HopIFjordeN skrev:
Det vil jeg bestemt mene - giv dem en smule luft så du styrker rod og stamme, men kun en smule da planten ikke rigtig vokser - og hold lyset så tæt mod planten du kan, så den ikke strækker sig efter mere lys og derved bliver mere skrøbelig/vakkelvorn... Men ellers burde det kun være en fordel at starte på denne måde nu, hvis det er muligt så suppler evt. med det sollys der er til stede nu - hvis du kan rykke dem rundt=)
har dem ståene i en kælder lige nu da jeg bor i et blok kvarter.
men har fået lov af min mor til at stille dem på altanen når vejret bliver der til

hehe
men har 2 af de alm stue blæsere og en lille bord blæser til at stå en af de store i hver ende skrå ind på og den lille i midten til at blæse direkte ind på dem.. og lyset hænger ca 10 cm over toppen.. og lader jorden tøre helt ud i ca 2-3 dage (har hørt rødderne sku søge dybere så) inden jeg vander .. har et par stykker der er blevet lidt slatne i stilken men der har jeg taget noget stoltråd og sat i jorden og lavet en "lykke" som de kan stå at støtte sig til.. (den er ikk viklet rundt om stammen der er lidt mellemrum så stammen kan udvikle sig)... er det godtnok??