LarmerFyr skrev:
Jeg ville også skifte til en lowryder-variant.
Vinduet skal ihvertfald være lagt rigtig godt solmæssigt hvis man skal have et ok resultat ud af skunk i sin vindueskarm.
Ja, plus man skal holde mørkeperioderne i blomstringsperioden, hvilket imo. er det største problem, har selv haft en Skunk#1xSouth African Durban, i vindueskarmen (Sydvesten vendt, sydvendt er bedst, eller hvis man har tid til at flytte dem med solen, ville det være 'ideelt', ud fra betingelserne), som min første dyrkningserfaring. Det kunne lade sig gøre, budsne blev løse og ikke det mest potente jeg har røget, men bedre end ingenting, og lærepengene var godt givet ud. Det jeg ville frem til, er at man skal være ret hys med belysning i rummet, hvis ikke man skal stresse planten i blomstringsperioden, med misvækst og evt. hermafrodering.
Det gode ved Autoblomstrene sorter (som f.eks. lowryder, og krydsninger heraf), er også at de har en kort levetid (Så vidt jeg husker 9 uger fra frø til høst de reklamere med ved lowryderen). Så man kan udnytte den tid med flest og bedst soltimer, ved at time spirringen herefter, og dermed få mest muligt ud af lyset, som ellers er en mangelvarer i en vindueskarm.
Normalt er jeg ikke så meget til Lowryder, da det er en lidt halvkedlig rus imo. ift. hvad man ellers kan få. Men ud fra betingelserne så er autoblomstrene sorter det bedste valg.