Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 apr 2024 19:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 30 mar 2024 14:46 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 mar 2024 14:34
Indlæg: 1
Hej gotter, har røget i ca 3 år nu og jeg er rimelig bevidst om hvad jeg laver. De sidste 4 dage har min joints smagt mærkeligt og næsten vammel. Jeg ryger præcis det samme hash/smøger som jeg plejer , men adligevel bliver den næsten hel umulig at ryge. Har været ude og ryge med på andres J’s men det smager af det samme hver gang, vammel, smagsløs og sur. Nogle der ved hva fanden jeg ka gøre please?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 mar 2024 21:35 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5087
Sikker på at det er samme hash? Altså hashen består jo af trikomer fra mange forskellige planter, så der kan sagtens være forholdsvis stor variation fra plade til plads selvom de er fra samme batch. Derudover er der jo en del stempelfusk hvor plader udgiver sig for at være noget andet, ved at få et af de populære stempler på.

Hvis ikke det skyldes noget af overstående, så ville jeg kigge på hvordan hashen bliver opbevaret, hvor store noller det er, og hvor smal jointen rulles. Rulles der for tyndt kan bunden godt komme til at smage surt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 mar 2024 22:26 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2021 12:17
Indlæg: 153
Geografisk sted: Fyen
Babushkadukken skrev:
Hej gotter, har røget i ca 3 år nu og jeg er rimelig bevidst om hvad jeg laver. De sidste 4 dage har min joints smagt mærkeligt og næsten vammel. Jeg ryger præcis det samme hash/smøger som jeg plejer , men adligevel bliver den næsten hel umulig at ryge. Har været ude og ryge med på andres J’s men det smager af det samme hver gang, vammel, smagsløs og sur. Nogle der ved hva fanden jeg ka gøre please?


Du må endelig ikke tage det her på den forkerte måde, men kan være noget så simpelt, som at din krop forsøger at fortælle dig noget. Random historie men min mor kvittede i sin tid cigaretter fordi det bare var begyndt at smage værre og værre indtil hun slet ikke kunne lide smagen længere. Jeg har også mistet lysten til nogle stoffer efter at have taget dem meget, og smagen/lugten giver mig noller.
Det er bare mit bud :mrgreen:

_________________
"...Man in the future will no longer be a creation of nature, or of chance, or of God, but a manufactured product"
-Theodore Kaczynski


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 apr 2024 11:31 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 04 jul 2020 18:45
Indlæg: 7
Har det nogen gange på samme måde, men så ryger jeg bare skunk i en periode, så det som om hashen smager bedre efterfølgende 8)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team