Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 08 maj 2025 23:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hey, overvejer at starte mit eget lille indegrow op i min lejlighed. Lowryderen virker til at være en fin begynderplante, så ville høre om der var nogen der kender et sted hvor man kan købe et lille (billigt) growkit med alt hvad man behøver, da jeg er ret ny inden for feltet.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Du kan købe "startsæt" hos danske forhandlere, men det er lige så nemt og sikkert billigere, at finde delene selv.

Potter, muld, plantegødning og leca købes evt. i Bauhaus eller lignende forretning.
1 stk. sparepære, 105-200w, kan købes i flere danske webshops. Køb også et aktivt kulfilter her, medmindre stanken fra dine planter ikke er et problem.
Alternativt til sparepæren, kan du købe lysstofrør inkl. armatur til omkring 80 kr. stykket.
I byggemarkeder har de baderumsventilatorer fra 70 kr. og opefter.

Kør evt. ét grow med sparepæren. Beslutter du dig at dyrke noget ordentligt skunk fremfor lr, kan du bruge sparepæren som belysning til moderplanter og købe en HPS til blomstring.

Titel:
Medlem

Stonez skrev:
Du kan købe "startsæt" hos danske forhandlere, men det er lige så nemt og sikkert billigere, at finde delene selv.

Potter, muld, plantegødning og leca købes evt. i Bauhaus eller lignende forretning.
1 stk. sparepære, 105-200w, kan købes i flere danske webshops. Køb også et aktivt kulfilter her, medmindre stanken fra dine planter ikke er et problem.
Alternativt til sparepæren, kan du købe lysstofrør inkl. armatur til omkring 80 kr. stykket.
I byggemarkeder har de baderumsventilatorer fra 70 kr. og opefter.

Kør evt. ét grow med sparepæren. Beslutter du dig at dyrke noget ordentligt skunk fremfor lr, kan du bruge sparepæren som belysning til moderplanter og købe en HPS til blomstring.

Tak for info, ville det være lovligt med en PM med links til en shop med et growkit? :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ude i Hampen
du kan købe dem i england der er kan du få Envirolite billigt !
Envirolite er en cfl pære og kan gå meget tæt på dine planter.
jeg gav 250 .-
også har fundet dem efter følgende helt ned til 165 .- for den rød og 195 for den blå spectrum du kan dog vælge at købe maxgow her hjemme med begge spectre i søg evt på rygegrej på google og maker sider fra danmark.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Bearclaw: Hvad måtte du give i fragt og hvad der ellers kunne være af omkostninger ved forsendelsen?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ude i Hampen
@ stonez
jeg kan ikke huske hvad fragten var på men jeg kan sige så meget at der gik højst 3 dage så havde jeg mine vare og i anden omgang hvor jeg bestilte salvia gik der også kun 2 dage og så var der en sedel med at jeg ikke kunne få alt jeg havde bestilt det blev efter sendt ugen efter så top service.

Titel:
Medlem

Citat:
500kr for et aktivt kulstof filter!?

Blah!

Hvad hedder de nu de der ting hvor man kan købe random militjær gear?

Overskudslager eller sådan noget.

Den slags steder kan du få gasmaske kulstof filtre til en 50'er.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]