Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 03:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Some where in Dk
c0ne skrev:
Fluffy McPooch skrev:
FroZt88: Hvad er det lige du tuder over? DH er ikke uhøflig på noget tidspunkt, og hvis han havde været det, havde Morpheus vel brokket sig over det... :wink:

Han brokkede sig også over det.

Synes nu også det er lidt for meget, ligegyldigt hvad folk spørger om er der altid én der skal bashe for hårdt. Giver folk et pisse dårligt billede af jer.

Jeg ved godt at jeg selv er lidt slem til at bashe folk, men det er du også cOne... :wink: Og desuden har DH holdt en meget sober tone, igennem hele dette topic, peg meget gerne ud hvor han har bashet ham? Jeg kan ikke se det nogen steder. Synes der er mange af de nye der forventer at man simpelthen smører deres røv i silke med ens svar, uden at de har søgt hverken her eller på google, that´s not gonna happen boys... :lol:

- Fluffy

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden
Fluffy McPooch skrev:
c0ne skrev:
Fluffy McPooch skrev:
FroZt88: Hvad er det lige du tuder over? DH er ikke uhøflig på noget tidspunkt, og hvis han havde været det, havde Morpheus vel brokket sig over det... :wink:

Han brokkede sig også over det.

Synes nu også det er lidt for meget, ligegyldigt hvad folk spørger om er der altid én der skal bashe for hårdt. Giver folk et pisse dårligt billede af jer.

Jeg ved godt at jeg selv er lidt slem til at bashe folk, men det er du også cOne... :wink: Og desuden har DH holdt en meget sober tone, igennem hele dette topic, peg meget gerne ud hvor han har bashet ham? Jeg kan ikke se det nogen steder. Synes der er mange af de nye der forventer at man simpelthen smører deres røv i silke med ens svar, uden at de har søgt hverken her eller på google, that´s not gonna happen boys... :lol:

- Fluffy

Ja det ved jeg godt. Men jeg gør det kun ved folk der opfører sig totalt tåbeligt.

Ikke når de spørger ud om normale ting.

Gider ikke diskutere det her, vi kan alligevel aldrig blive enige. Der er en fine line, men den er fandme svær at finde.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: God's blind spot
FroZt88 skrev:
Hvor er de 2 bare klamme at hører på!

Sure Narkomaner!!

FroZt88 skrev:
retter sagt DH...

Hvor er det lige dit problem ligger? Lad da være med at kommentere, når du ikke har noget konstruktivt at skrive.

Hvis du har et kompleks med måden jeg svarer på i denne tråd, så burde du tage at skride fra boardet med alle de SURE NARKOMANER (som er MIG)

c0ne: Du starter med at påstå at jeg basher, og da Fluffy beder dig om at eksempler, så siger du at du ikke gider diskutere det? pfft.

Piercer, luk det her topic :roll:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden
DH skrev:
FroZt88 skrev:

Sure Narkomaner!!

FroZt88 skrev:
retter sagt DH...

Hvor er det lige dit problem ligger? Lad da være med at kommentere, når du ikke har noget konstruktivt at skrive.

Hvis du har et kompleks med måden jeg svarer på i denne tråd, så burde du tage at skride fra boardet med alle de SURE NARKOMANER (som er MIG)

c0ne: Du starter med at påstå at jeg basher, og da Fluffy beder dig om at eksempler, så siger du at du ikke gider diskutere det? pfft.

Pfft? Hvor er du dum at høre på.

Okay vil du virkelig gerne have eksemplerne?

Du gør grin med ham:
DH skrev:
HAHA good point!

"Buuhuu mine kim-planter ligner ikke store saftige hunner med kæmpe buds"

Du gør grin med ham igen:
DH skrev:
Jamen kære ven, du skal jo plante dem før du bliver til dejlige frodige cannabis planter - Ellers sker der ikke så meget :P

..

Titel:
Medlem

Geografisk sted: God's blind spot
[Børnehave=DH]

c0ne skrev:

Jeg synes også du er et kæmpe fjols. Så er vi jo dejlig enige.

c0ne skrev:

Du gør grin med ham:
DH skrev:
HAHA good point!

DH skrev:
Jamen kære ven, du skal jo plante dem før du bliver til dejlige frodige cannabis planter - Ellers sker der ikke så meget :P

..

Tag dig sammen mand. Gør ikke grin med nogen, men er svært at holde en clean tone, når folk stiller så underlige spøgsmål. Synes desuden jeg har set flere eksempler hvor du basher n00bs på en ussel måde, og bare generelt er pisse nedladende.

[/Børnehave]

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

c0ne skrev:
DH skrev:
FroZt88 skrev:

Sure Narkomaner!!

