1: hold dig fra at dyrke på badeværelset.
2: byg dig et skab, sig fuck til HPS og HiD og de andre highpower lamper
3: Hold dig til cfl
4: lad være med at tro det ikke lugter meget.
1: Det med at dyrke på badeværelset, det holder bare ikke, der er mange faktorer der spiller ind. Luftfugtighed, Lys/døgnrytme, herma'er, Lugten.
2: At bygge sit eget skab er så simpelt, for det første kræver det ikke mange materialer, det kræver en væg, en rulledør og noget træ. Tricket er at bygge det op ad en væg i et hjørne, så skal man kun bygge den ene side. Rulledøren er lige til at sætte i. SLAM, der var et skab. Grunden til at jeg bygger i et hjørne er, man så kan bruge sin stiksav til at save hul i væggen med, og vupti, har man ventilation.
Dog kræver det nogle flere ting at lave et brugbartskab, blæser og materialer (jemogfix). Lamper, tilbehør til disse + kulfilter (
http://www.ruab.com).
Og det er kun ruab.com der har ordentlige cfl lamper, de tyske MAXgrow, man kan dyrke tomater og agurker med de svin, de virker, bruger dem selv. Mht. gødning ville jeg foreslå BioGreen´s 6 komponentsgødning, aldrig har jeg smagt så god skunk#1.
3: Hold dig til CFL lamper, der er ingen brandfare, ingen regler med minimum 30cm fra lamperne, lavt strømforbrug. Det eneste minus ved cfl er at udbyttet ikke er så stort, det er noget under 1g pr Watt, men hvis man har brug for mere end 120g skunk hver 12 uge, så har man jo enten et problem med sit forbrug eller osse er man en latterlig pusher.
Begge ting er noget pis.
4: LUGTEN, jeg bor på landet, ikke helt på landet, men tæt på, og mine planter kan man på en varm og fugtig dag lugte ca. 100 meter væk udenfor, indenfor, hvor jeg osse har planter, stinker der generelt hele tiden, men jeg bruger heller ikke aktiv kulfilter, hvilket også er lidt svært, når det er udenfor ikke

.
Håber at det hjalp jer lidt. ellers er du velkommen til at sende mig en PM, dog vil jeg tilråde dig at læse denne guide
http://www.dcfonline.dk/cf/og hvis du rigtig brænder for hampen, så skal du tage at få dig et handle på DCF.
Ses der.
Undskylder mange gange hvis det var forkert af mig, at nævne et andet board.
- Elven Raver
Ingen forhandlerlinks,
mvh mod.