Kaktus Klausen skrev:
Teltet er jo lavet til at dyrke i, dvs. det er lystæt og der allerede er huller til ind/ud luft og gudhjælpemig om der ikke også er lavet klar til ophæng af lampe/kulfilter og selvfølgelig er det hvidt plast indvendigt. Det er en rigtig god idé istedet for at bygge et skab da det kan skilles ad og pakkes væk. Endvidere er det nemt at rengøre og det har 2 bunde hvor af den ene kan tages ud. Stoffet er slidstærkt og holdbart. Lynlåsene er også gode.
I recommend it
Ja præcis, det virker også optimalt. Jeg er dog ej interesseret i et telt der er XXL af størrelse, og tænker derfor på det mindre af de førnævnte mål, med en lampe på 250 W. Mit spørgsmål er derfor om man med dette udstyr kan dyrke noget rygbart (god skunk) ELLER om disse mindre telte kun er velegnet til kloner eller moderplanter?
Jeg har allerede en 400W som jeg så har tænkt at sælge og derefter købe en 250W. Førhen var jeg overbevist om at en lampe af denne kaliber ikke kun nytte til noget, men snakkede så med en god mand der fortalte mig at man sagtens kunne få et par ordentlige topskud selvom styrken kun lå på de 250.