Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 16:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Hej dyrkere!

Min fætters kat har dyrket et par små prydsplanter, og ville høre om denne er høstklar? Vi tror den er rimeligt klar til at blive fældet, men ville lige høre hvad I siger... 8)

Billede

Go' ryger til alle...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Du kan hilse din fætters kat og sige at den satme er blevet pæn! Den må måske godt få en lille tand mere, især nu hvor vejret er godt den næste uges tid. Men hvis katten høster den nu bliver rusen nok mere psykedelisk end stenet.

Tillykke til katten.

ses,
Ash

Edit: Post katificeret.

Titel:
Ja det er helt sikkert en rigtig flot og frosty top på billedet, jeg vil nok give den lidt mere og lade den modne færdig da den tydeligt godt kan stå en del længere.

Nu ved jeg ikke om det er indendørs eller udendørs, men et eller andet siger mig den nok står indenfor eller i drivhus. Ellers har du fundet dig en meget lækker og klimatiseret sort, der helt sikkert vil være værd at dyrke og avle videre på i DK.

Som Ashoka skriver vil det påvirke den måde dit røg kommer til at virke, høster man for tidlig får man en mere høj kort skævert, der ikke vare særlig længe men tilgengæl heler ikke pasificere dig. Er man til den mere tunge kraftige skævert der vare længe, bør man vente til over 50% af thrichomerne er flevet mørke (Rav farvet /amber)

Hvad er der brugt af gødnig, tid, lys osv?

MVH
Piercer :twisted:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: God's blind spot
Rigtig dejlige plante - ville være lækkert hvis din fætters kat kunne komme med lidt info om den. Strain, indoor/outdoor osv. :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Mange tak for svarene allesammen. Den for lov at stå lidt længere og modne.

Det skal lige siges at den faktisk er lidt underudviklet og ret lille, og ser meget bedre ud på billedet end i virkeligheden! :)

Strain ved jeg ikke præcis... det var et skunk-frø fra DCF's frøbank, fik dem sendt for 2-3 år siden, tror jeg, dengang skunk-frø stadig var gratis derfra. Mener de var til indoor.

Den står udenfor (i potte, mod syd-vest) og er stort set ikke blevet passet, vandet nogle få gange og gødet en gang med noget almindeligt potteplantegødning. Og desværre sået ret sent (direkte i potten), kan ikke huske præcist hvornår, men vist sent i maj eller sådan noget.

Skal prøve at huske at tage nogle billeder lige før høst! :wink:

(edit: indsæt selv "kat")

Titel:
Medlem

jeg ville høste nu mens den er dejlig med hvide hår, men ok, jeg er også mere til "høj"en og det psychedeliske som Ashoka skriver.

men gør op med dig selv, som pircer siger, om du vil have en plante der dræber dig og gør dig stenet, eller en plante det gør dig fårked og glad, om dog i kort tid.....

god ryger og hygge
ob

Titel:
Medlem

funk_of_the_punk skrev:
jeg ville høste nu mens den er dejlig med hvide hår, men ok, jeg er også mere til "høj"en og det psychedeliske som Ashoka skriver.

men gør op med dig selv, som pircer siger, om du vil have en plante der dræber dig og gør dig stenet, eller en plante det gør dig fårked og glad, om dog i kort tid.....

god ryger og hygge
ob

Synes nu ikke du burde beskrive den tunge rus som noget dårligt. Nogen holder meget af indica rusen med alt hvad den indebærer af tung eufori, tankemylder osv.

//DH

Titel:
Medlem

det var ikke ment negativt... sorry folks hvis den var for negativt ladet... det kan være rigtig nice med en tung indica.... men oftest synes _jeg_ bare at man bliver for stenet og den er for associal... men til stress medecin, søvnhjælper, filmforstærker og mange andre ting er den god......

personligt er jeg mest til en sativa som jeg vidst også har klargjort i mit sidste indlæg

hygge
ob

Titel:
Medlem

funk_of_the_punk skrev:
det var ikke ment negativt... sorry folks hvis den var for negativt ladet... det kan være rigtig nice med en tung indica.... men oftest synes _jeg_ bare at man bliver for stenet og den er for associal... men til stress medecin, søvnhjælper, filmforstærker og mange andre ting er den god......

personligt er jeg mest til en sativa som jeg vidst også har klargjort i mit sidste indlæg

hygge
ob

Der er sgu ikke noget der :)

Sativa er også dejligt. Er ikke noget bedre end sådan et uplifting halv-psykedelisk sativa high hvor man bliver fjollet ;)

//DH

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]