Altså på den bredde og den dybde vil jeg foreslå en CFL da du alligevel MAX kan have 4 planter. .. du skal dog vide at det kun er topskuddene som blir til noget.. dvs.. de små skud under toppen blir også til lidt, men ikke så meget som ved HPS.. men så kan man jo bare toppe planten lige så tosset som man vil

.. så får man jo en masse topskud
grunden er fordi CFL ikke har den samme gennemtrængningskraft som en HPS, og derfor får de nederste blade ikke helt så meget lys som i toppen da lyset ikkk kan trænge igennem bladene ligeså godt. MEN.. jeg har dyrket med CFL længe og syntes det er fint nok hvis man gerne vil dyrke og ikke har råd til de store elregninger.

de sidste par gange har jeg da fået en 20-30g per plante hvilket er meget okay.. (i mit tilfælde en månedes røg per plante) ..
du ku også bare køre med 2x70watt HPS, eller måske bare 1x150watt hps.. det vil også mindske varmen en del i forhold til en 800watts, og den er stadig mere end rigeligt til at dyrke 4 planter under.

Edit: Du ku eventuelt vælge nogle autoflowers, de blir ikke så store i det. Og sku du vælge noget andet vil jeg nok forslå en sativa domineret strain, da den blir højere end en indica, som har tendens til at blive bredere. På den måde kan du måske køre 4 sativaer hvor du måske kun ville kunne dyrke 2-3 indicas.
God fornøjelse. Håber det hjalp lidt.