en plante kan også godt give over 100g, men så er det en temmelig stor plante, de planter jeg dyrker er der ca. 20g topkvalli skunk på, ingen små buds, kun store saftige sataner.
Men jeg tror nu ikke at du skal regne med at der sidder 100g på en af de planter, tror de mener, at det er under optimale forhold, fordi man skal hele tiden huske at, det ca. er 1g på Watt man har, så er det cirka ligemeget, hvor meget en plante kan give, medmindre at man har en 1000watt hps og et topniceskab med mylar, hydrosystem osv. så begynder vi at snakke om 100g skunk på en plante.
Ellers skal man udenfor og se på planter, eventuelt Paddington på DCF, 2.85 meter, den største jeg har set, var osse deromkring, så er der meget skunk på en plante.
Det med at dele rummet i to, du skal købe en plade der kan ligge vandret som en bordplade, så skal du have 4 bordben, vupti, 2 skabe i et, bordpladen er bunden i det ene skab, toppen i det andet.
Det er ikke besværligt, der er aldrig noget der er besværlig, men jeg er osse håndværker, så det nok derfor.
Og hvor mange planter kan man have under en lampe.
Til indendørs dyrkning, skal du bruge mindst 20.000 lumen pr. kvadrat meter. 25-30.000 lumen eller højere er optimalt.
Der er 2 typer lamper der kan opfylde de krav planter stiller til lys ; lysstofrør(cfl) og Højtryks-damplamper ( på engelsk High Intensity Discharge Lamps eller HID ). Højtryks-damplamperne er langt de mest effektive, og kan fås i tre forskellige typer ; High Pressure Sodium (HPS ), Metal Halide (MH) og Mercury Vapour (MV).
Men guiden ville være meget bedre at læse i.
http://www.dcfonline.dk/cf/Sten og Trille