Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jun 2025 10:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

leder med lys og lygte efter gode råd ang. mit første grow. Har fulgt en tård her på sitet ang. et sådan første grow ( skidegodt for øvrigt og lærerigt). Tænker på at lave mit grow i en kummefryser med lys i låget og udluftning-ventilation self. Go' ide el. skal jeg bare glemme det og bygge et specielt rum :roll:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Somewhere on the edge of the desert
Bare sørg for at kummefryseren ikke er tændt, så skulle det gerne virke præcis lige så godt som enhver anden kasse.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: helt der ude hvor køerne har nummerplade på.
jeg synes at en kummefryser lyder som en rigtig god ide, jeg dyrker selv i et køleskab, og det fungere rigtig godt, fordi det er godt isoleret, lufttæt, lystæt og er hvid indevendigt så lyset bliver reflekteret godt, den eneste ulæmpe er bare pladsen.

Junior medlem

Ja der er ikke meget plads i kummen, men regnede med en 2-3 planter. Har en håndfuld frø som ville satse på, aner ikke hvad det er. Men har så siden fundet ud af at de også skal være modne? Måske man skulle dyrke noget man ved hvad er og som ikke har de store chancer for at gå galt. Nogen ideer?

Ville min fryser kunne stå i et uisoleret rum her i vinter (ved ikke så meget om hvad de kære planter kan holde til)

M

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: helt der ude hvor køerne har nummerplade på.
de lamper man plejre at bruge afgiver ekstram meget varme, så tror ikke det vil være noget problem at opretholde varmen i frysseren. det er tværdimod normalt et problem med for meget varme.

Junior medlem

Super... Regnede med at lave hul i fryseren i bunden på den ene side, og påmontere en ventilator som kan blæse ind imellem planterne? Og måske et tilsvarende hul i den anden side bare i toppen, således at varmen kan komme ud igen. De må vel heller ikke få det for varmt?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I'm a highway child
http://www.dcfonline.dk/cf/

Junior medlem

Checkkede lige linket.... Wuhuuuuu! Lige hvad jeg skulle bruge. Læsestof til natten

Thanx.

M

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]