Gun skrev:
hvis man planter skunkfrø udendørs får man jo bare pot
Nix, om det er skunk har egentlig ikke noget at gøre med om det er groet indendørs eller udendørs - dog er der mange planter der enten kræver enten en god sommer eller et drivhus + god jord, så det er ofte lettest/bedst at gro dem indendørs under kunstigt lys.
Skunk er betegnelsen for pot/mariuana der igennem mange år er blevet finavlet (hovedsageligt i Holland ville jeg mene) så man idag står med en meget kraftig cannabis-sort.
Hvilken form for skunk det er afhænger så igen af hvilke cannabisplanter den er blevet fremavlet fra, og hvordan sativa/indica-forholdet er.
Jeg har selv groet Northern Lights i et drivhus da jeg boede hos mine forældre, det er fantastisk at gro skunk ... det fik mig til at stå 15 minutter tidlige op om morgenen fordi jeg skulle ud og kæle for mine planter og se hvor meget de havde groet og jeg endte med en dejlig, velsmagende og utrolig hårdtslående høst.
Året efter hvor jeg prøvede igen endte jeg dog med 5 hanplanter og måtte droppe projektet... Er du gal jeg var skuffet!
Mvh Jonas!