Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 31 jul 2025 00:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: kirke hyllinge
Hey er der nogen der har goe erfaringer med at dyrke indendørs kun med en 400w lampe. dvs uden og bygge et skab/telt med udluftning mv. min plan er og prøve og dyrke på badeværelset der er gulvvarme og plads til 6 planter

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du kan sagtens dyrke cannabis i dit badeværelse, det eneste er bare at de skal have noget udluftning og samtidig ville det være en god ide med noget vind mod planterne (blæser) og så skal de jo have deres 6 timers søvn i vegge og 12 i blomst..

har dog ingen erfaringer, men skulle ikke være noget problem andet end jeg kan forestille mig en 400w er ret så irriterende at skulle børste tænder sammen med en mandag morgen.. :>

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Jeg må indrømme, at jeg har prøvet det.. Udover det Lalandia nævnte, giver det også en irriteret kæreste.. ;)

Titel:
Junior medlem

jeg vil tænde lyset om morgenen inden jeg smutter på job der er det stadig mørkt det næste lange stykke tid og så slukker jeg når det er sengetid ca 16 timers lys jeg har læst at 18 timer er det bedste og at det skal være samme tid hver dag. vi blevet lidt ueninge om planterne vil blive forstyret hvis man skal på wcet :oops: af den ene eller anden grund og tænder det alm. lys kan det være et problem der skal tages højde for?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Du kan måske hænge noget sort/hvid plastik fra loftet, der vil kunne beskytte planterne mod lyset.
Korte toiletbesøg, gav dog ikke mig problemer. Jeg vil dog lige nævne, at det bestemt ikke er optimale dyrkningsforhold, da dyrkning i et helt rum fremfor et skab ikke ligefrem gør det nemmere at styre stanken fra planterne.

Titel:
Junior medlem

da det er første gang vi dyrker mener vi i vores uvidenhed at dufter fra bisserne måske er til at leve med da det kun er i et rum hvor vi trods alt ikke er i længere tid hvem ved det kan jo være man fristes til at lade døren stå på klem så hyggen kan brede sig til hele huset :roll:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Danmark.
Jeg tror nu mere at Stonez snakker om stealth, men det er jo ens eget valg.

Held og lykke med det.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Stanken af planterne vil desværre ikke nøjes med at brede sig til resten af huset, men vil fortsætte udenfor, så det kan desværre være ret afslørende. Et aktivt kulfilter kan dog fås for små 400 kr.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Østjylland
Hey.

Problemet med ikke at kunne lukke helt af for planterne, vil blive noget bøvl når du kommer til at skulle blomstre. For at undgå herma problemer, revegge og den slags ubehagligheder skal de 12 timers mørke ikke spoleres af en tissetår. Planter føler faktisk en døgnrytme. En timer er IMO nødvendigt for at dyrke skunk.
Har du overvejet et cfl grow, der kan gemmes væk i et 60x60 skab fra silvan?

mvh

Titel:
Junior medlem

hvordan er det lige man sætter et billed ind sammen med teksten? har fået handlet ind idag og ville lige poste et billed af mit hjørne på badeværelset der skal bruges til mine bisser og vokse i Billede

Senest rettet af killbob 09 nov 2006 17:44, rettet i alt 2 gange.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hvis du uploader billedet til et sted, skal du bare skrive den direkte URL/adresse mellem de to img'er.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Hvis du har økonomien til det, vil det nok være en god idé at investere i et growtent. Find en forhandler via google, de danske er ret dyre.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lidt uden for fredericia
Stonez skrev:
Hvis du har økonomien til det, vil det nok være en god idé at investere i et growtent. Find en forhandler via google, de danske er ret dyre.

Jeg har rodet lidt rundt på dev. hjemme sider og tjekket priser,
men hvis man køber i udlandet er der vel ikke meget at spare i forhold til dk, der kommer jo fragt og den slags skidt, eller er der noget at spare???

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Jeg har i hvert fald set dem til 1000kr under dansk pris.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Der er meget at spare ved at købe udenlandsk, men sørg for at få det hele med når du bestiller, istedet for at skulle lave flere ordre fordi man havde glemt det ene og det andet i en kæmpe røgsky!! :joint:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Out in the perimeter with no stars
1: hold dig fra at dyrke på badeværelset.
2: byg dig et skab, sig fuck til HPS og HiD og de andre highpower lamper
3: Hold dig til cfl
4: lad være med at tro det ikke lugter meget.

1: Det med at dyrke på badeværelset, det holder bare ikke, der er mange faktorer der spiller ind. Luftfugtighed, Lys/døgnrytme, herma'er, Lugten.

2: At bygge sit eget skab er så simpelt, for det første kræver det ikke mange materialer, det kræver en væg, en rulledør og noget træ. Tricket er at bygge det op ad en væg i et hjørne, så skal man kun bygge den ene side. Rulledøren er lige til at sætte i. SLAM, der var et skab. Grunden til at jeg bygger i et hjørne er, man så kan bruge sin stiksav til at save hul i væggen med, og vupti, har man ventilation.
Dog kræver det nogle flere ting at lave et brugbartskab, blæser og materialer (jemogfix). Lamper, tilbehør til disse + kulfilter (http://www.ruab.com).
Og det er kun ruab.com der har ordentlige cfl lamper, de tyske MAXgrow, man kan dyrke tomater og agurker med de svin, de virker, bruger dem selv. Mht. gødning ville jeg foreslå BioGreen´s 6 komponentsgødning, aldrig har jeg smagt så god skunk#1.

3: Hold dig til CFL lamper, der er ingen brandfare, ingen regler med minimum 30cm fra lamperne, lavt strømforbrug. Det eneste minus ved cfl er at udbyttet ikke er så stort, det er noget under 1g pr Watt, men hvis man har brug for mere end 120g skunk hver 12 uge, så har man jo enten et problem med sit forbrug eller osse er man en latterlig pusher.
Begge ting er noget pis.

4: LUGTEN, jeg bor på landet, ikke helt på landet, men tæt på, og mine planter kan man på en varm og fugtig dag lugte ca. 100 meter væk udenfor, indenfor, hvor jeg osse har planter, stinker der generelt hele tiden, men jeg bruger heller ikke aktiv kulfilter, hvilket også er lidt svært, når det er udenfor ikke :roll:.

Håber at det hjalp jer lidt. ellers er du velkommen til at sende mig en PM, dog vil jeg tilråde dig at læse denne guide http://www.dcfonline.dk/cf/
og hvis du rigtig brænder for hampen, så skal du tage at få dig et handle på DCF.

Ses der.

Undskylder mange gange hvis det var forkert af mig, at nævne et andet board.
- Elven Raver

Ingen forhandlerlinks,
mvh mod.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Flot tone du holder, Tele-Tons.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Mange tak, men det står jo på forsiden, det med at holde en ordentlig tone. Så det må man jo hellere overholde, desuden er jeg vant til, at folk snakker i god tone, underligt at skulle holde op med det, bare fordi man er på internettet.

Men var det ikke offtopic det der?

Og der var jeg vist dobbelmoralsk.

Sten og Trille

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Okay tele, jeg tror at det er dig der har et problem med dit forbrug eller osse er du en latterlig pusher.
Begge ting er noget pis. :/

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Ok, undskyld hvad jeg har sagt, men hvorhenne er det et problem?

Sten og Trille

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]