Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 05:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The 3rd Moon from the Left.
Prøv at hør.. nu det 3 gang jeg nævner det for dig.. du skal lave noget som går op i 40!

Ellers ender du med en masse spildplads. 30 er for småt, og 50 er lige i overkanten..

Du vil jo helst ikke have planter der står og skraber op af væggen?

Det vil omvendt også være surt at have 10 eller 20 cm ekstra plads, hvor man bagefter står lidt og ærgre sig over at man ikke lige byggede det bare 10 cm bredere, så man ku have plads til 2 ekstra planter?

så stop med at tænk 75x100 eller 30x80 og sådan noget. :) ..

Enten 40x40 40x80 80x40 80x80 40x160 40x120 80x120 80x160 osv.. højden skal være 160 minimum.. og 200 maximum.. alt afhængigt igen efter hvad man vil have, men eftersom du søger efter jubelglad røg, skal du nok nærmere have 200cm i højden end 160.

Her er en lille tegning som forklare dig hvad jeg mener:

Billede

Og så skal du tænke på at der altså også skal være plads til en kanalventilator i toppen ved siden af, eller sammen med dit kulfilter, og der skal altså også være plads i gulvhøjde til en bordblæser, så de kan få vind og motion, så de kan blive tykke og klar til at holde noget vægt!

Vind = Motion = større skud = glad dyrker!

Louiam skrev:
Ps super fedt med grow kalender du har lavet, ærgeligt med tidlig høst !

Ja men jeg er jo heldigvis igang igen, som du kan se.. har bare valgt ikke at lave en growlog den her gang, da det er en strain som hedder DragonHaze, og den har jeg allerede lavet en log over 1 gang herinde.. tror dog egentligt den blev slettet igen, men det nu også ligemeget :)

Det en super god strain, og den blev solgt sidste år.. jeg var hurtigt ude, og prøvede den af, og inden jeg fik set mig om, var den ude af salg igen. :(

Blev lettere irriteret, og spurgte pænt om hvorfor de ikke solgte den mere, og vupti.. så fik jeg smidt 30 frø i nakken, og fik at vide at jeg skulle sende nogle frø retur, hvis jeg valgte at avle videre på dem. :P

Er ikke nået dertil endnu, men der er også 25 frø tilbage.. sååh.. har et par år at løbe på endnu :)

Har tilgengæld lige sået 4 nye Fruit Spirit fra Royal Queen Seeds, som så står inde ved side af Dragonhazene som allerede er i blomst.. og de får så bare 12/12 direkte fra start, så de bliver ikke nær så store som mine dragon hazes, da de har vegget i lidt over en måned før de blev sat i blomst, men tilgengæl blir de nogle små kompakte sataner.. :)

Og så smager de af frugt! :D

Dragonhaze smager af citron..

Junior medlem

Perfekt, mange tak for hjælpen.
En ægte guttermand!

Lyder lækkert med lemon røg, glæder mig til at se nogle billeder!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]