Hej og godmorgen folkens.. Er her nogle erfarne dyrkere der kan nævne nogle >potente< strains?
Jeg tænker ikke på populære kedelige strains som MK-ultra(kedelig), Northern Lights(kedelig) og Super Skunk(kedelig). Udbyttet er underordnet, er vant til at dyrke strains med lavt udbytte. Kvalitet fremfor kvantitet.. Men noget i stil med KO.Kush. Killing Kush. Herijuana. Jack Flash og Kushberry(Kushberry = cannabenzodiazepin!)
Både Killing Kush og Jack Flash har hver en indica pheno og sativa pheno, så hvis man dyrker en af de to strains fra frø får man både indica og sativa phenotyper i samme grow.. Men Killing Kush er ikke på markedet længere..så heldigt for mig at jeg ligger inde med Killing Kush frø. Indica phenoen er klart mere potent end Herijuana. ''Killing Kush - KO.Kush pheno'' er det mest potente jeg har dyrket indtil videre..
Søger inspiration til kommende grows. Og anbefaler gerne gode gener til seriøse..
Har kun planlagt det kommende grow. Det bliver Jack Flas#5(for 3 gang) og Uberkush(første gang)
Det vil være cool med nogle gode svar. I må meget gerne nævne generne bag sorten..
Hvis dette ender ud i en seriøs debat, vil jeg skrive nærmere omkring de strains jeg har nævnt