Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 20:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Det kunne egentlig være fedt at få en all-round fornemmelse af hvor langt i er nået i planlægningen til udendørs growet '08?

Er jeres frø købt ind og hvilke sorter?
Guerilla eller en dejlig anonym have/drivhus?

Jeg selv er kun nået til at finde de sorter som skal dyrkes. Det bliver nogle få pot planter, et par skunk mix og en Erdpurt X White Widow..

Det bliver guerilla ligesom sidste år og på samme sted. I år bliver det dog en anelse(meget) mere seriøst. Jeg vil ihvertfad fokusere mere på jordforbedring..

EDIT: Det er så mit andet grow i år..

/J

Senest rettet af MrMAL 21 jan 2008 21:04, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Psychedelia Sponsor

Geografisk sted: København
Jeg har aldrig dyrket før, men glæder mig til at komme igang med det.
Er flyttet for ikke mere end ½ år siden, og har da udset mig nogle steder hvor jeg godt kunne forvente at jeg ville lave et guerillagrow.
Har fundet nogle blandede frø, og venter egentlig bare lidt på at det bliver varmere. Har desværre ikke meget plads (kollegie...), så har ikke plads til at have en masse små planter stående.

Regner med at jeg starter om et par uger, og så håber jeg på at det bliver en kort vinter -- ellers bliver jeg vist nødt til at finde på noget smart mht. en masse små planter.
Tager det lidt som det kommer, og så håber jeg på det bedste ;)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Mindes at der er sådan en tråd i forvejen? Eller også var det for sidste år

Anygay så fik jeg ikke udryddet nogle af de frøsorter jeg havde selvom jeg synes jeg og round-up, jordskred og byggepladser gjorde et godt forsøg. Så jeg har en masse forskellige frø fra mange glade avlere rundt omkring. Tak til disse

Så (igen) i år står den på masser af guerilla, omkring 20 sorter, en del LR-frøgrows og generelt guerilla en mulliard steder i DK. Har indkaldt en hær til at hjælpe med noget af det, kun en enkelt udover mig vil kende til de fleste steder, men blandingen af særligt udvalgte spots og nye guerilla-metoder, tidlig start og plante/høst-hjælp så kan det ikke gå helt galt. Håber på en bedre sommer end i år

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Har ikke rigtigt fået planlagt mere end at jeg skal have købt nogle Early Durban frø, og noget Canna vegge og blomster gødning, og så har jeg stadig nogle White Russian frø. Kommer til at foregå udendørs.

Titel:
Medlem

Xpert skrev:
Anygay så fik jeg ikke udryddet nogle af de frøsorter jeg havde selvom jeg synes jeg og round-up, jordskred og byggepladser gjorde et godt forsøg. Så jeg har en masse forskellige frø fra mange glade avlere rundt omkring.

Åhh husker godt historien fra sidste år! :shock:

Ellers lyder det ret cool.. Er der nogen som har købt ind?

Titel:
Junior medlem

2008 bliver mit andet udegrow:)

sidste år mislykkede hele høsten. tyveknægtene rendte med et par plante og regnen slog de andre helt ud.

I år starter jeg på en frisk (utroligt hvad man får af viden ved at det hele mislykkedes)

Nå nu til planlægningen:)
Jeg vil starte til marts med at smide nogle lowryder frø i jorden( er i tvivl om jeg skal brueg 450 kr på joint dr's. eller om det skal være fra banken) regner med at de bliver ret hurtigt færdige.
så skal jeg også have nogle royal dane + danish passion + en endnu ubestemt sort. starter nok med at plante dem midt april hvor jeg planter andet sæt lowryder?

vil i år gøre mget mere ud af mine steder, jordforbedring osv.

nogenlunden sådan har jeg tænkt mig det. hvis i har forslag så hit me!

/hvass

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lyngby
det bliver mit 4 dyrknings år de første to var lettere usæriøse og fik næsten intet ud af det.

har tænkt mig at havde omkring 20-25 små/10-15 store planter i familiens urte have.

jeg bruger nogle frø min mutter har dyrket på nogen år, de virkede meget sativa dommineret
overvejer dog at smide en nogle penge efter noget leb27 frø da jeg har hørt utrolig godt om dem herinde og foretrækker den friske rus når der nu er hash til det andet.

Senest rettet af AKFisken 14 feb 2008 16:06, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: 3630
Nogen der har erfaringer med at lave et grow i en skov?
Har fundet en god lysning, med masser af sol.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Dette år bliver mit første hvor jeg skal forsøge mig med undendørs dyrkning og er du gal jeg glæder mig til at komme igang ligesom jer andre! :D

Har ikke forberedt mig ret meget på det endnu, udover lidt frø jeg har til at ligge som nok skal i jorden sammen med nogle andre dejlige sorter, som jeg ikke har bestemt mig for endnu... Håber bare på at vi får en kanonje godt sommer med masser af sol så vi alle kan få en god høst i hus! 8)

Titel:
Medlem

C20H25N3O skrev:

Mit spot er sådan en halvtæt skov.. Sidste år var der ingen problemer selvom de godt kunne bruge mere lys.

Men fik da høstet en smule..

