Hey Folkens her inde på psy

Nu sad jeg lige og surfede lidt og jeg falder konstant over de der, undskyld udtrykket, svinedyre lightrails.
nu tænker jeg, er de det værd ? altså jeg forstår godt det med at det minimere skygge effecten af blade osv, men tænker, kunne det betale sig at instalere sådan et i mit skab f.eks. ?
Skabet jeg har har et grundareal på 1x1.1 så derfor vil det jo ikke være mere end ca 60 cm man ville kunne rykke med lyset, og jeg anvender jo også cooltube, så det bliver ikke helt let at installere det heller tænker jeg.
jeg anvender 250w MH / 400w HPS.
Og da de nu er så dyre, så er vi ude i noget "do-it-yourselfe", så hvis nogen har nogle
forståelige guides eller tråde med et DIY lightrail system er disse velkommen (guides/tråde med klare billeder af bygge processen ville være top-dollar)
Men mit spørgsmål er, ville det kunne betale sig på så lidt plads ? og hvis ja, i hvilken grad ? - er godt klar over i ikke kan give et akurat bud, men et bud fra hoften er alt hvad jeg ber om. - OG GERNE fra folk der har erfaring med disse slags systemer, så bliver jeg top glad

Tak på forhånd
Hilsen
Mig