Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 06:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aarhus Omegn
Da jeg idag havde fri fra skole (og dermed frit spil i huset :wink:) benyttet jeg tiden til at få lavet en klump Tjald...

Jeg forestillede mig at lave noget ryst og noget nol, og blande det sammen...

Jeg tog et gammelt Miracle-Whip glas, proppede nogle topskud(ca.7g som havde tøret en uges tid) i, som jeg klippede i lidt mindre stykker, i og smed den derefter i fryseren i en halv time.

Så kørte jeg ned i det lokale supermarked, og købte et par nylonstrømper og en Ronson lightergas... Ikke et køb som kassedamerne møder tit; kunne jeg se på den lille trunte der tætbarberede mit køb med øjnene fra jeg lagde varerne op på båndet til jeg tog dem derfra igen 8)

Da jeg kom hjem igen tog jeg glasset ud af fryseren (der på dette tidspunkt havde ligge der inde i 30min.) og puttede nylonstrømpen over glasset, så det fungerer som en si, og rystede den i stærke onani-bevægelser, så krystallerne ryger ud gennem nylon-strømpen... Jeg valgte at ryste det ud på en glasplade, og lagde den i fryseren en halv time igen, og gjorde det hele en gang til.

Der bredte sig et kanel-lignende pulver ud over det hele, og nogle gange kom der de der brune tråde der sidder på skudene med ud... Jeg skrabede det lige sammen med en kort, og lod det så ligge, og gik så videre med nolen...

Jeg tog en termokande, da den kan modstå rimelig meget kulde, og fyldt den med ca. 10g studs og mindre topskud, som også havde tøret en uges tid.
Så tømte jeg lightergassen ned i termokanden, skruede låget på, og lod den trække i 5min. Derefter hældte jeg det lightergas der var i termokanden ned i en lille skål, som jeg så stillede ned i en stor skål med varmt vand.
der dannede sig en masse bundfald, og jeg fik det med besværskrabet op med en kniv...
Så blandede jeg nolet med rystet, og lagde det i pres inder min sofa i 10minutters tid... det endte med at jeg fik ca. 1½g ud af det.
klokken blev 6, og drengene mødtes for at inspicere det nye produkt.

Jeg fyldte ca 0.7g i pinden, og vi var 4 der røg på den, og alle fire blev sendt til galaxerne :twisted: vi blev så wasted af det :roll: ... En ekstrem hårdslående skævert, men hvor man sjovt nok stadig kunne holde fokus 8)

Når men synes bar i skulle gøres bekendte med hvilken teknik jeg har benyttet, og kan stå inde for. Dette er en yderst tilfredsstillende metode, og den jeg vil benytte mig af i fremtidige projekter.

ohh.. and by the way: Nogle der har en god teknin til at få mest muligt nol med op af skålen? DET er fandme en kælling :evil:

Peace //Track//

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aarhus Omegn
glemte lige at skrive at hvis der var nogle der evt. havde nogle forbedringer, så er de mere end velkomne til at tilføje dem :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]