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Indtil videre har jeg valgt sort og så har jeg nogenlunde fundet ud af hvilket spot der skal bruges, som det nok fremgår bliver det guerilla i år. Vil også som trådstarteren siger gå lidt mere op i jordblanding og gødning i har. Har godt nok hverken købt frø eller gødning endnu, men det skal nok komme. Her er ihvertfald lidt om den sort jeg har udset mig:

Genetics:
(TOP44 x Skunk#1) x (Skunk#1 x TOP44)

Variety:
Mostly sativa (75%)

Type:
Stabilized Hybrid

Harvest Date:
October/November

Flowering Period:
8 weeks

THC Content:
13-18%

Titel:
Medlem

Yup så er der bestilt frø fra min side af..
Det blev:
NGSativa
DCF's udeskunk mix
Erdpurt X White Widow
Big Bud

Og så lige nogle jiffy potter for at ramme et rundt beløb..
Skriv venligst lige hvis i har dyrket nogle af ovenstående sorter før..

Og min gødning bliver nok noget BioBizz.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: 3630
Erik T. Ion skrev:
C20H25N3O skrev:

Mit spot er sådan en halvtæt skov.. Sidste år var der ingen problemer selvom de godt kunne bruge mere lys.

Men fik da høstet en smule..

Okay, så tror jeg ik at jeg får nogle problemer med mit spot.
skal bare lige ha forberedt jorden lidt.

Og så satse på at skovfogden ikke kommer forbi :)

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: En hule
Puuuuuha... :) det er mit andet år jeg går igang med, sidste år gik alt galt, en plante døde, en plante blev han, og de 2 sidste havde det hårdt hele året, de nåede aldrig at blomstre færdigt, i år har jeg købt en ny sort som skulle blomstre hurtigere.

Frø:
2007: Bubble Berry - indica / sativa hybrid (Bubblegum X Blueberry)
blomstrings tid: 9-10 uger

2008: Afghani No. 1 Pure Indica blomstrings tid: 6-7 uger

sidste år var guarillia, i år bliver det også indoor, jeg har købt et CFL kit som jeg glæder mig til at få gang i, dog har jeg ikke modtaget det endnu..

jeg har fået en del mere viden end sidste år, så håber det bliver en go høst til eget forbrug i 2008 :)

Titel:
Medlem

Big-Mac skrev:
Frø:

sidste år var guarillia, i år bliver det også indoor, jeg har købt et CFL kit som jeg glæder mig til at få gang i, dog har jeg ikke modtaget det endnu..

jeg har fået en del mere viden end sidste år, så håber det bliver en go høst til eget forbrug i 2008 :)

Hvor mange planter regner du med?

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Erik T. Ion skrev:
Big-Mac skrev:
Frø:

Hvor mange planter regner du med?

jeg regner med 8 ialt, ca 4 planter inden for og 4 ude, men hvis jeg får nogle hanner kan jeg nok godt finde på at plante nogle nye og smide under lampen :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Er i klar til den sindssyge mængde dræbersnegle der kommer ?

Jeg skal ihvertfald have endnu flere bøtter ud med øl og salt end sidste år ellers ved jeg det bare bliver EN stor buffet for dem.

Jeg har købt frøene hjem, gjorde det allerede i December ^

Sorterne får i at se hvis rådyr og snegle ellers vil efterlade bare en enkelt hun til mig.

"In many shamanic societies, if you came to a medicine person complaining of being disheartened, dispirited, or depressed, they would ask one of four questions: When did you stop dancing? When did you stop singing? When did you stop being enchanted by stories? When did you stop finding comfort in the sweet territory of silence?"
-Gabrielle Roth

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Etherlungs skrev:

Jeg skal ihvertfald have endnu flere bøtter ud med øl og salt end sidste år ellers ved jeg det bare bliver EN stor buffet for dem.

Sorterne får i at se hvis rådyr og snegle ellers vil efterlade bare en enkelt hun til mig.

Skulle der komme mange dræbersnegle i år?!? :?

dræber øl og salt dræbersnegle eller hvad?

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Big-Mac skrev:
Etherlungs skrev:

Skulle der komme mange dræbersnegle i år?!? :?

dræber øl og salt dræbersnegle eller hvad?

Tror den forholdsvist varme vinter generelt har gjort at der kommer flere skadedyr i år ift. sidste år.

Ja, salt udtørre snegle da de stort set bare består af slimhinder, og øllet drukner de i.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Sidste år må jeg have samlet mindst 40-50 af bæsterne og brændt dem af diverse steder i kokkedal, ude på grunden hvor jeg prøvede at dyrke gik der omkring 4-5 om ugen i de bøtter jeg havde sat rundt om hegnet.

Jeg er ikke den store dyreplager men de her dræbersnegle blev for meget. 15 ud af 15 frø blev slagtet, der har sikkert også været et par rådyr på drabsscenerne som medskyldige.
Jeg glæder mig til at vise pics til jer alle :)

"In many shamanic societies, if you came to a medicine person complaining of being disheartened, dispirited, or depressed, they would ask one of four questions: When did you stop dancing? When did you stop singing? When did you stop being enchanted by stories? When did you stop finding comfort in the sweet territory of silence?"
-Gabrielle Roth

Senest rettet af Etherlungs 25 feb 2008 00:48, rettet i alt 1 gang.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]