FroZt88 skrev:
retter sagt DH...

Du gør grin med ham:
DH skrev:
HAHA good point!

DH skrev:

..

Jeg vil altså mene der er stor forskel på at tage lidt "kærligt" grin med folk, også bashe dem. Jeg tror ikke du har læst nogen af de gamle post her på psychedelia, der kan man snakke om bashing/flaming.
Der var standard svaret hvis det var et "dumt" spørgsmål, som allerede var blevet stillet 100 gange før UTFSE... :!: Tonen er blevet meget mere sober siden dengang. Og du mener selv at de gange hvor du har flamet folk har været berettiget?
Jeg skal gerne finde beviser på det modsatte, du var meget bedrevidende lige da du kom på boardet, det var først da flere ældre medlemmer sagde til dig at du nok skulle ligge stilen om, at du stoppede med at flame folk. Og ja luk dog dette lorte topic... :roll:

-Fluffy

Senest rettet af Fluffy McPooch 26 jan 2006 17:52, rettet i alt 1 gang.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

DH skrev:
Synes desuden jeg har set flere eksempler hvor du basher n00bs på en ussel måde, og bare generelt er pisse nedladende.

Fluffy McPooch skrev:
Jeg skal gerne finde beviser på det modsatte, du var meget bedrevidende lige da du kom på boardet, det var først da flere ældre medlemmer sagde til dig at du nok skulle ligge stilen om, at du stoppede med at flame folk.

Iagtagelser hermed bekræftet!

c0ne: Jeg tror aldrig jeg har set DH flamme folk ubegrundet, spille smart eller udvise ekstrem arrogance. (det er muligt min hukommelse svigter mig ;) ).Da du joinede var du til gengæld MEGET hurtig til at føle dig hjemme, for du gik da straks i gang med at sende flames til højre og venstre. Ryger man "etlags-joints" er man en dum newbie osv. (iøvrigt bryder jeg mig slet ikke om udtrykket newbie, slet ikke når vi snakker stoffer/hash, det har en noget negativ klang over sig.)

Anyways, du er sgu sikkert fin nok, det lader til at du bløder lidt op. ;)

blablabla osv. osv.

Man skal ikke kaste med sten når man bor i et glashus.

/edit

Husk på, at der indenfor en bestemt strains også kan være variationer (phenotyper). Har du købt en IBL, bør der ikke være megen variation mellem planternes udseende osv., men ellers er det meget normalt at finde nogle forskellige pheoner i et frøgrow.

/edit efter en joint

Vi kan sgu da egentligt også bare lade være med at bitche , indså jeg lige i min skævert. :oops:
Synes man en person poster et lamt spørgsmål, er det nok bedre karma at tie end at bitche..

Senest rettet af Henrik Ost 26 jan 2006 19:02, rettet i alt 5 gange.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Paris +
Godt debaten kommer frem.
Den er efter min mening tiltrængt. :!:

Ofte er der en lidt negativ tone i mange af indlæggene. :(
Bare min opfattelse......

On-topic:
Zenseeds har (bla.) K.C. Brains som frøleverandør, et velrenomeret frøfirma.

Jim

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aarhus Omegn
Synes tydeligt man kan mærke om folk har sat sig ind i lortet inden de poster...

sådan som jeg ser det, så HAR Morpheus sat sig ind i det, og han stiller sådan set et reelt spørgsmål.
Nemlig: "Er der nogen der har erfaring med zenseed, og om der kan være variabler i de enkelte sorter... bare dét at man kender zenseed og har bestilt frø der inde fra, får mig til at føle at personen er mere inde i stofet end de frustrerende nye medlemmer der bare skriver:

Hej... Jeg vil gerne plante noget hash, men mine forældre må ikke vide det for jeg er kun 16 år gammel... Det skal være noget godt hash som jeg kan blære mig med overfor mine venner...
Og er der forresten nogle her indefra der kommer fra århus og kan skaffe noget godt hash??? :wink: :wink: :wink:

At Flex så begynder at debatere om hvor vidt han sidder og opdigter sit grow, eller hvad han nu gør, er fandme nederen... DH går så endvidere ind og bruger energi på at (JA!) være nedladende overfor ham og tiltaler ham "lille ven" og jeg ved ikke hvad... synes jeg altså ikke er særlig fedt...

Når der er N00BZ, ROOKIES, SMÅ PUNKS whatever der skriver lorteindlæg som afspejler deres dovenskab og ugidenhed til at sætte sig ind i tingene, så er det da en fryd at se folk nedsable dem så meget at de aldrig har lyst til så meget som at nærme sig et grow-forum igen.
så kan de fandme lære at gå ud og drage sig nogle erfaringer på egen hånd...
Men sådan som jeg ser det, så er dette indlæg IKKE bare et ligegyldigt indlæg, og hvis jeg havde noget konstruktivt at skrive til Morpheus, så havde jeg gjort det...

