller ikke andet end gode oplevelser - det er super dejligt og spise en klump smør - tage fiskestangen og gå ned til åen.
Bare nyde livet og naturen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 mar 2017 09:52 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 feb 2016 16:43
Indlæg: 36
Fantastiske gode svar mange tak. Mr. Gone du fik mig sku til at grine da du skrev synet blev hvidt og du gik kold ½ sekund efter du ramte sengen, kan lige se det for mig hehe.

Fritzie jeg regner med vi bare laver guldkakao da det er meget lettere at dosere til, jeg tror sku ikke jeg kan finde ud af at dosere 0.15 i hver cookie så har du en opskrift på sådan en må du gerne smie den.

Fso lyder sku dejligt, jeg regner også med vi skal have nydt naturen så meget som muligt! :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 mar 2017 13:36 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5084
Tænk pebernødder, opløs hashen i smørret eller dele heraf, blandt massen så smørren bliver homogent fordelt. Rul ud i en pølse af ens tykkelse hele vejen, halver pølsen. Nu har du også halveret mængden af hash ud i de to pølser. Halver de pølser og du har 1/4, halver dem igen og du har en 1/8, halver igen 1/16, halver igen og du har 1/32. Så alt efter hvor stor en dej du vil lave kan du gå frem på den måde, og få en nogenlunde ide om hvor meget der er i hver kage.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 mar 2017 13:45 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 feb 2016 16:43
Indlæg: 36
Det var en god idé men jeg tror bare jeg følger opskriften på en magic cookie dough jeg fandt herinde hvor der skal 3g hash i og så kan jeg bare dividere den samlede vægt af dejen til sidst som bliver ca. 780g med 30 så vil hver småkage på 26 gram have 0.1g i hver :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 apr 2017 18:08 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 dec 2014 13:24
Indlæg: 26
Jeg forsøgte mig lidt med hashkage og guldkakao en årgang, bare til hygge i mit eget selvskab. Havde de obligatoriske vilde førstegangstrip grundet dårlig hash og rundhåndet dosering, men da jeg først fik styr på, hvor lidt der skal til når det spises, havde jeg nogle ret lækre trips.

Mit tip til at styre doseringen i selve kagen:

I stedet for at lave én stor kage, lavede jeg bare enkeltportioner med den ønskede mængde hash i, som jeg så bagte i mikrobølgeovnen. Dovenskaben længe leve :lol: Men på denne måde bliver bagetiden også meget kortere, hvilket jeg har hørt skulle bevare effekten. Yderligere har du 100% styr på hvor meget er er i hver portion, og da det tager 2 sek at lave, kan man sagtens også lave til flere.

Opskriften var noget i den her stil:
- 4 spsk mel
- 3 spsk sukker
- Kakao efter temperament
- Lidt vand så konsistensen bliver ligesom kagedej
- En stor smørklat smeltet på panden med dit cannabis of choice opløst i
- En teskefuld bagepulver

Bland det hele sammen i en stor tekop/høj spiseskål. Hvis du vil forkæle dig selv, kan du lige smide en stor skefuld syltetøj i inden du smider det i mikrobølgeovnen og giver kagen 2 minutter eller ind til den er færdig.

