Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 03:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Paris +
til dem der gerne vil dyrke rigtig stealth kan jeg anbefale Lowryder.
den blir højest en ½ meter høj, og jeg har set mange der var lavere.
den kan dyrkes på altan eller have/baghave, selvføgelig også gorilla. :wink:
der går kun 8-9 uger fra såning af frø til høst, derfor kan man nå flere grows i sæsonen.
udbyttet er også derefter, men de er fandme hyggelige og noget røg får man da.
ps der skal nok være en der ikke er Lowryder fan :roll: :wink:

Jim

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Til foråret regner jeg med, at sætte en slat indicadominerede stiklinger ud få udvalgte steder (guerrila) og på den måde slippe for at sortere hanner fra senere hen. Jeg smider nok noget leca eller bark på jordoverfladen, så holder jorden bedre på fugten og jeg slipper for at hente vand så tit.
Stiklingerne vil blive "rooted" og få et par ugers vegetativ vækst indenfor, for at være mere hårdføre ved udplantningen. Det bliver et meget beskedent grow og jeg gør det ikke for røgens skyld, mest for hyggens. Man bliver nemt så skuffet når man dyrker guerilla-style.Men der er laaang tid endnu :( ...

Titel:
Medlem

Geografisk sted: God's blind spot
Nu aner jeg ikke en kæft om hvor jeg er henne i landet på det tidspunkt, men jeg håber jeg har mulighed for at forspirre en hel masse potfrø og finde nogen lækre guerilla spots hvor de ka stå og blive til nogen lækre kællinger i den danske sommersol.

Hvis det kommer til at gå, så kommer der selvfølgelig billeder her på siden. No doubt.

Mvh DH

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Some where in Dk
Der er da alligevel flere der skal til at gro her til sommer end jeg regnede med... :P

Stonez: Kunne vi få lidt mere info om sorter? Er det nogen af dine inde sorter du rykker ud eller..?

Jim M: Jeg må indrømme at jeg har hørt meget dårligt om Lowryder sorten, den skulle vist ikke være specielt potent + dårligt udbytte. Men det er jo tilgengæld skide smart at den autobloomer, og at den er meget lav men meget mere positivt har jeg ikke hørt om den. Hvis man gerne vil have lave planter kan man jo bare binde dem ned, eller toppe/FIM´e dem, eller en kombination af de ting. Med nedbinding bestemmer man 100% hvor store eller lave de skal være, plus at der vist nok bliver udløst et hormon i planten, der gør den mere busket.

Jeg har et lille eksempel:

Billede

Den er ikke ligefrem lille den plante, men et eksempel på hvor buskede de kan blive af nedbinding, den var nærmest en rund kugle på 1½ m i omkreds... :P

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg har tænkt mig at lave en god mark, ved siden af mit hus, jeg har kun nogle frø fra en anden mark men jeg ved ikke helt hvordan de skal blive, nogle der har en guide til en god plantning og hvad man evt kunne gøre får at få en god mark med noget godt ryger :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Paris +
prøv http://www.dcfonline.dk/cf/

Jim

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Some where in Dk
Kan vi ikke gemme spørgsmålene omkring hvordan man dyrker, til en anden tråd? Der er i øvrigt blevet lavet og svaret på en del grow topics omhandlende lige nøjagtig det samme, lige for nylig..! Lad os holde dette topic til at omhandle emnet, nemlig folks grow planer for i år... :wink:

-Fluffy

Titel:
Junior medlem

Den 3. januar 06 fik jeg sået mine spirede frø, og de er nu 5 dm høje, det er mit første grow nogensinde
Jeg har valgt 2 sorter, nemlig Early girl og Hollands hoop... Ikke fordi jeg ved hvor det stammer fra, siden det er første gang, men navnene var gode...
Jeg satser helt sikkert på at tage stiklinger fra en af planterne til den tid.

Jeg glæder mig sådan til at se det første skud!

Håber det bliver et godt grow år i år.. Jeg er klar

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Pigen alene i grow-verden skrev:
Den 3. januar 06 fik jeg sået mine spirede frø, og de er nu 5 dm høje, det er mit første grow nogensinde
Jeg har valgt 2 sorter, nemlig Early girl og Hollands hoop... Ikke fordi jeg ved hvor det stammer fra, siden det er første gang, men navnene var gode...
Jeg satser helt sikkert på at tage stiklinger fra en af planterne til den tid.

Jeg glæder mig sådan til at se det første skud!

Håber det bliver et godt grow år i år.. Jeg er klar

Hej

Godt at høre dine planter vokser!

Må man høre hvordan du dyrker dem, altså fx. udendørs/indendørs(går ud fra at det er indendørs), gødning osv.

Endelig må du jo tage nogle billeder. Det lyder rigtig godt ellers.

Titel:
Medlem

slettet

Senest rettet af deletedusername 16 okt 2013 14:28, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Har et Bubblegum/White widow indegrow igang indenfor.

Guerilla skal stå på Durban Poison X Hindu Kush og formentlig Hollands Hope. Der er forfærdelig længe til maj måned :x

"In many shamanic societies, if you came to a medicine person complaining of being disheartened, dispirited, or depressed, they would ask one of four questions: When did you stop dancing? When did you stop singing? When did you stop being enchanted by stories? When did you stop finding comfort in the sweet territory of silence?"
-Gabrielle Roth

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]