Man kan bruge alt muligt og umuligt som gødning.
Kan bedst li ikke at gøre tingene sværer end de er og gør som regel tingene på den medst simple og effektive måde.
Der er ingen facitliste i cannabisdyrkning - det fleste øvede har deres egen metode.
For at vende tilbage til gødningen, så skal det blandes i jorden.
Bedst er det hvis det komposteres først.
Har gjordt det til vane, at være godt pissetrængende når jeg er ude ved mine spots.
Ok gødning og bilder mig selv ind, at lugten holder hjortene væk.
Tja, jeg vil nu mene at tilføre man mikroorganismer og plantehormoner som der er i alg a mic og tangmel gør man også det hele meget nemmere for en selv da planten bliver meget mere resistent over for sygdomme mm , men geo hvordan kan du erklare din metoe bedst og nemmest

? wtf
husk nu på... at gutten her dyrker indefor. gødningen skal nødvendigvis ikke blandes i jorden som sådan - den kan også hældes i hvilket indedørs (og uddendørs for den sags skyld) er en fordel hvis man mere "proffesionelt" vil gøde sine planter og selv justere dose, desuden er pis ikke særlig god gødning for dine planter (prøv at læs op på det - det er diskuteret jævnt på nettet om menneske urin er godt for cannabis) ej heller det lækreste men det kan jo diskuteres

husk nu at uddendørs dyrkning og indedørs dyrkning er der en del forskel på, forvir nu ikke gutten mere end hvad godt er

efter min mening er det nemmeste og mindst ulækre mht indedørs dyrkning helt klart noget admindeligt gødning som biobizz vegge og bloom. jeg vil ikke anbefale dig at blande hønsemøg eller tis i dine 10 liters potter i hvert fald

haha