Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 apr 2024 20:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 441 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 23  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 17 sep 2007 21:47 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 09 feb 2004 21:52
Indlæg: 237
Min første høst:
Billede


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 30 sep 2007 00:27 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 14 okt 2006 14:35
Indlæg: 175
Nedern, Psylvester, nedern.. Men så har du lært at aldrig stille den højere end der sker andet end den bare vælter mere eller mindre blødt på siden. På den igen! Hvis det skulle ske igen, så husk at vand den rigeligt, når det nye jord er tilsat.

Ikke for at træde i det, men her er et par piger som kender én jeg kender:

HKxBG (Hindu Kush x Bubblegum)
Billede

Samme...
Billede

Samme...
Billede

HKxBG. BG træk; sort-lilla farver, lidt lækker...
Billede

Ukendt, som har fået for lidt N, ser det ud til, eller Mg...
Billede


Senest rettet af Kong_Koger 10 okt 2007 06:39, rettet i alt 2 gange.

Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 30 sep 2007 21:05 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 nov 2004 23:33
Indlæg: 90
Geografisk sted: DK - Kolding
Billede
Billede


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 07 okt 2007 23:30 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 14 okt 2006 14:35
Indlæg: 175
Smukke piger, drenge. Og piger...


Senest rettet af Kong_Koger 10 okt 2007 06:35, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 09 okt 2007 22:17 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 05 jan 2007 13:26
Indlæg: 10
5 X Indian Skunk

Billede
:D


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 24 okt 2007 22:21 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 mar 2007 10:24
Indlæg: 576
Mit første lille hobby grow = 4 LR i blomst under en 200 w CFL
De er sku søde :)
Undskylder på forhånd for det ringe billedkval.
Billede


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 25 okt 2007 17:16 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 14 okt 2006 14:35
Indlæg: 175
Smukke tøser.. Den Skunk Haze har godt strukket sig lidt, hehe! Damn.. Man skal altid scrogge eller binde sativa ned, meget nemmere og mere udbytterigt.

De fleste planter kan godt klare lidt frost. Helt ned til 5-7 minus.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 okt 2007 18:47 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 feb 2003 02:01
Indlæg: 2902
Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
...startede som så mange andre med nogle frø (thx for sharing, i ved hvem)

Adskillelige sorter (16-17 sorter kan ikke huske) blev sat til spiring i hver sin potte i vindueskarmen.

Nogle stykker hist og her blev foræret væk som små, mens resten stod og hyggede sig i den dejlige forårssol

Der blev plantet ud på flere forskellige spots rundt omkring i det danske land.

En af mine venner havde taget livet af de første han fik, så nyt liv blev sendt den vej. Dem fik han også dræbt. Han fik endnu en bunke med hjem, hvoraf han fik dræbt de fleste :roll:
Der er én tilbage, med omkring 0,01g bud. Den står sku udenfor endnu!

Et spot blev ryddet for planter

Et andet ellers rigtig godt spot forsvandt planterne bare, selvom ingen mennesker nemt kan komme til dem. Måske dyr?

Ellers blev alle planter udryddet lidt efter lidt af enten regn, dyr, mennesker og hvad der ellers er af forfærdelige ting

De eneste planter jeg havde tiltro til, var dem på mit tidligere brugte spot. Planterne voksede ellers fint deroppe, men det gik lidt i kage da de fik en massiv dosis Round-up af nogle kommunalmedarbejdere. TAK idioter, næste gang lad være med at sprøjte 10m² omkring bjørnekløerne!

Nå, næste kuld planter blev fragtet de 40km derop hvor de blev plantet et stykke væk så de ikke blev forgiftet
Nogle uger efter kommer jeg igen derop efter noget voldsomt regnvejr, og ser at baneskråningen de stod op af var skredet sammen i et halv-stort jordskred der fik skinnerne til at svæve en smule i luften.
Satans også. Nå, naturen er lidt svær at tæmme, så jeg planlagde en ny tur til det nordsjællandske med en ny bunke planter

Det var efterhånden ved at tynde lidt ud i beholdningen af planter derhjemme i vindueskarmen, men der var alligevel en bunke tilbage.
Planterne blev plantet endnu engang lidt længere henne, med et lille håb om en meget varm sensommer og langt varmt efterår (lol)

En uge efter kom jeg på besøg hos de små igen, hvor jeg forventede en god omgang sunde cannabisplanter. Jeg skulle blive klogere

Da jeg kom på den anden side af banen, så jeg dette: En lille vej i stedet for græsset der normalt prydede markerne.
Jeg havde mine bange anelser da planterne stod i samme afstand beplantningen i højre side

Billede

Ahhhh pyha, vejen drejede lidt væk fra mine planter. De skulle gerne stå bag beplantningen...

