Hej alle derudeMin kæreste er kommet i en MEGA træls situation. Hun var igang med at tage sige kørekort og manglede kun teori og køreprøven.
Hun kunne ikke komme op til teori, da hendes papirer ikke var kommet tilbage fra politiet endnu. Hun fik så besked fra politiet igår.
Men pga et "tidligere" hash misbrug, som kommunen også har været indblandet i sammen med misbrugs centeret.
Har de bedt hende om at ligge en ren urin prøve aller senest den 18/11-19 og, 6 måneder frem pga af tidligere misbrug.
Hvilket jeg synes er sindssygt... Har selv mistet kørekort 3 år pga hash, men har fået det igen og jeg skal ikke ligge nogle pis prøver.
Problemet er så er hun desværre stadig har det misbrug af hash, hun røg sin sidste joint igår. Hun er total indstillet på at stoppe fra dags dato og det ved jeg også hun gør.
Men er meget nervøs og ked af situation, da hun tror hun ikke kan nå at ligge en ren prøve nu. Hun mister alle de penge hun har brugt på at få det, hvis ikke hun ligger en ren prøve.
Samt hun skal starte forfra med alt.
Mine spørgsmål går på:
Er der nogle muligheder for at hun kan nå at ligge en ren urin prøve, hvis hun er stoppet fra 11/10?
Er der noget man kan gøre for at få hashen hurtigere ud af kroppen?
Hvor lang tid er hashen i ens urin, hvis man har røget hver dag i 2-3 år?
Er der mulighed for at gøre noget inden man skal pisse, så det ikke kan anses som snyd. Om man kan spise, drikke noget?
Jeg ved godt det med de tjekker pH værdien <4-10>
Har endelig bare brug for alle de råd/tips i har derude.
Tak på forhånd.