Er I nogensinde stødt på det her jamaicanske, brune, sammenpressede pot, der ser nogenlunde sådan her ud?

Det har en helt speciel, karateristisk sød duft - ikke som noget andet cannabis.
Det er pot, der til tider indeholder frø og grene og kommer sammenpresset, og måske er den ikke det, de fleste forbinder med kvalitet.
Men jeg elsker den! Den giver den dejligste, blødeste rus (og røg) som ikke er for voldsom til en som mig, der sjældent ryger og som ikke bryder sig om en alt for voldsom koger. Det er, som om at jeg kan blive ved med at ryge og ryge og blive skævere og skævere, uden at det bliver overvældende.
Sidst jeg stødte på den var i en coffeeshop, hvor den var allernederst på menukortet ved siden af noget thai-stick. De andre produkter stod til at have 20 %+ THC, mens denne var listet til at have 10-12%. Manden bag disken kiggede underligt på mig, da jeg bad om den.
Er det noget, der er er til at opstøve herhjemme uden at skulle på darknet? Jeg vil ikke gå så langt som at spørge, om man kan købe det på Christiania. Men hvis nogen, der bor i Københavnsområdet og har det med at erhverve sin cannabis derinde, for nyligt er stødt på lige præcis denne pot eller lignende, må man da gerne sige til!
Jeg ryger udelukkende pot, da det er det mildeste, jeg kan finde, men jeg er efterhånden lidt træt af den velkendte Samsø-sort.