DH skrev:
Synes desuden jeg har set flere eksempler hvor du basher n00bs på en ussel måde, og bare generelt er pisse nedladende.
Fluffy McPooch skrev:
Jeg skal gerne finde beviser på det modsatte, du var meget bedrevidende lige da du kom på boardet, det var først da flere ældre medlemmer sagde til dig at du nok skulle ligge stilen om, at du stoppede med at flame folk.
Iagtagelser hermed bekræftet!
c0ne: Jeg tror aldrig jeg har set DH flamme folk ubegrundet, spille smart eller udvise ekstrem arrogance. (det er muligt min hukommelse svigter mig

).Da du joinede var du til gengæld MEGET hurtig til at føle dig hjemme, for du gik da straks i gang med at sende flames til højre og venstre. Ryger man "etlags-joints" er man en dum newbie osv. (iøvrigt bryder jeg mig slet ikke om udtrykket newbie, slet ikke når vi snakker stoffer/hash, det har en noget negativ klang over sig.)
Anyways, du er sgu sikkert fin nok, det lader til at du bløder lidt op.
blablabla osv. osv.
Man skal ikke kaste med sten når man bor i et glashus.
/edit
Husk på, at der indenfor en bestemt strains også kan være variationer (phenotyper). Har du købt en IBL, bør der ikke være megen variation mellem planternes udseende osv., men ellers er det meget normalt at finde nogle forskellige pheoner i et frøgrow.
/edit efter en joint
Vi kan sgu da egentligt også bare lade være med at bitche , indså jeg lige i min skævert.
Synes man en person poster et lamt spørgsmål, er det nok bedre karma at tie end at bitche..