Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 16:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej og godmorgen folkens.. Er her nogle erfarne dyrkere der kan nævne nogle >potente< strains?
Jeg tænker ikke på populære kedelige strains som MK-ultra(kedelig), Northern Lights(kedelig) og Super Skunk(kedelig). Udbyttet er underordnet, er vant til at dyrke strains med lavt udbytte. Kvalitet fremfor kvantitet.. Men noget i stil med KO.Kush. Killing Kush. Herijuana. Jack Flash og Kushberry(Kushberry = cannabenzodiazepin!)
Både Killing Kush og Jack Flash har hver en indica pheno og sativa pheno, så hvis man dyrker en af de to strains fra frø får man både indica og sativa phenotyper i samme grow.. Men Killing Kush er ikke på markedet længere..så heldigt for mig at jeg ligger inde med Killing Kush frø. Indica phenoen er klart mere potent end Herijuana. ''Killing Kush - KO.Kush pheno'' er det mest potente jeg har dyrket indtil videre..

Søger inspiration til kommende grows. Og anbefaler gerne gode gener til seriøse..
Har kun planlagt det kommende grow. Det bliver Jack Flas#5(for 3 gang) og Uberkush(første gang)

Det vil være cool med nogle gode svar. I må meget gerne nævne generne bag sorten..
Hvis dette ender ud i en seriøs debat, vil jeg skrive nærmere omkring de strains jeg har nævnt 8)

Junior medlem

amazon brazilian 75% indica 25% sativa medical grade weed.. lækker strain gode store tætte buds og masser af dem..

eller white rihno?

er selv mest til indica hehe

Junior medlem

Jeg er selv Indica-freak :) White rhino er altså ikke en af de tunge kvinder. Hæhæ..

Junior medlem

Ice-er-nice skrev:
Jeg er selv Indica-freak :) White rhino er altså ikke en af de tunge kvinder. Hæhæ..

nej men hun smager dælme godt! :D

indica all the way, dyrker amazon brazil for at krydse dem ind over mine egne strains i håb om jeg kan få deres høje tol. for mug og svampe med over i mine egne:) en strain som er dyrket på de sidste 15 år..

Medlem
Brugeravatar

Northeren light. giver dig den vilde griner og lalleglade føelse.. :)!

Junior medlem

ØH? Eller bare en RØVKEDELIG stener, der på ingen måde kan måle sig med Afghani#1 fra Sensi Seeds. Hverken hvad angår potens eller udbytte..
Har prøvet NL dyrket i jord og i hydro, og så har jeg selv dyrket den i jord. Der var kun en enkelt lækker plante ud af 9 planter..

Medlem
Brugeravatar

Northern lights skal høstes lidt tidligt i forhold til andre planter.. ved ikke hvorfor men prøv det næste gang :).. ellers så tag alle dine topskud og pres dem til den plade.. Laughing cobra har jeg set det blive kaldt på staden..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The 3rd Moon from the Left.
erhm.. ikk korrekt? .. Northern Ligth har en blomstringstid på godt 12 uger? .. hvertfal de steder jeg har kigget.. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The 3rd Moon from the Left.
prøv at tjekke strainen "African Buzz" ud.. fra Seedsman

Medlem
Brugeravatar

Hawiian snow fra greenhouse co. den virker ret sej.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]