Billede

...men nej. Der var sku nogen der havde lagt en lille bunke grus ovenpå. Forestil jer et punkt 1m bagved den røde markering :roll: :cry:

Billede

Så tak til BaneDanmark for denne dejlige overraskelse (indsæt selv ironi)



Det var efterhånden for sent at plante nogen nye (sent i sommerferien)

De eneste planter jeg havde tilbage udover de små hos min ven, kommer her:

1 stk. større plante (Skunkmix)
3 stk. mindre planter (TASxGG#xDanish Passion, HKxLEB27, HKxPPxAP11)
2 stk. meget små skod-planter der lignede noget der var løgn (TASxGG#xDanPas, desværre ukendt)

Alle sammen stående i samme potter som de blev spiret i. Dvs. små potter i størrelsen man får fra supermarkeder i bakker

Jeg kunne ikke holde ud at tænke på ikke at have planter omkring mig, så valgte ikke at sætte de resterende planter udenfor.
Selvom min vindueskarme ikke er verdens mest oplyste steder med 2-3 timers direkte sol, resten indirekte fra omverden.

De voksede, og voksede, indtil 3 af de små kom i puberteten... Jubiiiiiihhøøøhhhhh..øøhhhh..øv. Hanner hele bundtet :cry:

Nå, hanner er også flotte, så de fik lov til at leve, plus at generne sikkert kunne bruges næste år til et par frø eller to

De 4 største planter i deres små potter og symptomer på voldsom underbelysning. Men ranglede planter er bedre end ingen planter, og når man tænker på forholdende synes jeg ikke det er slemt
Der er lidt gule blade der blev fjernet efter billedet blev taget, sammen med lidt gødning (første eller anden gødningsrunde)
Billede


Hannerne voksede og begyndte at smide pollen som man kan se på nogle af billederne

BilledeBilledeBillede
BilledeBilledeBillede

Billede 1+2+3: PP x AP11 X Erdpurt
Billede 4 + 5: TASxGGxDP
Billede 6: TASxGGxDP færdigblomstret

I mellemtiden blev min største plante større og større, hvilket medførte at jeg var nødt til at plante den om i håb om at den ville springe ud som en sen hun.

Som sagt som gjort. På dette billede viser jeg planten nogle dage efter, da den sprang ud som... HAN! :evil:
Billede

Et lille billede nedefra
Billede

Den blev større og større, og begyndte at dufte ret godt sammen med de andre selvom duften slet ikke er så intens og overvældende som hunnerne
Billede

Så er vi hos fotografen for at få taget nogle billeder, er jeg ikke bare smuk
BilledeBillede


De mindre hanner voksede videre, ihvertfald bud-mæssigt, men på
et tidspunkt skulle de jo slagtes. Det blev dagen og pollen blev indsamlet fra to
af dem til brug næste år. Planterne blev cuttet og klippet i stykker. En smule varm luft fra en ovn blev brugt til at
tørre planterne, hvorefter jeg smed en masse isopropylalkohol over.
Resultatet blev en ret grøn nol (meget klorofyl) med en ret
interessant effekt: Kun couch-lock. Formodentligt pga. højt CBD/CBN- og lavt THC-indhold
I forhold til at jeg trak på 3 planter, ialt 15g tørrede buds o.a., blev
resultatet ret dårligt, men da jeg stod med ingen røg fungerede det
fint. Dog overhovedet ikke noget jeg nogensinde vil gro efter at udnytte
Billede

Den store han begyndte efterhånden at ligne jeg ved ikke hvad, så den blev også høstet. Nr. 2 billede minder mig lidt om noget andet når det har afgivet sin sæd, helt slatten ;)

Billede
Billede



Nu tænker du måske: Hvad fanden mener han med fantastiske grow-år?

Tjaaaaaaa... Det var lidt ironisk, men det er dette også:

De mindste planter der lignede lort, blev sat hen i en anden vindueskarm hvor der var endnu mindre lys. De blev ikke kigget til eller passet særligt udover lidt vand engang i mellem.
De har været ved at dø 3 gange grundet for lidt vand, men alligevel overlevede de.

For noget tid siden ville jeg gøre en ende på deres lidelser, men opdagede tilfældigvis at de begge var gået i blomst. Begge HUNNER!!! :shock:

Så de to eneste planter jeg har tilbage nu er to hunner, ironisk nok de mindste og lammeste planter af alle de omkring der er blevet sat i gang hos mig og venner

Den ene, en (Tripple Afghan Slam X GuerillaGold#3) X Danish Passion:

BilledeBilledeBillede


Den anden for 3 dage siden, desværre uden navn:
(klik for stort)
Billede

Den dufter virkelig godt og har meget store trichomes der kan ses med det blotte øje. Den er blevet lidt bestøvet af hannerne, så nu må vi se om der kommer et par frø jeg kan plante næste år. Har ikke lyst til at skære i planten, ellers ville kloner være et oplagt emne

Satans til lorte-gro-år skal man sku lede længe efter, de planter jeg gav væk blev enten ikke færdige, gik ikke i blomst eller også opførte de sig bare mærkeligt