Kan kun anbefale at starte med en langt lavere dosis end du tror du kan klare. Et kvart gram hash for et bette menneske som mig med ikke-eksisterende tolerance var fx en kradsbørstig omgang, når man ikke er vant til det lidt mere intense trip man får end ved rygning.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 apr 2017 23:58 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Jeg plejer at føle at jeg bliver brændt i, efter jeg har spist hashkage/guldkakao i høje doser. Jeg bliver ofte så skæv at jeg ligger mig ned, og ca. når jeg halvsover flyver jeg op fordi det føles som om noget brænder et sted i mig. Det fortsætter gerne i et par timer. Det er sket en håndfuld gange nu, til stor morsomhed for mine venner, men har dog ikke indtaget cannabis i en del år nu.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 apr 2017 13:08 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 apr 2017 16:40
Indlæg: 1
Jeg har tidligere haft held med simpelthen bare at smide at par klumper hash på en fryse pizza og lade den bage i ovnen.
Mig og mine venner var i sommerhus og vi havde røget rigtig meget, men da jeg spiste den pizza blev det en helt anden oplevelse, jeg var simpelthen så skæv at jeg følte jeg fløj rundt gennem rummet. Da jeg vågnede morgenen efter var jeg stadig skæv. Rigtig god oplevelse.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 apr 2017 19:40 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 aug 2016 09:02
Indlæg: 91
Min ven og jeg puttede 0,5gr hver i kaffen ved første forsøg. Det resulterede i MEGET dårlig oplevelse og ingen af os kunne styre vores krop og måtte bare ligge og ride det ud. Går det galt, så altid husk du dør ikke ad det ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 maj 2017 00:01 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 maj 2008 19:24
Indlæg: 242
Geografisk sted: Snurrestrup
Jeg indtager primært cannabis oralt.
Det synes at modvirke de angst-agtige træk og følelser, som jeg kan opnå ved hurtig indtagelse af stoffet (læs: rygning.)

Det er lige mig og har aldrig haft én dårlig oplevelse - i modsætning til ved rygning af urten.

Jeg oplever en, nærmest, opioid følelse i kroppen, hvor sindet kører på full power.

0,5-1g (afhængig af kvalitet) i varmt smør og så tilsat kakao eller mælk og så bare ned i løgneren. God fornøjelse.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 maj 2017 16:51 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 dec 2015 12:04
Indlæg: 164
Username skrev:
Jeg indtager primært cannabis oralt.
Det synes at modvirke de angst-agtige træk og følelser, som jeg kan opnå ved hurtig indtagelse af stoffet (læs: rygning.)

Det er lige mig og har aldrig haft én dårlig oplevelse - i modsætning til ved rygning af urten.

Jeg oplever en, nærmest, opioid følelse i kroppen, hvor sindet kører på full power.

0,5-1g (afhængig af kvalitet) i varmt smør og så tilsat kakao eller mælk og så bare ned i løgneren. God fornøjelse.

Jeg er glad at du har god erfaring med at indtage cannabis oralt. Men at foreslå en nybegynder at indtage 0,5-1 g oralt er da ude i hampen. Det vil med stor sandsynlighed resultere i en dårlig oplevelse.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 maj 2017 22:05 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 aug 2016 09:02
Indlæg: 91
Username skrev:
Jeg indtager primært cannabis oralt.
Det synes at modvirke de angst-agtige træk og følelser, som jeg kan opnå ved hurtig indtagelse af stoffet (læs: rygning.)

Det er lige mig og har aldrig haft én dårlig oplevelse - i modsætning til ved rygning af urten.

Jeg oplever en, nærmest, opioid følelse i kroppen, hvor sindet kører på full power.

0,5-1g (afhængig af kvalitet) i varmt smør og så tilsat kakao eller mælk og så bare ned i løgneren. God fornøjelse.


Det er da fuldkommen uforsvarligt at anbefale den dosis!! Ved 0,5gr i en kop kaffe mistede jeg total kontrol over min krop og lå og rystede og lå stille i flere timer. Herefter var jeg SÅ svimmel i over en time at den mindste bevægelse gav ekstrem kvalme.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 maj 2017 18:18 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 maj 2008 19:24
Indlæg: 242
Geografisk sted: Snurrestrup
0,5g pr. dosis oralt indtaget cannabis er slet ikke uhørt for begyndere. Desuden skrev jeg "afhængig af kvalitet". Og for øvrigt er det jo netop ikke opioider, vi har med at gøre. Selvfølgelig kan man få en dårlig oplevelse, men fatale konsekvenser ved overdosering er sgu minimal ifm. cannabis.

Vi er alle forskellige, og ligeså er kvaliteten af cannabis. Start stille og redoser efter et par timer om nødvendigt.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team