Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 08 maj 2025 07:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 8 indlæg ] 

Er der stemning for et Advanced Cannabis forum evt. med FAQ stiky's
Afstemning sluttede 04 feb 2006 14:07
Ja det vil da være en fed ting 69%  69%  [ 20 ]
Nej som begynder/grower har jeg ikke brug for at få delt tingne op 17%  17%  [ 5 ]
Jeg dyrker ikke og er lige glad, gør hvad det passer jer. 14%  14%  [ 4 ]
Afgivne stemmer : 29
Forfatter besked
Jeg har tænkt lidt på om vi evt. skulde lave et advanced Dyrknings forum, med henblik på debat og forklaringer på mere advanceret ting ved dyrkning.

Ting som Gødning, Ph og kemien bag det hele. Ting der IMO ville være nice at få væk fra den mere generele og knapt så nørdede dyrknings forum, men også et sted hvor nye kan gå ind og læse hvad erfarne folk har at dele ud. Har man et "nyt" eksperiment du vil vise eller høre andres menig/erfaringer, der ikke lige er alm dyrknings relateret.

Er der stemning for at få sorteret og få delt begyndere og growers lidt op?
Alle er selvfølig velkommen, men så er der et sted for alle og dine erfaringer forsvinder ikke imellem begynder tråde.

Jeg syndes der er en "slem" tendens til bare at sende folk over på et andet forum, selvfølig er der mange ting der allerede er forklaret til hudløshed og CF's guide er et godt sted at starte. Det kunne være fedt at få lavet nogle sticky tråde med svar på FAQ, da der helt sikkert er folk her der allerede kan og ved hvordan man dyrker nice weed.

MVH
Piercer

Senest rettet af Piercer2 10 mar 2006 11:04, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden
Jeg synes det ville være fint nok. Og det ville da nok også være ret populært. Lyder som en smart ide. :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Lyder som en god idé

Og vi kan da ikke få for få cannabis relaterede forums med dyrkning...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Some where in Dk
Det lyder som en rigtig gode idé Piercer, jeg må sige at jeg har savnet noget mere cannabis relateret her Psychedelia. Kan da ikke være rigtigt at alle bare tager knark i lange baner, og ikke interreserer sig for cannabis dyrkningens ædle kunst... :P

-Fluffy

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Ideen er god, men jeg tvivler på at der er nok seriøse dyrkere på psychedelia til at der vil komme noget brugbart ud af det.
Men det er da værd at prøve.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Tænker på om det ikke var en idé at smide efterbehandling ind under emnet? Det er jo også mange muligheder for at eksperimentere.

Titel:
Det ser jo ud som om de fleste er klar på noget mere advanced Cannabis, det er nice at se jeg ikke er den eneste.

Vil lige lade folk få lov til at komme til ord og få sagt hvad de har at sige, der er nogle der har lidt skepsis og det er forståeligt nok, men jeg ved 100% at der er en del Psy brugere der dyrker og virkelig ved hvad det handler om.

Spørsmålet er bare om at få dem ud af hullerne og så droppe alle de henvisninger til alle mulige andre sider, jeg er selv en del af flere andre forumer men der er en fælles tendens med de sider er Reklamer og frø banker m.m.

Psychedelia har altid være 100% profit fri og baseret på at dele erfaringer og give informationer til folk, der måtte ønske at blive kloge på et eller andet spændne emne. Jeg har selv haft meget travelt på den internationale scene, men har da kigget lidt forbi her fra tid til anden og må nok sige der er en kedelig tendens til bare at sende folk over på en anden side. Det kan vi sku gøre bedre end bare at give dem et link ti CF's guide, så jeg og forhåbenlig ikke kun mig vil begynde at lede efter ældre matriale i cannabis forumet som kunne bruges til at lave noget FAQ udfra.

Men det er også noget der løbne må blive bygget op, der kommer jo også den nye "wiki" som en top nice feature på siden snart. Så når vi aligvel er igang med at give Psy en større tur, hvor der også bliver mulighed for SSL connection til forumet.

MVH
Piercer :twisted:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Jeg er med. Jeg har længet leget med ideen om at lave nogle stickys..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]