Hele sommeren har jeg så brugt til at planlægge næste år, så har ikke været så meget online, men det kommer

Jeg har klaret mig uden andet grønt end planterne derhjemme ved at kigge på alle jeres fine grows, tror jeg ville blive sindsyg hvis jeg ikke kunne kigge med over skulderen hos alle jer andre :)

Jeg håber at kunne høste mine to planter og få minimum 2 joints ud af dem. Jeg er allerede i gang med at planlægge aftenen hvor de skal ryges, perfekt ned til mindste detalje :)

Nå jeg kigger tilbage, tror jeg der er nogen der prøver at fortælle mig at jeg ikke skal gro noget i år af betydning, måske kommer panserne om 2 dage og raider det hele? Så ville det være skidt med 2kg skunk i huset!

Listen over drabsmænd:

Snegle
Insekter
Mennesker
Venner
Jordskred
Round-up
Byggeplads
Hjorte?
Vejret
Hanplanter

Kan man være mere forfulgt af uheld? Mangler bare en gal brunstig yak-okse der drøner rundt i vindueskarmen.......

Med forholdsvist glade hampe-hilsener

Xpert


Senest rettet af Xpert 31 okt 2007 00:51, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 30 okt 2007 19:23 
Offline
Psychedelia Sponsor

Tilmeldt: 26 jul 2007 13:02
Indlæg: 332
Geografisk sted: København
Det er da ellers noget af en post Xpert -- og noget af en historie.
Jeg er imponeret over at du stadig kan smide et par :D med i historien på trods af alt det der er sket.
Måske om du skulle anskaffe en harefod?
Jeg bliver bare mere og mere bange for hvad der mon kommer til at ske når jeg går igang med guerrillagrow næste år...

Held og lykke næste gang -- det kan jo næsten ikke være værre!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 30 okt 2007 19:26 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 feb 2003 02:01
Indlæg: 2902
Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Jeg tvivler på at der er nogen i verden der kan være ligeså uheldige, så bare gå i krig ;)

Husk altid at være positiv, prøv at tænk på hvis jeg havde fået en stor høst i hus, så ville jeg være monsterskæv 24/7 resten af året, det ville ikke være så smart

Men det skal da ikke være en hemmelighed at jeg har været lidt mopset hen over sommeren ;)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 30 okt 2007 19:57 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5087
Ærgelig omgang Xpert, måske du skulle investere i et inde setup?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 30 okt 2007 20:38 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 feb 2003 02:01
Indlæg: 2902
Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
BisMann skrev:
Ærgelig omgang Xpert, måske du skulle investere i et inde setup?


Ha, og lade panserne rende med lortet igen? Nææ tak...


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 30 okt 2007 20:41 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5087
Xpert skrev:
BisMann skrev:
Ærgelig omgang Xpert, måske du skulle investere i et inde setup?


Ha, og lade panserne rende med lortet igen? Nææ tak...

Ja okay, det ikke smart hvis man tit for besøg selvfølgelig kan jeg godt se :wink:


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 30 okt 2007 20:44 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 feb 2003 02:01
Indlæg: 2902
Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Tit og tit, jeg har ihvertfald en unscheduled appointment på et tidspunkt hvor jeg betaler alt...

Jeg skal ihvertfald ikke have mere i lejligheden end jeg kan nå at ryge inden de bryder døren op
Kan lige se mig selv i døren foran panserne efter at have røget 12gr. skunk på 10min :lol: :lol:


Top
 Profil  
 
 Titel: Woooow!!
Indlæg: 05 nov 2007 19:46 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 okt 2007 13:59
Indlæg: 90
Geografisk sted: Tommerup, Fyn
Der er jo alt for mange dejlige planter!! :joint:
Glæder mig vildt til mine små damer er klar til rygning!!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 21 mar 2008 22:58 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 maj 2006 20:51
Indlæg: 2145
Geografisk sted: Jylland
Ville lige sætte liv i tråden igen ved at droppe et par billeder. Billederne er dog fra sommeren 06.
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 apr 2008 18:24 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 maj 2006 20:51
Indlæg: 2145
Geografisk sted: Jylland
Flotte billeder Admire. :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 maj 2008 15:09 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 mar 2001 02:01
Indlæg: 1451
Indendørs fra KBH.

Billede
Billede
Billede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 maj 2008 15:33 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 mar 2001 02:01
Indlæg: 1451
Ja de ser godt ud.Det er Cinderella 99 og Skunk#1.
Nu har jeg lige skiftet rez,og sat de nye små frøplanter ind under den store lampe.Der kommer nogen billeder senere. :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jun 2008 23:17 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 maj 2006 20:51
Indlæg: 2145
Geografisk sted: Jylland
Rigtig flotte planter Gonzo.

Fint lile rum jeppe, held og lykke med dit første grow.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 441 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 23  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Skolkop og 18 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team