Bare mine tanker... Mvh. Tue :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tue_Track skrev:
Synes tydeligt man kan mærke om folk har sat sig ind i lortet inden de poster...

sådan som jeg ser det, så HAR Morpheus sat sig ind i det, og han stiller sådan set et reelt spørgsmål.
Nemlig: "Er der nogen der har erfaring med zenseed, og om der kan være variabler i de enkelte sorter... bare dét at man kender zenseed og har bestilt frø der inde fra, får mig til at føle at personen er mere inde i stofet end de frustrerende nye medlemmer der bare skriver:

Hej... Jeg vil gerne plante noget hash, men mine forældre må ikke vide det for jeg er kun 16 år gammel... Det skal være noget godt hash som jeg kan blære mig med overfor mine venner...
Og er der forresten nogle her indefra der kommer fra århus og kan skaffe noget godt hash??? :wink: :wink: :wink:

At Flex så begynder at debatere om hvor vidt han sidder og opdigter sit grow, eller hvad han nu gør, er fandme nederen... DH går så endvidere ind og bruger energi på at (JA!) være nedladende overfor ham og tiltaler ham "lille ven" og jeg ved ikke hvad... synes jeg altså ikke er særlig fedt...

Når der er N00BZ, ROOKIES, SMÅ PUNKS whatever der skriver lorteindlæg som afspejler deres dovenskab og ugidenhed til at sætte sig ind i tingene, så er det da en fryd at se folk nedsable dem så meget at de aldrig har lyst til så meget som at nærme sig et grow-forum igen.
Men sådan som jeg ser det, så er dette indlæg IKKE bare et ligegyldigt indlæg, og hvis jeg havde noget konstruktivt at skrive til Morpheus, så havde jeg gjort det...

Ej nu stopper det altså, mener du med alvor på tastaturet at Morpheus er blevet svinet i dette topic? Den eneste tilsvining som jeg kan se i dette topic, er der hvor DH og cOne bliver lidt personlige over for hinanden. Hvis det DH skrev tidligere er tilsvining, så kunne vi ikke have et eneste topic, uden den ondeste modering.

Tag lige og tag en tudekiks folkens, det er vel for fanden da tilladt at have lidt sjov med hinanden i topics, lad dog vær med at tage tingene så personligt. Der er kultur for at tage gas på hinanden på psychedelia, tag dog bare lige at tage bare et hurtigt kig i "Fuck hvor er jeg blæst", så tror jeg i/du kan se hvad jeg mener, det er et internet forum ffs, not real life... :lol:

-Fluffy

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Nu tager I jer kræft eddeme sammen. Det ligner jo fandeme en dansktime med Lone i 3.! Startspørgsmålet er elendigt formuleret, og bare et minimum af gennemlæsning havde undgået at gøre det så mudret. At manden som starter emnet, ikke er den som sidder og vræler, men andre som føler sig forulempet på hans vegne, gør bare det hele meget værre. Gå ud og dyrk noget hamp på motorvejen!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Lemmy skrev:
Nu tager I jer kræft eddeme sammen. Det ligner jo fandeme en dansktime med Lone i 3.! Startspørgsmålet er elendigt formuleret, og bare et minimum af gennemlæsning havde undgået at gøre det så mudret. At manden som starter emnet, ikke er den som sidder og vræler, men andre som føler sig forulempet på hans vegne, gør bare det hele meget værre. Gå ud og dyrk noget hamp på motorvejen!

HAHA, sådan skal det siges... :twisted:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aarhus Omegn
Fluffy McPooch skrev:
Tue_Track skrev:

Ej nu stopper det altså, mener du med alvor på tastaturet at Morpheus er blevet svinet i dette topic? Den eneste tilsvining som jeg kan se i dette topic, er der hvor DH og cOne bliver lidt personlige over for hinanden. Hvis det DH skrev tidligere er tilsvining, så kunne vi ikke have et eneste topic, uden den ondeste modering.

Tag lige og tag en tudekiks folkens, det er vel for fanden da tilladt at have lidt sjov med hinanden i topics, lad dog vær med at tage tingene så personligt. Der er kultur for at tage gas på hinanden på psychedelia, tag dog bare lige at tage bare et hurtigt kig i "Fuck hvor er jeg blæst", så tror jeg i/du kan se hvad jeg mener, det er et internet forum ffs, not real life... :lol:

-Fluffy

Agree :wink: Nogle gange blir man bar lidt caught up med stemningen...

Men fuck nu det... lad os snakke noget urt-relateret snak 8)

Billede

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]