Kl er over 3 og lyset er tændt

(skodkvalitet, jeg ved det, derfor kun 1 billede, nærbillederne blev alt for udtværet til at se noget

)
Men det glædens tid hos mig/os, hende her er nok den sidste af i alt 9stk og næsten 7 års selektion af 2 sorter

Lagt til spiring d.1/10-09 og vokset 2 uger under 8 x 18W groluxrør, så har de vokset 1½mnd i vegge, 7 uger i alt under 600W HPS til ca 20 - 30 planter, også næsten 1½ mnd i blomst, mere præcist 6 uger og 2-4 dage under 600W til max 9 planter.
Den på billedet mangler lige en dag eller to. (hun er langsom

men fotogen, også kom jeg til at tænke på tråden her

)
Så mit mål fra 2003 er på en måde nået, 15 - max 16 uger med minimum 1½ mnd veggetid fra start, så den høstklar er på størrelse med en 4 trins trappestige (min 1.30 m fra jorden, altså uden højden fra en 15 liters potte).. D 1/10-09 er 15 uger og ~4 dage siden..
Hun er min dronning, mit eget kryds af Mothers Finest X California Orange Skunk..
Planten er som ung enormt busket, men hurtigvoksende med tætte klonedygtige indica grene. Den har et kraftigt "sativa-stræk" senere og i den første måned under blomstring, det ses især ved nye blade på sidegrenene som gør planten busket hele dens liv.
Tætsidene orange/lilla/rødebrunfarvede skud med enorm modningshastighed på kun ca 6 uger, med rund og mild smag..
Giver ca 250 G tørret skud pr plante..
Edit: flere billeder og en hel del mere tekst
http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... 17&t=31181