Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 maj 2025 22:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg dyrket noget pot for lidt tid siden, nu er mine små stiklinge kommet op af jorden. De ser dog ikke ud helt som jeg havde forventet.

http://www.shivan.dk/h1.jpg
http://www.shivan.dk/h2.jpg

Er bladene rigtige osv?

En anden ting der bekymrer mig lidt er at stænglerne på nogen af de andre er meget meget lange. Er det fordi der ikke er nok lys og de strækker sig efter lyset?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Det er ikke hash i hvertfald.

Det ligner dog en cannabis frø plante.. :P

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
regnede du med der bare voksede plader hash op af jorden? :P

Ej... det er Cannabis sativa du har der

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Shivan skrev:
En anden ting der bekymrer mig lidt er at stænglerne på nogen af de andre er meget meget lange. Er det fordi der ikke er nok lys og de strækker sig efter lyset?

Jeg har selv lavet et lille prøvegrow med nogle frø og mine stængler er også blevet meget lange, hvilket ganske enkelt er fordi at de strækker sig efter lyset som du siger.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Ashoka skrev:
Det er ikke hash i hvertfald.

:lol: :lol: :lol: er det ikke..

ej dine små "babyer" er fine ser det ud til.. Stilken vil starte med at vokse. derefter vil skuddet springe ud fra midten.. kan sige at du ikke ser flere af de runde blade der uden "takker" på "planterne." tror måske at det var dem der bekymrede dig lidt.. det er kun "bundblade".. Havde stor succes sidste år med at starte indendørrs indtil de var ca. en halv meter.. derefter plantede jeg de to styks forsøgsdyr ud.. Det blev de største på "marken", og den ene var næsten helt lilla.. mener bare at vil du have dem helt store så plant dem ud :idea: . men den tid sorg.

Titel:
Junior medlem

Jaja.. selvfølgelig er det ikke hash. Hash canabis... det er det samme. Man kan ihvertfald lave hash ud af det.

Tak for repliesne... de skal nok blive gode...

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Jeg vil lige indskyde at du ikke bør plante dem ud før der ikke længere er nattefrost. God fornøjelse med dit grow! :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
:lol: er du nu os helt sikker på at, det er det samme mester.. ja godt vi lige fik det med.. du skal selvfølgelig plante dem ud helt efter sommerens forløb.. det er op til vejret.. men i starten af Juni tror jeg godt du kan gøre det i år.. Husk et læhegn. evt buske eller noget.. solsikke vokser i samme takt som hamp gør, så plant et par solsikke og pas/plant dem som du passer dine hampplanter. At bruge solsikke til læhegn er et okay trick :idea: da de ikke dækker dine planter til og skykker for dine hampplanter. da du jo har sået hampen vil de altid være et stykke større, men solsikkene vil stadig dække for hård vind mod stilken.. oftest den som tager mest skade af vind... :arrow: held og lykke ja

Titel: Cannabis
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Rumhullet
Udplantning kan ske fra midten af April, hvis vejret tillader det, officielt fra Maj måned af, men de kan sættes ud før, hvis bare natten ikke er for kold, er et drivhus muligt, så er det det bedste i begyndelsen udenfor....

MoS:mrgreen:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]